Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je drugs in?

Hoe neem jij je drugs in?

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afhankelijk van het te gebruiken middel.

Cannabis vooral gerookt en oraal. Heel soms in een vaporisator.

Ethanol meestal gedronken, maar ook wel verdampt en via de longen. Nu beide niet meer.

Cocaïne via de neus, maar dat gebruik ik zeer zelden.

Al dan niet gesubstitueerde Amfetamines gebruik ik oraal. MDMA ook.

Opium rook ik soms, maar ik gebruik het liever oraal of maak er Laudanum van.

Nicotine vooral buccaal bij het roken van een pijp of via de neus met snuiftabak.

De meeste overige middelen gaan meestal oraal bij me naar binnen. De maag kan meestal wel tegen een stootje.
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Deze snap ik niet.
Waarom een pil in capsule?



Die pep nam je zonder capsule?
Dan is het idd niet fijn voor de maagwand. Alsof je een sigaret op de huid uit drukt
Klik om te vergroten...
Denk dat hij mdma poeder in een capsule bedoelt
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
De meeste overige middelen gaan meestal oraal bij me naar binnen. De maag kan meestal wel tegen een stootje.
Klik om te vergroten...

Maar als je veel oraal neemt moet je toch wel rekening houden dat het op termijn problemen kan geven zoals een maagbloeding. Het is nooit zo 1-op-1 vast te stellen, maar toen ik vorig jaar een maagbloeding had kwam het waarschijnlijk wel door de hoeveelheid alcohol en bommetjes pep wat ik in die tijd nam.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Maar als je veel oraal neemt moet je toch wel rekening houden dat het op termijn problemen kan geven zoals een maagbloeding. Het is nooit zo 1-op-1 vast te stellen, maar toen ik vorig jaar een maagbloeding had kwam het waarschijnlijk wel door de hoeveelheid alcohol en bommetjes pep wat ik in die tijd nam.
Klik om te vergroten...
Dat is uiteraard helemaal waar. Ook via orale inname is gematigdheid en voorzichtigheid belangrijk.

Is die maagbloeding inmiddels helemaal hersteld?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Dat is uiteraard helemaal waar. Ook via orale inname is gematigdheid en voorzichtigheid belangrijk.

Is die maagbloeding inmiddels helemaal hersteld?
Klik om te vergroten...

Ja is al ruim een jaar geleden en was al heel snel vanzelf weer over gelukkig👍
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rizla rood dieet
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
pinda92 zei:
Mdma pillen altijd in een capsule.
Klik om te vergroten...

Deze snap ik niet.
Waarom een pil in capsule?

MyLittlePonyPack zei:
Maar als je veel oraal neemt moet je toch wel rekening houden dat het op termijn problemen kan geven zoals een maagbloeding
Klik om te vergroten...

Die pep nam je zonder capsule?
Dan is het idd niet fijn voor de maagwand. Alsof je een sigaret op de huid uit drukt
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Die pep nam je zonder capsule?
Dan is het idd niet fijn voor de maagwand. Alsof je een sigaret op de huid uit drukt
Klik om te vergroten...

Nee met capsule. Maar dan is het evengoed nog niet heel goed voor je maag natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."