Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen, Ik heb vannacht voor het slapen gaan een oxazepam 50mg genomen omdat ik niet in slaap kon komen. Zou het veilig zijn om de volgende ochtend (uurtje of 7 later een dopje ghb te nemen of ik ga ik dan gelijk knock-out? In mijn ervaring is na zo veel uren de oxa wel uitgewerkt maar omdat ik weet dat dit een gevaarlijke en potentieel dodelijke combinatie kan zijn wil ik het graag zeker weten"
"Ben zo eigenwijs geweest om het wel te doen. Heb m'n ghb dosis gehalveerd en ging prima. Niks er van gemerkt"
"Mensen uit Utrecht die gezellig willen komen afteren?"
"5 meo dmt bufo alvarius, niets kan je op deze ervaring voorbereiden😂"
"Ligt het aan mij of is deze Markt compleet opgedroogd? Nergens meer te vinden. *Modknip* Hoe kan dit? Hebben meer mensen dezelfde ervaring?"