Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mijn naam is Jamie, Ik ben verslaafd aan alcohol, Coke, Temazepam, Lorazepam, en Xanax. Graag zou ik willen stoppen met alles want ik ben nu 29 jaar oud en ik ben er klaar mee. Het lukt helaas niet. Dit komt voornamelijk door mijn autisme, borderline, depressie en zware angststoornis. Ik wil mezelf verdoven. Ik durf niet naar een kliniek te gaan in een nieuwe ruimte, met nieuwe mensen die ik niet ken, en ander eten, een ander bed, douche, toilet. enzv.... Ik ben doodsbang. Ik wil graag in mijn eigen huis blijven zonder vreemde mensen. Anders raak ik zo erg bang. Wat zou ik nou wel kunnen doen? Ambulante begeleiding heb ik al geprobeerd en dat werkte niet. Ik bleef door drinken en gebruiken. Heeft iemand een tip voor mij? Alvast dank ! Liefs, Jamie"
"Goedeavond. Mijn naam is jamie ik ben een vrouw van 31 jaar oud. Deze avond heb ik een vraag. Ik heb een 3 kwart gram cocaïne genomen, 2 flessen wijn en 100 mg tramadol, 40 mg temazepam en 2,5 mg lorazepam en nog wat hijsen van een joint. Ik besef dat dit slecht was. Sorry dat ik jullie om advies vraag maar: ga ik nu dood? Alvast bedankt , jamie"
"Lieve mensen van dit Forum. Ik had 6 zwarte envelopjes gekocht van ieder ongeveer 1 gram, en daar bolletjes van gemaakt omdat ik dood wilde. (sorry ik weet niet of dit mag op dit forum, ik zal er niet verder op door gaan) Ik dacht een overdosis te krijgen en te sterven maar ik raakte eerst bewusteloos en daarna gebeurde er zo iets raars. Ik werd wakker en lag onder de tafel in mijn woonkamer en was een soort van verlamd. Er stonden heel veel politie en ambulance medewerkers in mijn huis waar ik goede gesprekken mee heb gehad. Ze voelde mijn hartslag, bloeddruk, longen enz. Mijn moeder was ook bij me, ze moest heel erg huilen en hield mijn hand vast. Achteraf blijkt dat niks hiervan waar was. Ineens raakte ik steeds verder bij bewustzijn en zag ik dat er niemand in mijn huis was geweest. Ik heb mijn ma nog gebeld en bevestigde dat dit allemaal nooit gebeurt is. Is dit normaal als je veel coke neemt of was het misschien versneden? Oja P.S. ,mag ik AUB geen nare reacties op mijn zelfmoordpoging krijgen. ik ben erg gevoelig en heb autisme en borderline, angststoornis, depressie. Ik ben snel verdrietig en overstuur van hele harde reacties. Alvast bedankt, Jamie"
"Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zag schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !"
"Super , ik weet alleen niet hoe dit werkt, ik ben nieuw op dit forum en weet niet hoe je een bericht moet sturen"