Vrijdag avond op een dnb feest in amsterdam 15 pillen gehaald, daarvan hadden ik met nog 3 mensen wat van gesnoept.. De zaterdag avond daarna heb ik ze met mijn vriendin opgemaakt
#8
extaaaazzzyyyyyy
#9
zaterdag angerfist gehad,, en ja had er toen 3(xtc) op, en moet zeggen dat ik er genoeg op had!!
ik wou dat ik 1000 van deze soort had!! leuke dingetjes
#10
3 pilletjes, bommetje MDMA, aantal lijntjes speed, zootje zuip en cannabis
#11
alcohol en pep
#12
Vrijdag: 2 blauwe mitsu's (XTC) en verschillende soorten alcohol.
Zaterdag: Halve zegel LSD, MDMA kristallen, bier.