Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
645 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
zaterdag:bier,lsd en weed
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen alcohol :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
niks!!!wat ben ik toch een verstandige hé...proest!!!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hasj en alcohol
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol, wiet en nicotine.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol nicotine
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lsd en ienemie beetje pep
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol
4 blauwe mitchu's

:hearteyes:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Do, vr en za: Coke en alcohol xD :beer: :openmouth:
Zondah: alcohol
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep
Klik om te vergroten...

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.


Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Donderdag: Flinke dosis Methylone
Vrijdag: Bier en wiet
Zaterdag: Bier en wiet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zaterdag vanaf 5 uur 's middags tot 2 uur 's nachts 1 gram pep weggewerkt, 61%....

Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt, totaal uitgeput en leeg, emotieloos...
Weer een lesje geleerd, niet overdrijven met pep... :rolleyes:
De rush is leuk, het actieve is leuk...de dag erna is zwart.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alchohol... :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zaterdag kwam ik om 10.00 thuis in de ochtend
Vandaag kwam ik om 11.00 s'ochtens thuis

Beide nachten als de grootste gek staan springen dansen, ouwehoeren en heb denk ik wel 10 erg relaxde mensen ontmoet... zonder drank of dope, helemaal niets. En toch een van de vetste weekenden in tijden gehad, was wel een wijze les, die dope zijn echt niet nodig ofzo

groet

Adreno
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
wegens geldgebrek geen alcohol en geen drugs :angry: :angry: :angry:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrijdag: Alcohol
Zaterdag: Coke/Alcohol
Zondag: Speed/Alcohol

Wat een top weekend! :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol, nicotine en lots of dopamine en endorfine.
b
boris123123456Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Some fine weed xD :stoned: :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dumpy zei:
Drientje zei:
Lsd en ienemie beetje pep
Klik om te vergroten...

En hoe ervaarde je de pep? was dat op de lsd? ik heb wel eens pep genomen op lsd en voelde zo duidelijk hoe mn geest van helemaal open naar dicht ging. Voelde zo intens kut. Was ook laatste keer dat ik eraan heb gezeten, voelde toen zo duidelijk wat het met je geest doet en vond dat echt drie keer niks.


Ontopic: eehm vandaag nuchter maar afgelopen 4-5 dagen best wel wat afgeblowd. grammetje of 4 wiet , 2 gram hasj en nog wat hasjolie erbij. Normaal blow ik niet zoveel maar het moment was daar en dit zijn de laatste dagen. nu ga ik minimaal een week stoppen want ik ga peyote nemen. en ik denk na de ceremonie dat ik nog ff van de wiet afblijf. Is wel weer even goed zo... maar het was een leuk weekend dat zeker :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had 's middags om een uur of twee een klein beetje dex geprobeerd en dat werkt heel lang maar niet hetzelfde als pep. De zegel die ik kreeg was een Maya, een hele zware, en ik heb er heel erg van genoten, hij was alleen op de verkeerde plaats qua intensiteit. Ik kon het daar met niemand delen en ook miste ik mijn allerbeste tripmaatje. Dus eigenlijk was het niet zo'n goed idee achteraf. Ik had liever een zegel van 80-100mg gehad ipv 170-200mg. Ik heb geen verschil gevoeld tussen met of zonder pep. Mijjn geest was even open als altijd wannneer ik trip.

Hoewel ik wel veel geleerd heb, ik kon weer net als met de ayahuasca even niet meer stopen met denken en analyseerde me suf, zowel mezelf als anderen hun gedrag heb ik uitermate nauwkeurig uitgerafeld en bekeken, wat op een feestje best wel irritant kan zijn, want dan wil ik gewoon genieten, daarom was het qua intensiteit op de verkeerde plaats.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...211212213214215...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."