#1
Ik sprak vanochtend iemand die groot fan is om drugs te bommen. Hij zei dat dat de drugs dan vaak een stuk langzamer op komt en het effect langer duurt.
Ook zei hij dat het beter is voor je slijmvlies.
Ik neem drugs meestal via het snuifbuisje.
Ook in de jaren dat ik veel meer gebruikte. Nooit last gehad van de neus.
Hoe neem jij je drugs in?
PS; Even uit gaan van waar meer mogelijkheden zijn. Alcohol snuif je niet bv.
Ook zei hij dat het beter is voor je slijmvlies.
Ik neem drugs meestal via het snuifbuisje.
Ook in de jaren dat ik veel meer gebruikte. Nooit last gehad van de neus.
Hoe neem jij je drugs in?
PS; Even uit gaan van waar meer mogelijkheden zijn. Alcohol snuif je niet bv.