#1
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
Ik heb misschien een heel stomme en domme vraag maar ik zou graag mijn verhaal willen doen maar ik vind nergens waar ik iets kan schrijven.
mssn dat ik via hier al een antwoord kan vinden?
als je cocaine gebruikt klopt het of is het normaal dat je een branderige keel hebt? Percies of je ket hebt genomen en een harde doorloop hebt?
ik gebruik al een tijdje maar de laatste keer valt me dit toch wel hard op.