Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"RCkoning zei: De pyros of terwijl A-PVP a-PHP en A-PiHP lijken een voor een uit te sterven. Iemand enig idee of dit ooit nog verkrijgbaar gaat zijn al zullen velen dit natuurlijk troep vinden. Zelf kan ik met mate wel genieten van de pyros in een heerlijk warm pijpje. Dus wat denken jullie sterven deze pyros uit en waarom? Is dit spul niet meer te maken ofzo? Ik vind de artikelen van powned op youtube over flakka wel heel erg overdreven. Het is geen onschuldig spul maar je wordt er ook niet per se direct een zombie van ofzo. Klik om te vergroten... Het is zeker nog te maken, maar deze drugs hebben een mindere waarde dan andere cathinones, en zijn bovendien super potent. Deze stoffen hebben een vergelijkbare verhoging op je neurotransmitters vergeleken met methamphetamine, maar dan een kortere werking, dit geeft een snelle, harde crash waardoor compulsive redosing bij deze stoffen nog vaker voorkomt dan bij andere cathinones. Bovendien door de lage dosissen die nodig zijn kunnen mensen snel te veel pakken waardoor ze een psychose kunnen krijgen, of andere zware klachten. Alternatieven zijn dus meerwaarde voor de gebruiker. A-pihp is in my opinion de drug die ik het minst waard vond ooit die ik gebruikt heb, 2uur strak en euforie voor een paar dagen dip, nah not again"
"ILoveRCs zei: A-PHP en a-PiHP zijn verkrijgbaar, je moet alleen weten waar. Is dit spul niet meer te maken ofzo? 2-Bromovalerophenone Pyrrolidine Hexanophenone grondstoffen voor a-pvp, a-php en a-pihp. zijn met gemak te krijgen uit china. mensen zijn alleen gek genoeg om t niet te synthetiseren wat gek is want a-pvp is tot 3x zo duur als een gram pure sos terwijl de grondstoffen geen drol kosten. a-php blijft de beste stim die ik ooit geprobeerd heb, alleen jammer dat je er zo snel psychotisch van word. tis zo sterk dat t haast een dopamine infuus is. a-pvp nog sterker. a-pihp stuk minder Klik om te vergroten... Zou een drug die je snel psychotisch maakt niet een waarschuwing moeten zijn voor wat dit nog meer kan doen met je? Je noemt dit de beste stimulant die je ooit geprobeerd hebt, maar als het deze bijwerkingen geeft zou ik er toch een tweede keer over nadenken, geen haat, stay safe!"
"NewbieJullia zei: Iemand ook ervaring met: Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc? Klik om te vergroten... 2mmc zal waarschijnlijk ook een halfwaarde tijd hebben van echt maar 40minuten ofzo. Als je dan naar 3mmc gaat voel je gewoon de effecten van 3mmc, met misschien iets meer stimulering nog van de 2mmc die in je bloed zit. Ik heb het zelf weleens beide op een avond gedaan maar dan merk ik geen verschil meer, behalve dat ik van de 3mmc iets grotere ogen krijg en wat meer strakke kaken heb, wat sterkere euforie met een lichte stimulering, terwijl 2mmc meer een hele lichte euforie met een wat sterkere stimulering is."
"superlucy zei: werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa Klik om te vergroten... Met de ervaringen die ik heb onder extreme dosissen, zou ik zeggen dat dit vooral op dopamine werkt (en natuurlijk licht op noradrenaline niet te vergeten!), aangezien het een vergelijkbare energie geeft als coke voor mij. Wanneer dosissen van 200-250mg+ nasaal werden gebruikt, kreeg ik wel een redelijke euforie ervan, en begon ik ook zwaar grote doppen te krijgen en met me kaak te bewegen. Voelde waardering voor vrienden waar ik mee was en wou ze graag bedanken voor dingen, maar ZEKER niet in de mate waarin MDMA/MDA dat doet. Onderzoek ooit naar deze stof zou de percentages kunnen uitwijzen nog later, maar ik denk dat dit 75% dopamine, 20% noradrenaline en 5% serotonine effect geeft."
"ILoveRCs zei: natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid. maar goed, ook 1 hijs van een goeie batch mdphp freebase (25mg) en je zit bijna op een hartaanval. zonder grap. dat had a-php dan weer niet wat m nog veel aantrekkelijker maakte. ben iig blij dat ik t 1x heb geprobeerd en het netjes door de wc heb gespoeld. een pyrro die het wel waard is, is 3,4-EtPv. *Modknip* per gram maar perfect in elk opzicht Klik om te vergroten... Als je zegt dat meth een baby is vergeleken met a-pvp heb je denk ik een veelste hoge dosering gehad. a-php verhoogt waarschijnlijk wel noradrenaline een stuk meer waarschijnlijk. De overdosis ligt ook een stuk lager van dit spul. Maar kwa dopamine krijg je van een 5x lagere dosis van meth al een 2x hoger dopamine niveau (DOI: 10.2131/jts.39.1) . A-php werkt wel een stuk sneller in en piekt sneller waardoor het nog verslavender is. Meth houdt veel langer aan. Je geeft vervolgens ook weer een voorbeeld van een andere cathinone aan waarbij je ook een hele nare bijwerking had, en vervolgens probeer je een andere aan te raden? Het is algemeen bekend dat pyro derivaten schadelijker zijn dan de meeste andere stimulanten. Hopelijk zie je dat in en lukt het je om er vanaf te blijven, en als je dan toch een stimulerende rush wilt, zoek dan wat veiligers en stay safe."
"OtherShore zei: Ik vind pyro’s zoals a-php and a-pihp ook een sterkere rush geven dan meth of crack. Waarschijnlijk geldt dat ook voor a-pvp, omdat a-pvp nog een stukje sterker zou moeten zijn dan a-php. Klik om te vergroten... Ja zijn potentere stoffen, maar niet op gebied van dopamine. Meth is de koning in dopamine met ~1000-1500% verhoging zover ik weet. (zullen vast wel andere gekke rc's bestaan die je nog meer fokt maken) Waarschijnlijk geeft de noradrenaline of andere stoffen waar we nog geen kennis van hebben dan je een mega rush, verschilt ook per persoon moet ik zeggen, Ik heb namelijk 1x a-php geprobeerd, ik stond er gewoon 1 uur goed strak alsof ik 3 lijnen pep had gesnoven in 1x, en was daarna 5 dagen leeg, vond het totaal niet waard en het gaf mij alleen maar enorme zenuwtrekjes."
"LucidLucy zei: Heb je daar ook bronnen bij? Ik heb namelijk eens een studie gelezen waar ik juist in zag dat de pyros significant hogere waardes aan dopamine gaven dan meth. Ik kan alleen de studie niet meer terugvinden en heb eerlijk gezegd ook weinig zin meer om er naar te zoeken als herstellend verslaafde. Klik om te vergroten... In de geciteerde bron hebben ze het natuurlijk wel getest op andere dieren dan wij. Het kan altijd verschil hebben. In de muizen die ze testte maakte ze veel meer afstand onder pyro's, maar kwa baseline vergeleken met dopamine zat meth vele malen hoger, pyro's hitten dus op andere neurotransmitters die vooral het effect veroorzaken is dan de hypothese."
"LucidLucy zei: Ah, for some reason had ik dat vorige bericht gemist. Interessant wel. Het onderzoek dat ik destijds had gelezen werd er ook op knaagdieren getest, niet op mensen. Kan je niet 1-op-1 vertalen naar mensen natuurlijk, maar het geeft waarschijnlijk wel richting van wat het in ons zenuwstelsel teweeg brengt. Ik geloof dat die andere paper ook in ging op een aantal andere neurotransmitters, maar ik kan me niet herinneren dat die echt extreem waren. Zonde dat ik die paper niet meer paraat heb. Klik om te vergroten... Dat is wel zonde, maar we moeten niet vergeten dat onze mensen 67 neurotransmitters hebben, buiten de 3-5 bekende dus zijn er waarschijnlijk veel systemen die wij nog helemaal niet van weten ook, dus dat bepaalde drugs ook effecten kunnen hebben op delen van ons brein dat niet voordehand liggend is."
"ILoveRCs zei: om nog ff terug te komen op dit thread na m'n ban. had laatst wat a-PHP gekocht, want was weer op voorraad. wat van gesnoven maar merkte direct dat t geen a-PHP was, gaf wel enorm veel energie. maar vond t meer a-PCyP achtig. vond t maar tegen vallen. ik dus laten testen bij DIMS. blijkt dat het a-PVP was.. dus de echte flakka. ook andere mensen hadden zelfde batch laten testen door onafhankelijke testservice en bleek 91.4% a-PVP te zijn. dacht, mss moet t dan gevaped worden of leuk te zijn ofzo? nou, de rush duurt dus letterlijk 5 min en dan voel je je ff goed die 5 min, dan neemt t effect gelijk af. en redose kan pas na een uur om t enigzins veilig te houden. 5 uur later en nog geen 75mg verder, was ik erg onrustig en had ik last van m'n hart, wat getemd moest worden met benzo's. wat een rommel zeg die a-PVP. ik raak t nooit meer aan en zit helaas nog met het restant. maar goed wel weer een RC voor de collectie en een (niet zo leuke) ervaring rijker. dusja mijn conclusie, a-PVP is rommel vergeleken met a-PHP. zowel a-PHP als Ephedrine meth vaped zijn 10x beter. PVP is een soort speedrun naar psychose en/of hartproblemen. eerste klas rommel als je t mij vraagt. zonde van t geld. edit: pyrro's zijn het niet waard.. als je iets extremers wil doen, vape dan wat meth (alleen ephedrine, geen p2p) of capsule oraal. Klik om te vergroten... Hoop dat je er vanaf kan blijven man! Succes!"
"ILoveRCs zei: met gemak gelukkig, een semi hartinfarct is niet iets wat ik graag nog een keer ervaar. andere mensen nemen t met liefde over Klik om te vergroten... Wil je ook niet, goed van je man. Ik heb maar 1x ooit ervaring met een pyro en ik snuif liever 10g 3mmc in een weekend dan ik dit nog eens doe..."