#1
Hopelijk gaat het goed....
80,6 op de weegschaal. Misschien leuk om daar ook een topic van te maken, of is dat er al?
80,6 op de weegschaal. Misschien leuk om daar ook een topic van te maken, of is dat er al?
100%, heel belangrijk om in contact te blijven in zo'n staat als deze!blijf hier delen wat je meemaakt.
Ik ga nu vast naar de huisarts, dus binnenkort ook weer.Sluit me aan bij @Zweevteev . Je bent zo te lezen goed bezig om er ook zelf van alles aan te doen.Goed dat je het hier deelt en dat je een topic hebt geopend om je verhaal te doen. Sterk van je dat je hulp zoekt.
Is een alarmkaart (crisisdienst) iets wat geregeld zou kunnen worden? Of AIZ... Wellicht via de huisarts? Voor de tussentijd dat je moet wachten op een neuroloog en psycholoog..
Heel veel sterkte in ieder geval en blijf hier delen wat je meemaakt. DF is er voor je.
Nu valt het mee, heb4 uur kunnen slapen na 3 dagen. Ben wel in een verward genoegen staat om domme dingen te doen, (drugs).weet niet of ik nog psychotisch ben, of dat ik random dingen ga doen. We zullen zien eerst kijken of we gaan kunnen slapen.100%, heel belangrijk om in contact te blijven in zo'n staat als deze!
Mooi dat je in contact blijft met je huisarts, goed om te lezen. Blijf zo bezig, je bent op de goede weg met hulp zoeken. Sterkte nogmaals!Ik ga nu vast naar de huisarts, dus binnenkort ook weer.
Een gezin van een volwassen man is gewoon die persoon zijn verantwoordelijkheid hoor en niet die van Plex. Ookal zijn ze vrienden. Plex moet nu aan hemzelf denken.Sterkte en ik hoop dat je nog meer kunt slapen even en dat je vriend/ baas die afhankelijk van je is, je kan helpen minder druk te voelen. Laat die kinderen maar zijn probleem zijn voorlopig. Als je tot rust komt komende periode, dan kun je misschien nog iets voor je baas betekenen, maar voorlopig gaat je mentale en fysieke gezondheid even voor lijkt me.
Goed dat je dit onderwerp hebt geopend voor jezelf en succes met rusten!
Het beste is denk ik zo weinig mogelijk psychoactieve stoffen nemen tijdens je herstel. Ik ben blij te lezen dat je hebt geslapen en nu wat mildere middelen neemt.Als er nog tips/suggesties zijn voor supplementen zoals CBD, THC, valeriaan etc hoor ik het graag. Ben nog zoekende.
Ja best redelijk.@plex Hoe gaat het nu met je, beetje goed de nacht doorgekomen?
Goed om te horen. Ben je bang dat je niet slaapt vanwege eigen keuzes of slaapproblemen? Als het het 2e is, en je bamg bent weer te gaan gebruiken om die reden doordat de dagen wel erg lang worden kijk dan of je jezelf op een verantwoorde manier enigzins kan vermoeien. Licht sporten, wandelen, hardlopen of probeer anders via de HA aan mirtazepine if quetiapine te komen. Of hou iig totde 27e vol niet te gebruiken ook al slaap je niettot je gesprek net de neuroloog. Volgens mij kan je ook naar de huisartsenpost nu en met de feestdagen en daar je situatie uitleggen.Ja best redelijk.
18.00 wakker, slapen gaat nu dus goed, 15 uurtjes gok ik. Volgens mij geen drugsgebruik (geheugen nogsteeds niet best). Ik slaap veel zoals in het herstel van mijn vorige crashes, in principe top maar heb nu maar 3 uur per dag dat ik niet in bed lig. Slaapverlamming heb ik ook niet.
Ben alleen bang dat wanneer ik een beetje herstel ik weer dagen niet ga slapen, het cirkeltje rond zegmaar. Ik ga er maar niet van uit. Verder lijkt het erop dat mijn balans bijna volledig terug is en ik gewoon normaal praat. Het is lastig ritme te krijgen als ik of niet of alleen maar slaap. Toch probeer ik het. Genoeg eten, genoeg drinken, misschien proberen minder slapen om een ritme te krijgen. Ben nogsteeds een schim en ik kan wel herstellen, maar ik weet niet hoeveel crashes ik nog vol zal houden. Ik ben blij dat ik nu in mijn herstelperiode zit en pak het ook beter op dan de vorige.
Hopelijk blijft herstel bij herstel en gaan we niet crashen, nuchter ga ik nu sowieso blijven❤️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."