Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGlazen pijp rookvraag...

Glazen pijp rookvraag...

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Hoezo dat?
Klik om te vergroten...
Zo krijg je inderdaad roet en verbrandt je je product.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rook graag een glazen meth-pijpje (O-PCE, NEP, 5-MeO-DMT), nu doe ik dat met een torch, wat me bevalt, maar het klikt zo hinderlijk in de stille nacht (als er mogelijk anderen in de buurt zijn).

Onder de douche weet ik het op zich nog te verbergen met het stromende water, maar het zou beter zijn als ik niet de hele dag hoefde te klikken.

Op zich zou ik een kaars kunnen proberen, maar die stinkt een beetje (ja, wat ik rook ook) en maakt mijn bowl zwart.

Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?

Weet iemand raad?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha brandpasta

Bij mij gaan die torches altijd stuk of zo, heb jij dat ook?
Ik gebruik ze niet eens heel vaak.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Rook graag een glazen meth-pijpje (O-PCE, NEP, 5-MeO-DMT), nu doe ik dat met een torch, wat me bevalt, maar het klikt zo hinderlijk in de stille nacht (als er mogelijk anderen in de buurt zijn).

Onder de douche weet ik het op zich nog te verbergen met het stromende water, maar het zou beter zijn als ik niet de hele dag hoefde te klikken.

Op zich zou ik een kaars kunnen proberen, maar die stinkt een beetje (ja, wat ik rook ook) en maakt mijn bowl zwart.

Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?

Weet iemand raad?
Klik om te vergroten...
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt elektronische zippo's.
Novi plasma aansteker.

Die zijn stil. Of die het poeder niet frituren weet ik niet. Nooit geprobeerd
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?

Casrus zei:
Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?
Klik om te vergroten...
Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.

Misschien is het tijd om minder drugs te gaan gebruiken of om op jezelf te gaan wonen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hempwick. Brandbaar touw. Gebruik ik ook wel eens voor de bong. Die steek je aan met een normale aansteker. Die zijn stiller dan een torch.

Zo heb je niet een smerige butaan nasmaak.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
Klik om te vergroten...

Die vraag is al lang beantwoord.

Maar ik zit nog in het lach-stadium van mijn verslaving.

(Meestal dan).

Kordie zei:
Je hebt elektronische zippo's.
Novi plasma aansteker.

Die zijn stil. Of die het poeder niet frituren weet ik niet. Nooit geprobeerd
Klik om te vergroten...

Heb ze zien liggen bij mijn plaatselijke buiten winkel. Een aansteker die je met -usb oplaadt... interessant.

Maar ze schijnen niet erg heet te stoken, en de dame bij de kassa wist er verder ook niet veel over te vertellen.

Mevrouw Pløp zei:
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?
Klik om te vergroten...

Ja, ben ondertussen (sinds het begin van het topic) meer dan een jaar verder met de NEP.

Mevrouw Pløp zei:
Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me maar niks.

Bovendien zit het vast nog vol met vuurwerk slachtoffers van afgelopen Nieuwjaar.

Mevrouw Pløp zei:
Misschien is het tijd om minder drugs te gaan gebruiken of om op jezelf te gaan wonen.
Klik om te vergroten...

Mijn assistentie is hier gewenst. Ik weet dat mijn moeder en mijn zus steun hebben aan mijn aanwezigheid en mijn hulp in huishouden en tuin.

Hoe ouder mijn moeder wordt, des te meer doe ik in huis (en in de tuin, maar dat deed ik altijd al).

De Keukenhof begint binnenkort weer hier, dan zit ik op een goede locatie tot begin juni.

Minder drugs? Ben bang dat ik dan iets mis.

Het is vast héél verstandig, maar 'verstandig' is nu een stapje te ver. Harm reduction en tips & tricks zijn nu aan de orde bij @Casrus.

Raver zei:
Hempwick. Brandbaar touw. Gebruik ik ook wel eens voor de bong. Die steek je aan met een normale aansteker. Die zijn stiller dan een torch.

Zo heb je niet een smerige butaan nasmaak.
Klik om te vergroten...

Hoe lang branden die?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Hoe lang branden die?
Klik om te vergroten...

Net zolang tot jij hem uitblaast. Al zullen ze ook wel uitgaan als je hem laat vallen. Het is letterlijk een touwtje in een rol die je koopt. Denk dat je het het beste kan vergelijken met het "touwtje" van een kaars. Maar dan met bio bijenwas.

Ik laat het stukje verslaving lekker bij jouw verder, maar ben alleen nieuwsgierig? Waarom NEP?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Waarom NEP?
Klik om te vergroten...
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )
zal wel komen door de dopamine overload

ik moet het erbij zeggen klinkt misschien wat hypocriet maar ik heb het zelf aan de lijve ondervonden
als je ooit een psychose wilt vooral doorgaan met gebruik voor als je het meerdere keren in de week doet (alsin hersenschade etc...)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?
Klik om te vergroten...
Voor mij was het echt wel het begin van m'n ondergang. Maar ik ben @Casrus niet.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Maar ik zit nog in het lach-stadium
Klik om te vergroten...
Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.
Laat het niet zover komen voordat je de 55 bereikt! Daarna gewoon doen wat je leuk vindt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )
zal wel komen door de dopamine overload
Klik om te vergroten...

Dit, ja.

MR_CHIP zei:
ik moet het erbij zeggen klinkt misschien wat hypocriet maar ik heb het zelf aan de lijve ondervonden
als je ooit een psychose wilt vooral doorgaan met gebruik voor als je het meerdere keren in de week doet (alsin hersenschade etc...)
Klik om te vergroten...

Dat moet niet.

LucidLucy zei:
De echte glazen pijp junk verbruikt meer waxinelichtjes of kaarsen dan de Xenos kan leveren 🤣
Klik om te vergroten...

Tot nu toe ga ik best langzaam.

_shikantaza zei:
Voor mij was het echt wel het begin van m'n ondergang. Maar ik ben @Casrus niet.
Klik om te vergroten...

Wat naar! Wil ook niet echt ten onder gaan.

Manu76 zei:
Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.
Klik om te vergroten...

Geen plaatjes?

YOLO!

Manu76 zei:
Laat het niet zover komen voordat je de 55 bereikt! Daarna gewoon doen wat je leuk vindt.
Klik om te vergroten...

Kun je niet juist méér hebben als je jong bent.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Wat naar! Wil ook niet echt ten onder gaan.
Klik om te vergroten...
Ik leef ook nog hoor :) Maar dat had je al wel gemerkt :grin:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
moet alsin dat ik mensen niet graag ten onder zien gaan (so to speak)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen weekend was het weer met een waxine-lichtje.

Maar dan krijg je overal roetplekken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Maar dan krijg je overal roetplekken.
Klik om te vergroten...
Maar die hoor je niet!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Afgelopen weekend was het weer met een waxine-lichtje.

Maar dan krijg je overal roetplekken.
Klik om te vergroten...
Dus je laat het vuur je glas raken?
Dat hoor je enkel met een torch te doen, niet met klein vuur.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Dus je laat het vuur je glas raken?
Dat hoor je enkel met een torch te doen, niet met klein vuur.
Klik om te vergroten...
Hoezo dat?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Zo krijg je inderdaad roet en verbrandt je je product.
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Maar deze keer was er niet veel verbrand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."