Gister speed... Het was niet de bedoeling, maar ik ging naar de wc op een verjaardag, en die jongen van t feest zei: dr ligt speed in de badkamer dus als je wilt mag je pakken. Nou... ik keek mezelf recht aan in de spiegel, wist dat het beter was van niet, (kwam totaal niet uit eigenlijk) en heb t toch genomen. Zolang ik t niet tegenkom is er niks aan de hand, maar in zo;'n geval... achja, ook niet zo erg
#9
Gisteravond een stuk of zes wodka's gedronken, niet zo slim achteraf gezien. Ik zat in het park tot 02u 's nachts met een beginnende keelpijn en het motregende ook nog een tijdje. Alles was klam en vochtig geworden en ik had alleen mijn dunne zomerjurkje aan. Door de alchol voelde ik die keelpijn ook niet meer, dus ik zat er stevig bij te paffen.... Gevolg: nu ben ik grieperig, is de keelpijn nog erger en voel ik me gaar. De geplande lsdtrip voor morgen moet ik dus wederom een weekje uitstellen. Bah, had me er zo op verheugd!!
#10
alcohol, en een leuke dame
#11
tot nu toe enkel wiet
#12
mdma op 10 days off (de hele Vooruit stond overigens strak van de pillen)
't viel alleen bij mij niet zo lekker als mn eerste keer.. desalniettemin een topfeest
#13
Met 3 man 2 kratten bier opgezopen, grammetje pep erbij, 30 lachgaspatronen, 5 gram wiet en een paar vage gasten aan de X. Wel gezellig feestje enzo...
#14
Joint, wiet also also!
#15
Xtc...
witte Ying-yang
#16
1lijn snelle.
er viel nergens aan te komen dit weekend..
#17
k mowt zeggen dat dit mijn ergste weekend in mn drugsgebruik is geweest
en twas niet mn bedoeling t werd bijna letterlijk in mn mik gedouwd :P
2 zegels lsd 2 mitsu's mdma speed alchhol
nope echt geen goeie combo ben ook btje depri deze week
maar gelukkig niet bad gegaan ofzo dus maar igg weer ff rustig aan doen met dat spul
#18
xtc, mdma kristal, weed, bier
#19
Teveel mdma.. nu maar even weer goed rustig aan.. (6 weken niks gehad, nu in 1 week 2x een bult mdma)
#20
Ayahuasca
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.