#1
Brede werking. Ook wel hypnotisch. En 4-8uur.Is bromonordiazepam vooral een angstremmer? Wat is de werkingsduur?
Brede werking. Ook wel hypnotisch. En 4-8uur.Is bromonordiazepam vooral een angstremmer? Wat is de werkingsduur?
Past metizolam ook in dit rijtje?Fluetizolam komt aardig in de buurt. En deschloretizolam ook wel. Pyrazolam. Bromonordiazepam. Allemaal minder idd maar komt wel in de buurt.
Ja maar vond m lichter dan pyrazolam dus niet de moeite waar daardoor. Lichter dan deschloro maar die heeeft langere halfwaardetijd. Kortere werking gek genoeg IME. Is zo uitgewerkt die deschloro, paar uur bij mij.Past metizolam ook in dit lijstje?
Wat is in jouw ogen op dit moment de beste etizolam vervanger dan? Pyrazolam is fijn spul maar wel een lange werkingsduur/halfwaardetijd in vergelijking met etizolam.Ja maar vond m lichter dan pyrazolam dus niet de moeite waar daardoor. Lichter dan deschloro maar die heeeft langere halfwaardetijd. Kortere werking gek genoeg IME.
Ja maar toch een van de weinige opties. Fluetizolam nog het best. Als je moet kiezen tussen metizolam en deschloretizolam, die laatste is lekkerder met korte werking maar blijft heel lang in je lijf. Dus als je moet rijden metizolam.Wat is in jouw ogen op dit moment de beste etizolam vervanger dan? Pyrazolam is fijn spul maar wel een lange werkingsduur/halfwaardetijd in vergelijking met etizolam.
Angstremmer, spierontspanner, slaapmiddel. (persoonlijk ook weer)Is bromonordiazepam vooral een angstremmer? Wat is de werkingsduur?
Yep hele mikmak. Brede werking ook bij mij.Angstremmer, spierontspanner, slaapmiddel. (persoonlijk ook weer)
❌ OngeschiktZelf krijg ik maandelijks 2x 20mg temazepam voorgeschreven van HA. Echter had ik deze maand mijn dagelijkse hoeveelheid wat aangepast zodat er een tekort zou ontstaan. Dus na wat onderzoek dit besteld.
Bromonordiazepam
Echter na een uur wachten op 7.5 mg voelde ik er nauwelijks iets van. Dus 3 uur later na 18 pellets van 2.5 lijkt er iets te gebeuren. Iets meer rust, geen slaap behoefte. 20mg Temezepam is beduidend sterker. Ik mis het warme deken gevoel. Iemand suggesties?
Werkt heel langzaam in dat spul (bromazolam). Daar verkijken mensen zich vaak op. Waarschijnlijk sliep je al voor het meeste was ingewerkt.Lieve forumleden,
Vrij zelden, ongeveer één keer in de zes weken, gebruik ik wel eens een stim zoals 3-MMC, 4-MMC, coke of mijn favoriete middel speed. Verder gebruik ik eigenlijk geen drugs, behalve wat biertjes of wijntjes in het weekend. Ik heb wel veel ervaring met drugs, heb in het verleden geëxpirimenteerd met van alles en nog wat (MDMA, 2CB, Truffels, Ketamine, BenzoFury, GHB en noem allemaal maar op). Mijn drugsgebruik is nu ik hard op weg ben naar de 28, een leuke baan heb en inmiddels gelukkig samenwoon met een vriendin die geej drugs gebruikt, toch wel op een wat lager pitje komen te staan, en daar ben ik blij om. Zelf ben ik wel een wat angstig aangelegd persoon. Hier neem ik zeer zelden een benzo voor (enkel in noodgevallen bij slapeloosheid, waar ik soms last van heb). Ik weet namelijk hoe gevaarlijk benzo's zijn, en heb absoluut geen zin in een afhankelijkheid gan deze middelen. Hooguit eens in de 2-3 maanden ervaar ik wat meer stress, waardoor ik deze middelen gebruik om te gaan slapen. Ik doe dit ook nooit meerdere dagen achter elkaar, meestal slechts een enkele nacht. Na een nacht goed slapen kan ik vervolgens ook beter omgaan met de spanningen, waardoor ik de middelen later niet meer nodig heb. Voorheen gebruikte ik alprazolam (niet op voorschrift, maar dat ter zijde). Ook heb ik wel eens zopiclon gebruikt. Alprazolam werkte bij mij altijd het beste, gezien het de angsten dempte en ik hierna erg lekker sliep. Nu ik door mijn voorraad Alprazolam heen ben en ik onlangs weer een paar slechte nachten ervoer, bestelde ik het (nog) legale bromazolam. Ik lees dit middel vaak voorbij komen op dit forum. Bromazolam werkte bij mij echt veel minder kalmerend dan alprazolam, en ik moest ook zeer stevig doseren om uiteindelijk in slaap te geraken ( 12mg). En dat terwijl er best wel een lichte tolerantie zal zijn, maar toch ook niet al te stevig gezien mijn zeer matige consumptie gedurende de maanden heen. Heeft iemand hier een verklaring voor? Werken benzo's bij iedereen individueel anders, of is bromazolam hier een minder geschikt middel voor. De ochtend erna had ik weliswaar wat geslapen, maar was ik tevens erg vergeetachtig. Iets wat wel bekend is bij benzo's, daar ben ik van op de hoogte.
Ik vind bromazolam niet zo veel op Xanax lijken. Bromazolam is een slaapverwekkende (hypnotische) benzo, terwijl Xanax kalmerend (anxiolytisch) is. Daarnaast heeft bromazolam een langere werkingsduur dan Xanax.bromazolam werkt meer als Xanax
Ik zie m ook niet zo eerlijk gezegd. Misschien bedoeld ie dat wel dat grondige van nitrazepam enzo dat het heeft, bent altijd wel lekker verdoofd, tolerantie be damned.Ik vind bromazolam niet zo veel op Xanax lijken. Bromazolam is een slaapverwekkende (hypnotische) benzo, terwijl Xanax kalmerend (anxiolytisch) is. Daarnaast heeft bromazolam een langere werkingsduur dan Xanax.
Hooguit eens in de 2-3 maanden ervaar ik wat meer stress, waardoor ik deze middelen gebruik om te gaan slapen. Ik doe dit ook nooit meerdere dagen achter elkaar, meestal slechts een enkele nacht
De bovenste 2 citaten van jou @Highonlife zijn erg tegenstrijdig.ik moest ook zeer stevig doseren om uiteindelijk in slaap te geraken ( 12mg). En dat terwijl er best wel een lichte tolerantie zal zijn, maar toch ook niet al te stevig gezien mijn zeer matige consumptie gedurende de maanden heen
voor mij liever Alprozolam dan Bromazolam.
en liever etizolam dan Alprozolam
De korte werkduur van Alprozolam maakt dit voor mij een fijnere benzo in vergelijking met Broma,
Het is misschien zo dat ik onder invloed van broma meer bijpak en het zelf niet eens door heb of kan herinneren de volgende dag maar ik van Bromazolam ga echt KO en ben daarna echt 3 dagen dronken van.
12mg...ik snap niet dat je daar niets van merkt dat is echt een behoorlijk hoge dosis.
Ik zou daar echt KO van gaan en 3 dagen dronken zijn.
Dit kan niet kloppen hoor. Tenzij je mega tolerantie hebt en een berg stims in de lijf hebt val je echt wel in slaap van 12mg Broma.
Je zegt dat je volledig nuchter was en 12mg Broma nog niks deed. Dan zou ik t toch maar eens laten testen. Ik sliep na 6-apb als een roos op 2,5mg. Let er wel op dat je al snel een uur verder bent voordat je iets merkt en 1,5 uur voordat het pas goed werkt.
Ter referentie: als ik etizolam pak heb ik toch al snel 3 tot 4 mg nodig na stimms.
Ik voelde me na die 2,5mg nog behoorlijk slaapdronken toen ik na 7 uur wakker werd. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt na 12mg.
Na EENMALIG Alprazolam mag je al 72 uur niet autorijden. Dagelijks genruik is nooit autorijden.Als je maar goed in de gaten houdt, dat autorijden na inname de avond/nacht ervoor van een langwerkende benzo, niet zomaar verantwoord is....je denkt dat je helder genoeg bent maar dat is niet zo en je kunt een gevaar op de weg zijn voor jezelf en anderen.

Dus gooi straks voor het slapen de overige 17 erin.
De search van DF geeft ook een hit:Ik zie m ook niet zo eerlijk gezegd. Misschien bedoeld ie dat wel dat grondige van nitrazepam enzo dat het heeft, bent altijd wel lekker verdoofd, tolerantie be damned.
edit: o lorrmetazepam is ook een kutbenzo. Meer lorazepam dan temazepam helaas. Gewoon gevalletje weinig tolerantie en vind alles nog lekker wat een beetje power heeft. Doe mij maar SL-164 tegenwordig. Niiet googelen, als je het niet kent gewoon afblijven, niet voor jou bedoeld.
Je hebt serieus 18 pillen genomen, met een totale dosis van 45 milligram? Okee.. Riskant experiment zou ik zeggenDus 3 uur later na 18 pellets van 2.5 lijkt er iets te gebeuren.
Dit klinkt als een slecht idee. Leg alsjeblieft de rest van je middelen achter slot en grendel voordat je dat ook naar binnen tikt.Zelf krijg ik maandelijks 2x 20mg temazepam voorgeschreven van HA. Echter had ik deze maand mijn dagelijkse hoeveelheid wat aangepast zodat er een tekort zou ontstaan. Dus na wat onderzoek dit besteld.
Bromonordiazepam
Echter na een uur wachten op 7.5 mg voelde ik er nauwelijks iets van. Dus 3 uur later na 18 pellets van 2.5 lijkt er iets te gebeuren. Iets meer rust, geen slaap behoefte. 20mg Temezepam is beduidend sterker. Ik mis het warme deken gevoel. Iemand suggesties?
Die 12 mg heeft me compleet lamgelegd, alleen hier kwam ik een dag later pas achter. Die bromazolam werkte erg traag in, waardoor ik te snel herdoseerde. Als ik wat langer had gewacht had ik aan 3mg zeer zeker genoeg gehad, maar ik was destijds niet bekend met het middel. Ik gebruik ook geen bromazolam meer, vind het echt een klote benzo. Sowieso gebruik ik zo min mogelijk benzo's. Als je wat verder het topic had gelezen had je dit overigens ook gewoon kunnen lezen, want dit heb ik hier al eerder aangegeven.Bump dit even.
Ik lees dit allemaal
De bovenste 2 citaten van jou @Highonlife zijn erg tegenstrijdig.
Als je de waarheid schrijft in het 1e citaat is het zeeer onwaarschijnlijk dat je “stevig” moest doseren van Bromazolam.
Of je had nep pillen.
Na EENMALIG Alprazolam mag je al 72 uur niet autorijden. Dagelijks genruik is nooit autorijden.
Bij Broma is dat niet bekend precies maar @Neo-Shulginist heeft mij ooit eens uitgelegd dat het aannemelijk is dat het na Broma nog langer is.
![]()
Bekijk bijlage 62859
Ongelofelijk.
Ik had die van 3mg ooit eens gekocht en na een kwart pil, dus ± 0,75mg (je weet nooit of de werkzame stof gelijk is verdeeld in de pil) heb ik 12 uren diep geslapen en was de gehele ochtend erna suffig.
Terwijl ik (ondertussen) ook wel een lichte benzo tolerantie kan hebben. Ik krijg op recept 10 x 10mg Temazepam per maand. Meestal zijn ze niet op maar soms wel.
(ik wil zelf niet meer dan 10 pm of iets zwaarders ivm angst verslaving)
Bromazolam duurt gewoon heeeeeel erg lang voor het goed werkt. Zeker 1 á 1,5 uur en vaak nog langer.
Als je daar allemaal rekening mee houd en dus laag doseert, lang genoeg wacht, dagen lang niet aan het verkeer hoeft deel te nemen is Bromazolam helemaal niet zo een “enge” benzo.
Hoe velen het gebruiken maakt het “eng”.
(Ik zelf gebruik na proberen van Bromazolam, Pyrazolam en vroeger Etizolam al heel lang geen rc benzo’s meer. Alleen nog mijn voorgeschreven Temazepam.)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."