Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je drugs in?

Hoe neem jij je drugs in?

27 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik sprak vanochtend iemand die groot fan is om drugs te bommen. Hij zei dat dat de drugs dan vaak een stuk langzamer op komt en het effect langer duurt.
Ook zei hij dat het beter is voor je slijmvlies.

Ik neem drugs meestal via het snuifbuisje.
Ook in de jaren dat ik veel meer gebruikte. Nooit last gehad van de neus.

Hoe neem jij je drugs in?

PS; Even uit gaan van waar meer mogelijkheden zijn. Alcohol snuif je niet bv.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een combinatie van meerdere inname routes, ligt een beetje aan de drug.
3-mmc altijd bommetjes
4-mmc vaak snuiven
2c-b soms snuiven, meestal bommetjes, heel soms pluggen
Lsd uiteraard onder de tong
Xtc tabletten
Pep via neus en mond

En zo kan ik nog wel even doorgaan
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Methpijp indien van toepassing, in die snuifbuisjes blijft spul hangen.

Lysergamiden onder de tong.

Rest slikken.

Boofen sinds het verdwijnen van 3-MMC niet zo happig meer op.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was (voorlopig even pauze) van de wiet.
75% blowen met aansteker
10% vapen
10% olie onder de tong
5% spacecake ed

Vapen kan ook via de neus, maar die gebruik ik niet voor drugs inname.
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal spuiten. Maar wees verstandig doe het niet tenzij onder strakke regels voor jezelf. Maar beter niet doen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook fan van bommetjes maken.
Vroeger snoof ik pep ook gewoon alleen altijd. Maar door alle drugs is mn neus wel aardig verrot van binnen. Dus nou met pep begin ik altijd met een dikke lijn en vanaf dan voornamelijk bommetjes. En dan af en toe nog een klein puntje/lijntje tussendoor eventueel. Maar waar ik coke zonder moeite wegsnsnats zie ik er met pep altijd wel een beetje tegenop nu🙈

Met 3mmc deden we dat ook zo, combi van lijnen en bommetjes.

Coke en keta snuiven we wel alleen natuurlijk en xtc pillen slikken.

Sommige RC's snuiven we alleen, zoals O-PCE, andere maken we bommetjes van, zoals 3-MeO-PCE en 2F-A en 3-FA.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keta, pep, coke snuiven. 3m liefst slikken vanwege craving. Pillen of mdma kristal slikken :)
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joint proberen, eigen kweek watermelon candy !
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mdma als pil of capsule
Coke door de neus
2-fma eerst een lijntje, en de rest capsules
Truffels lekker kauwen
2cb pillen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
Klik om te vergroten...

Nee werkt niet altijd even goed meer, vooral niet op het eind bij coke. Soms zitten er dan ook echt grote korsten in al. Maar spoelen met een Rhinohorn helpt vaak wel. Dan kun je iig wel weer even een lijn nemen voordat het weer vastzit.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Snuivers, even een vraag die ik al enige tijd heb maar nu weer te binnen schiet:
Werkt dat eigenlijk altijd wel even goed?
Stel je bent verkouden of je hebt je slijmvlies gezwollen
Klik om te vergroten...
Als het even kan gebruik ik van te voren neusspray, en een kwartiertje na de tijd weer, eigenlijk nooit last op deze manier
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
Nee werkt niet altijd even goed meer, vooral niet op het eind bij coke. Soms zitten er dan ook echt grote korsten in al. Maar spoelen met een Rhinohorn helpt vaak wel. Dan kun je iig wel weer even een lijn nemen voordat het weer vastzit.
Klik om te vergroten...

Hmm dat verklaart misschien wel waarom ik in al die jaren de ene keer amper iets voel van een snuifproduct, en de andere keer (met dezelfde hoeveelheid) wel.

miles zei:
Als het even kan gebruik ik van te voren neusspray
Klik om te vergroten...

Goeie tip
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Goeie tip
Klik om te vergroten...

Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Guapo Temudgin zei:
Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
Klik om te vergroten...
True!!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Guapo Temudgin zei:
Als snuiven niet meer werkt kun je altijd nog pluggen. :nerd:
Klik om te vergroten...

Liever oraal ipv anaal :)
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op festivals neem ik pillen in (xtc of 6apb) of zelf gevulde capsules (3mmc).
Tijdens intieme seksdates pluggen mijn partner en ik meestal 3mmc of een combi van 3mmc en keta. Heerlijk! Tja beetje lastig tijdens een festival deze manier van innemen maar anderszins geeft dit de beste ervaring vind ik.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nasaal of in capsules, nasaal heeft wel me voorkeur meestal
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Via de neus ... toch veel mensen.
Ik dacht echt dat veel gingen voor bom.
Gelukkig staat de spuit nog op nul
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mdma pillen altijd in een capsule.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."