#1
Ik ben ook fan van bommetjes maken.
Vroeger snoof ik pep ook gewoon alleen altijd. Maar door alle drugs is mn neus wel aardig verrot van binnen. Dus nou met pep begin ik altijd met een dikke lijn en vanaf dan voornamelijk bommetjes. En dan af en toe nog een klein puntje/lijntje tussendoor eventueel. Maar waar ik coke zonder moeite wegsnsnats zie ik er met pep altijd wel een beetje tegenop nu🙈
Met 3mmc deden we dat ook zo, combi van lijnen en bommetjes.
Coke en keta snuiven we wel alleen natuurlijk en xtc pillen slikken.
Sommige RC's snuiven we alleen, zoals O-PCE, andere maken we bommetjes van, zoals 3-MeO-PCE en 2F-A en 3-FA.
Vroeger snoof ik pep ook gewoon alleen altijd. Maar door alle drugs is mn neus wel aardig verrot van binnen. Dus nou met pep begin ik altijd met een dikke lijn en vanaf dan voornamelijk bommetjes. En dan af en toe nog een klein puntje/lijntje tussendoor eventueel. Maar waar ik coke zonder moeite wegsnsnats zie ik er met pep altijd wel een beetje tegenop nu🙈
Met 3mmc deden we dat ook zo, combi van lijnen en bommetjes.
Coke en keta snuiven we wel alleen natuurlijk en xtc pillen slikken.
Sommige RC's snuiven we alleen, zoals O-PCE, andere maken we bommetjes van, zoals 3-MeO-PCE en 2F-A en 3-FA.