Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je drugs in?

Hoe neem jij je drugs in?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook fan van bommetjes maken.
Vroeger snoof ik pep ook gewoon alleen altijd. Maar door alle drugs is mn neus wel aardig verrot van binnen. Dus nou met pep begin ik altijd met een dikke lijn en vanaf dan voornamelijk bommetjes. En dan af en toe nog een klein puntje/lijntje tussendoor eventueel. Maar waar ik coke zonder moeite wegsnsnats zie ik er met pep altijd wel een beetje tegenop nu🙈

Met 3mmc deden we dat ook zo, combi van lijnen en bommetjes.

Coke en keta snuiven we wel alleen natuurlijk en xtc pillen slikken.

Sommige RC's snuiven we alleen, zoals O-PCE, andere maken we bommetjes van, zoals 3-MeO-PCE en 2F-A en 3-FA.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta, pep, coke snuiven. 3m liefst slikken vanwege craving. Pillen of mdma kristal slikken :)
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joint proberen, eigen kweek watermelon candy !
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mdma als pil of capsule
Coke door de neus
2-fma eerst een lijntje, en de rest capsules
Truffels lekker kauwen
2cb pillen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
Klik om te vergroten...

Nee werkt niet altijd even goed meer, vooral niet op het eind bij coke. Soms zitten er dan ook echt grote korsten in al. Maar spoelen met een Rhinohorn helpt vaak wel. Dan kun je iig wel weer even een lijn nemen voordat het weer vastzit.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
Klik om te vergroten...
Als het even kan gebruik ik van te voren neusspray, en een kwartiertje na de tijd weer, eigenlijk nooit last op deze manier
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:
Nee werkt niet altijd even goed meer, vooral niet op het eind bij coke. Soms zitten er dan ook echt grote korsten in al. Maar spoelen met een Rhinohorn helpt vaak wel. Dan kun je iig wel weer even een lijn nemen voordat het weer vastzit.
Klik om te vergroten...

Hmm dat verklaart misschien wel waarom ik in al die jaren de ene keer amper iets voel van een snuifproduct, en de andere keer (met dezelfde hoeveelheid) wel.

miles zei:
Als het even kan gebruik ik van te voren neusspray
Klik om te vergroten...

Goeie tip
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Goeie tip
Klik om te vergroten...

Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Guapo Temudgin zei:
Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
Klik om te vergroten...
True!!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Guapo Temudgin zei:
Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
Klik om te vergroten...

Liever oraal ipv anaal :)
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op festivals neem ik pillen in (xtc of 6apb) of zelf gevulde capsules (3mmc).
Tijdens intieme seksdates pluggen mijn partner en ik meestal 3mmc of een combi van 3mmc en keta. Heerlijk! Tja beetje lastig tijdens een festival deze manier van innemen maar anderszins geeft dit de beste ervaring vind ik.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nasaal of in capsules, nasaal heeft wel me voorkeur meestal
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Via de neus ... toch veel mensen.
Ik dacht echt dat veel gingen voor bom.
Gelukkig staat de spuit nog op nul
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mdma pillen altijd in een capsule.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afhankelijk van het te gebruiken middel.

Cannabis vooral gerookt en oraal. Heel soms in een vaporisator.

Ethanol meestal gedronken, maar ook wel verdampt en via de longen. Nu beide niet meer.

Cocaïne via de neus, maar dat gebruik ik zeer zelden.

Al dan niet gesubstitueerde Amfetamines gebruik ik oraal. MDMA ook.

Opium rook ik soms, maar ik gebruik het liever oraal of maak er Laudanum van.

Nicotine vooral buccaal bij het roken van een pijp of via de neus met snuiftabak.

De meeste overige middelen gaan meestal oraal bij me naar binnen. De maag kan meestal wel tegen een stootje.
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Deze snap ik niet.
Waarom een pil in capsule?



Die pep nam je zonder capsule?
Dan is het idd niet fijn voor de maagwand. Alsof je een sigaret op de huid uit drukt
Klik om te vergroten...
Denk dat hij mdma poeder in een capsule bedoelt
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hippie Langwaus zei:
De meeste overige middelen gaan meestal oraal bij me naar binnen. De maag kan meestal wel tegen een stootje.
Klik om te vergroten...

Maar als je veel oraal neemt moet je toch wel rekening houden dat het op termijn problemen kan geven zoals een maagbloeding. Het is nooit zo 1-op-1 vast te stellen, maar toen ik vorig jaar een maagbloeding had kwam het waarschijnlijk wel door de hoeveelheid alcohol en bommetjes pep wat ik in die tijd nam.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
MyLittlePonyPack zei:
Maar als je veel oraal neemt moet je toch wel rekening houden dat het op termijn problemen kan geven zoals een maagbloeding. Het is nooit zo 1-op-1 vast te stellen, maar toen ik vorig jaar een maagbloeding had kwam het waarschijnlijk wel door de hoeveelheid alcohol en bommetjes pep wat ik in die tijd nam.
Klik om te vergroten...
Dat is uiteraard helemaal waar. Ook via orale inname is gematigdheid en voorzichtigheid belangrijk.

Is die maagbloeding inmiddels helemaal hersteld?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippie Langwaus zei:
Dat is uiteraard helemaal waar. Ook via orale inname is gematigdheid en voorzichtigheid belangrijk.

Is die maagbloeding inmiddels helemaal hersteld?
Klik om te vergroten...

Ja is al ruim een jaar geleden en was al heel snel vanzelf weer over gelukkig👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."