Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
771 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diazepam is hetzelfde als valium. Als dit je eerste keer is zou ik eerst 5mg nemen en dan 1,5uur wachten. Als het dan tegenvalt kan je nog 5mg erbij nemen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oi mijn volgende keer MDMA wil ik wel goed plannen! Zeker dat ik met de juiste mensen ben en ik denk dat ik een candyflip doe. Ergens na oud en nieuw, zoveel is zeker.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Oi mijn volgende keer MDMA wil ik wel goed plannen! Zeker dat ik met de juiste mensen ben en ik denk dat ik een candyflip doe. Ergens na oud en nieuw, zoveel is zeker.
Klik om te vergroten...

Candyflip lijkt me nou echt ideaal! Voor de meeste mensen de twee mooiste middelen die er bestaan, en dan ze nog combineren ook. :hearteyes:
Wil ik ook zeker ooit nog proberen, maar eerst in januari/februari maar LSD. :wink:

Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken? :sunglasses:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Paddo's of mescaline, zonder twijfel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
Rabbithole zei:
Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Paddo's of mescaline, zonder twijfel.
Klik om te vergroten...
Oh die heb ik ook nog ja.

Zo drugged up ben ik nou, dat ik helemaal vergeet wat ik allemaal nog heb....
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Rabbithole zei:
Oeh, en wat zou er geschikt zijn om op de Veluwe-meet te gebruiken? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Paddo's of mescaline, zonder twijfel.
Klik om te vergroten...

Niet teveel bodyload bij paddo's?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speed, Ghb, Alcohol, Wiet.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Acid, alcohol, wiet
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alleen wat wiet vrijdag, gister & vandaag eens lekker nuchter :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pennen in verschillende uitvoeringen en een glasplaatje en wat papier. Viel niet tegen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeer bescheiden, 1 flesje Strongbow (ik vind Strongbow Gold helemaal niet lekker trouwens, krijg het liever in Ierland uit de tap :( ), en een miniscuul klein beetje white whidow. Wel lekker geslapen daarna. :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
vrijdag: sixpack,halve gram sos
zaterdag: sixpak
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol + Hasj.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.

Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damien0124 zei:
Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.

Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
Klik om te vergroten...

laten testen?, want klinkt niet echt als mdma. en zeker de 1e keer is magish,qua gevoel
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcoholist zei:
Damien0124 zei:
Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.

Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
Klik om te vergroten...

laten testen?, want klinkt niet echt als mdma. en zeker de 1e keer is magish,qua gevoel
Klik om te vergroten...
Zit ik ook al te denken. Of dit is zijn eerst keer mdma kristallen ipv een pilletje.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
vrijdag speed-alcohol-hash
zaterdag speed-xtc-2cb-alcohol
zondag speed-ghb


lekker weekendje :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
alcoholist zei:
Damien0124 zei:
Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.

Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
Klik om te vergroten...

laten testen?, want klinkt niet echt als mdma. en zeker de 1e keer is magish,qua gevoel
Klik om te vergroten...
Zit ik ook al te denken. Of dit is zijn eerst keer mdma kristallen ipv een pilletje.
Klik om te vergroten...

Het was ook geen pil, maar een capsule met kristallen (of poeder, kweenie).
Ik voelde me wel in het begin zweverig, toen het tijdens het fietsen begon in te slaan. Daarna was ik gewoon niet moe te krijgen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed, dex, alcohol, ketamine en Diazepam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...146147148149150...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."