#1
Jij rijdt nog altijd onder invloed. Iig keur jij dat goed. Gelet op je eerdere reacties.Ik rijd nooit vermoeid, breng geen anderen in gevaar. Mijn vermoeidheidsherkenning heeft nog nooit aangeslagen. En zo te lezen heb je ook wel onder invloed gereden vroeger. En dan mij aanspreken 🥱
Dus....ach ik ga verder niet meer met jou in discussie. Paarlen voor de zwijnen....