#1
Nee hoe kom je daarbij?
Word ik dronken van bier?
Word ik dronken van bier?
Hebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
NeeHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Ja en amen.Hebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Dat is er 1 teveelJa en amen.
Ja en?Dat is er 1 teveel
Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
NeeHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Het verschilt volgensmij per verschillende coke. Hoge bloeddruk krijg ik meestal bij Colo.Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u u u uHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruikHet verschilt volgensmij per verschillende coke. Hoge bloeddruk krijg ik meestal bij Colo.
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruik
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."