#1
Waar valt wiet onder?
downertje voor mij?
Waar valt wiet onder?
Jaloers...Voor mij zijn het absoluut de tripdrugs, omdat ze voor mij het meest betekenisvol, leerrijk en geestverruimend zijn.
Het bied je nieuwe perspectieven, bewustwording, zelfkennis en appreciatie voor al dat is. Inzicht in jezelf en je omgeving/realiteit.
Het geeft je ipv een kater een fris ´zen´gevoel, innerlijke balans en een verhoogd relativerend vermogen
Ken dat wel.Uppers...direct daarna gevolgt door "downers", om de negatieve gevoelens van de uppers te dempen. Liefst had ik die zucht ernaar niet, maar tot nu toe zijn lange periodes zonder deze 2 vreselijk geweest. Met name door de aanhoudende lusteloosheid, moeite met angstgevoelens omgaan etc. Daarom staan de uppers helaas op nr.1.
Dank je voor je positieve woorden.Ken dat wel.
Enige oplossing (imo): In het nuchtere leven jezelf blijven uitdagen/uit je comfortzones stappen. De lusteloosheid komt niet van luiheid, maar van het niet uitleven van het leven waarvan je diep in jezelf weet dat je het zou moeten leven, ook al weet je misschien niet precies in welke vorm. De angstgevoelens komen van je angsten niet onder ogen komen. Als angsten niet in het licht komen, groeien ze verder in de schaduwen.
Klinkt misschien negatief maar is het juist niet: er is geen ontsnapping. Deze dingen uit de weg gaan zal het probleem in stand houden. Begin met jezelf meer en meer uit te dagen en de angst en lusteloosheid verdwijnen en veranderen in liefde en energie/zin in het leven.
Nieuwsgierig, aangezien ik ook ADHD heb. Wat ervaar of beleef je anders met thc (wiet/hasj) dat je het beschouwd als upper?Ligt eraan wat je als je downer ziet. Door mijn adhd voelt thc niet als downer maar eerder als upper.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."