Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
759 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Arthur King zei:
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Mooi hè? Zelfs nadat ik al een keer nee had gezegd. Zij weet het beter denk ik.

Ik ga maar even uit m'n raam kijken, om zeker te weten dat ik woon waar ik denk dat ik woon.
Klik om te vergroten...

Je zei alleen dat je niet dicht bij de zee woont, niet dat je niet uit noord-holland komt :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
bier zei:
Je zei alleen dat je niet dicht bij de zee woont,
Klik om te vergroten...
bier zei:
Zie je wel je woont wel vlakbij zee!
Klik om te vergroten...


bier zei:
niet dat je niet uit noord-holland komt :openmouth:
Klik om te vergroten...
Which is none of your beeswax.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Je zei alleen dat je niet dicht bij de zee woont,
Klik om te vergroten...
bier zei:
Zie je wel je woont wel vlakbij zee!
Klik om te vergroten...


bier zei:
niet dat je niet uit noord-holland komt :openmouth:
Klik om te vergroten...
Which is none of your beeswax.
Klik om te vergroten...

Noord holland vind ik relatief dicht bij zee...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Noord holland vind ik relatief dicht bij zee...
Klik om te vergroten...
Ik ook.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zij je nou over bijenwas? :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
kunnen jullie niet lekker gaan msnen ofzo
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
kunnen jullie niet lekker gaan msnen ofzo
Klik om te vergroten...
Lijkt me onverstandig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed, Wiet, DMT, Hasj en teveel peuken :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed, hasj, ketamine en veel te veel peuken. Hè wfl. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed, xtc, alcohol, wiet, hash, lachgas...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Speed, Wiet, DMT, Hasj en teveel peuken :P
Klik om te vergroten...
pascal828 zei:
Speed, hasj, ketamine en veel te veel peuken. Hè wfl. :wink:
Klik om te vergroten...
Hebben jullie nog een after kunnen vinden of buiten gezeten?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiet en verder lekker niks.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Hebben jullie nog een after kunnen vinden of buiten gezeten?
Klik om te vergroten...

After gevonden.. Maar het was apart op z'n zachtst gezegd :tearsofjoy: Sjonge wat een pand hahaha..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als Underworld meedoet wint hij standaard.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dragons Dynamite's Op een Druk Feesje, Geen aanrader.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#16
2c e + lachgas
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
funky_skunk_junky zei:
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
Klik om te vergroten...

Die zijn leuk ! :grin: Ik heb die ook al eens gehad toen ik aan het trippen was op LSD, leuke visuals van gehad. :)

Ik hoop dat ze je deze keer wel goed bevallen. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
funky_skunk_junky zei:
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

Gewoon rustig blijven, een bad trip hangt helemaal af van jezelf in de meeste situaties. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...152153154155156...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."