Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngerust.

Ongerust.

18 antwoorden
669 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
@MetalJamie Hoe gaat het nu met je?
M
MetalJamieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedeavond. Mijn naam is jamie ik ben een vrouw van 31 jaar oud.
Deze avond heb ik een vraag.
Ik heb een 3 kwart gram cocaïne genomen, 2 flessen wijn en 100 mg tramadol, 40 mg temazepam en 2,5 mg lorazepam en nog wat hijsen van een joint.

Ik besef dat dit slecht was. Sorry dat ik jullie om advies vraag maar: ga ik nu dood?

Alvast bedankt , jamie
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leef je nog?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je een tolerantie?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Binnen welk tijdsbestek heb je dit genomen?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een mens is best taai ,ik was na 2 gram bruin nog niet omver alwas ik wel ver heen dat wel.
Kiss of death en je gaat weer...
Maar doe dit aub niet meer want dit is ronduit gevaarlijk!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalJamie zei:
Goedeavond. Mijn naam is jamie ik ben een vrouw van 31 jaar oud.
Deze avond heb ik een vraag.
Ik heb een 3 kwart gram cocaïne genomen, 2 flessen wijn en 100 mg tramadol, 40 mg temazepam en 2,5 mg lorazepam en nog wat hijsen van een joint.

Ik besef dat dit slecht was. Sorry dat ik jullie om advies vraag maar: ga ik nu dood?

Alvast bedankt , jamie
Klik om te vergroten...
Je gaat niet dood maar herhaal dit aub niet meer want het kan fout gaan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Je gaat niet dood maar herhaal dit aub niet meer want het kan fout gaan.
Klik om te vergroten...
je kan niet weten of iemand wel of niet doodgaat imho
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
je kan niet weten of iemand wel of niet doodgaat imho
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal maar met een goede conditie is dit wel haalbaar al is het natuurlijk wel bizar slecht voor je
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedereen gaat dood.

Maar dat hoef je niet te bespoedigen met dit soort acties. Hopelijk ben je ergens redelijk veilig in slaap gevallen, niemand anders in gevaar gebracht en niet in je eigen braaksel gestikt.

Doe a.u.b. voorzichtiger!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
je kan niet weten of iemand wel of niet doodgaat imho
Klik om te vergroten...
Klopt maar dit werkt geruststellender dan zeggen hoogstwaarschijnlijk haal je het niet. 😂
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, je gaat niet dood TS
Maar je moet deze actie niet herhalen. Maar dat weet je zelf ook.
Wat was de oorzaak van dit overmatige gebruik?
Om herhaling te voorkomen kan een onderzoekje bij jezelf weleens interessante gegevens opleveren.
Maar je gaat door dit gebruik beslist niet zomaar dood.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#13
hopelijk is alles ok
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Nee, je gaat niet dood TS
Maar je moet deze actie niet herhalen. Maar dat weet je zelf ook.
Wat was de oorzaak van dit overmatige gebruik?
Om herhaling te voorkomen kan een onderzoekje bij jezelf weleens interessante gegevens opleveren.
Maar je gaat door dit gebruik beslist niet zomaar dood.
Klik om te vergroten...

Niks is beslist. Dit kan wel degelijk dodelijk zijn, best prima zelfs. Je kunt echter ook in een coma terecht komen, zware hersenschade oplopen en daar nooit meer fatsoenlijk bovenop komen. Ik verbaas me er altijd over hoe weinig mensen hierbij stilstaan, maar: er zijn toestanden denkbaar die erger en onwenselijker zijn dan de dood. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. (Niet door drugs, though, maar drugs kunnen hier wel toe leiden.) Geloof me, dat is het laatste dat je wil voor jezelf en je naasten.

Alleen de combinatie van zoveel alcohol met benzo’s is al link, laat staan in de mix met tramadol + de overige shit. Driekwart gram cocaïne naar binnen gooien in kort tijdsbestek is op zichzelf ook al niet veilig.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
Excuses aanvaard!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe gaat het nu met je @MetalJamie ?
Hopelijk weer wat opgeknapt en geen klachten hieraan overgehouden
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu ben ik ongerust!
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is een flinke dosering maar zoals gezegd ga je er hoogstwaarschijnlijk niet aan dood. Ik zie dat je vorige Posts uit 2022 stammen en toen ging het ook niet heel erg lekker.

Hoe gaat het nu met je? Los van afgelopen zaterdag.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tramadol, hoeveelheden benzos en 2 flessen wijn zonder tolerantie en dan icm met wiet kan heel onaangenaam maar zeker ook gevaarlijk zijn. Stikken in braaksel met zulke doseringen zoals genoemd werd bijvoorbeeld, helemaal door de wiet zou ik zeker hebben moeten kotsen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."