Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"flash kieke zei: Een vriend van mij die redelijk goed tegen speed kan heeft een lijn van ongeveer 5cm lang en 0.5cm dik gesnoven van die speed en hij zat dicht bij een overdosis. mss dat het ook die speed was. Klik om te vergroten... Kent gij dan iemand die al eens een overdosis speed gehad heeft? Hiervan heb ik namelijk nog nooit gehoord"
"speed"
"Heb wel eens iemand ontmoet ja, aardige kerel"
"2007.12.25 Club 3000 - [15u00 - 16u50] Deltano.mp3 Afterclub sounds"
"2007.12.31 Illusion - [12u00 - 13u00] Crew.mp3"
"Ik heb hier onlangs iets over in het nieuws gezien. Een paar dagen na dat die 2 Roemenen een moeder samen met 4 kids dood hadden gereden, onder invloed van xtc. Als reactie op dit voorval wou de Belgische regering de speekseltesten invoeren, omdat andere controles op drugs te intensief zouden zijn. Ook hebben de agenten te weinig kennis waardoor een drugstest al snel tot 50 minuten zou kunnen oplopen (alcohol test duurt gemiddeld 12 minuten per persoon). In het korte nieuwsblokje lieten ze een voorbeeld van zo een test zien. Op de labels stond dat er getest werd op cannabis cocaine amphetamine en methamphetamine. Best vreemd dat er wel op meth getest zou worden maar niet op xtc. Tegen het einde van de zomer wou de regering een wetsvoorstel klaar hebben om dan tegen de volgende BOB-campagne (einde 200 te kunnen beginnen met de tests."
"Dex smaakt ook heel anders als gewone amph vind ik. Ik merkte bij mezelf dat ik ook meer effect had uit een kleinere dosis. Wat me wel opviel was dat ik veel vlugger dingen vergat en vaak verward was. Dit heb ik met gewone amph niet zo hard."
"Ik denk dat het inderdaad door die afkick verschijnselen komt. Ik ken veel mensen die heel slecht gehumeurd zijn wanneer ze niets hebben. Ze komt wel weer terug denk ik hoor"
"Burningred zei: Enigste nadeel is dat ik nu nog steeds wakker ben en geen oog dicht heb gedaan Klik om te vergroten... Dat is de bedoeling ervan..."
"dizzy0584 zei: Safire zei: Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld. Klik om te vergroten... wou ik ff benadrukken. ik had het hier laatst nog met een vriend over. als je in Nederland iemand van Noord-Afrikaanse afkomst tegen het lijf loopt,zijn het over't algemeen heel sociale en vriendelijk mensen. Bij ons in België ligt dat net ietsje anders... voor ik opmerkingen krijg,ik ben geen racist ofzow,helemaal niet maar het valt me de laatse tijd gewoon enorm hard op dat ik in Nederland NOOIT last heb met Marrokanen en consoorten,en in België zo goed als altijd. er zit hier wel een generatiekloof is mij wel opgevallen. de meeste alochtone mensen in België van de zogenaamde "eerste generatie",diegenen die naar hier kwamen om werk te vinden met het oog op een betere toekomst,heb je gewoonlijk geen last van en zijn heel vriendelijke en gastvrije mensen. De latere generaties,maw het jonge grut dat in België geboren is en d'r nog steeds woont,dat is zo het soort volkje dat in het midden van de winkelstraat scheldwoorden en obsceen gedrag ten gehore brengt aan jou en in het speciefiek je vriendinnetje,kleine jongentjes aftuigd om hun zakgeld of gsm... er zijn uiteraard ook Belgische jongeren die dit doen,in iedere cultuur vind je dat soort volk...maar toch valt het me op dat die bepaalde Belgische jongeren gewoonlijk gekleed gaan en zich gedragen als een mislukte kopie van hun Marrokaanse tegenhangers... dan heb ik nog meer respect voor die Marrokaan dan voor die Belg,die is tenminste gewoon zichzelf dan vraagje aan de Nederlanders onder ons,valt die generatie-kloof bij jullie ook zo hard op,of niet echt? en nogmaals,ik heb niets tege buitenlanders hoor maar zou gewoon eens graag mijn vraag beantwoord zien Klik om te vergroten... Komaan he kerel, in Nederland zijn ze minstens even erg als hier. Pak maar eens een paar vriendinnen mee als ge gaat winkelen in Nederland. Ik heb genoeg aanvaringen met hun gehad. Ge kunt er niet meer omheen, altijd als er iets gebeurd zijn het ofwel Noord-Afrikanen of wel Oostblokkers die er mee te maken hebben. Ik vind het erg voor de ouders en Robin zelf maar eigenlijk verbaast mij dit niet meer hoor... En verbeteren zal het helemaal niet!"