#1
Zo krijg je inderdaad roet en verbrandt je je product.Hoezo dat?
Zo krijg je inderdaad roet en verbrandt je je product.Hoezo dat?
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.Rook graag een glazen meth-pijpje (O-PCE, NEP, 5-MeO-DMT), nu doe ik dat met een torch, wat me bevalt, maar het klikt zo hinderlijk in de stille nacht (als er mogelijk anderen in de buurt zijn).
Onder de douche weet ik het op zich nog te verbergen met het stromende water, maar het zou beter zijn als ik niet de hele dag hoefde te klikken.
Op zich zou ik een kaars kunnen proberen, maar die stinkt een beetje (ja, wat ik rook ook) en maakt mijn bowl zwart.
Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?
Weet iemand raad?
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.Laat brandpasta geen roet achter? Maar werkt het wel goed? Of stinkt dat ook meer dan een torch?
Als je je gebruik gaat verbergen vraag je dan eens af of je misschien een probleem hebt.
Je hebt elektronische zippo's.
Novi plasma aansteker.
Die zijn stil. Of die het poeder niet frituren weet ik niet. Nooit geprobeerd
Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?
Doe brandpasta en drugs alsjeblieft alleen combineren als je heel graag brandwondencentrum Beverwijk van binnen wil bekijken.
Misschien is het tijd om minder drugs te gaan gebruiken of om op jezelf te gaan wonen.
Hempwick. Brandbaar touw. Gebruik ik ook wel eens voor de bong. Die steek je aan met een normale aansteker. Die zijn stiller dan een torch.
Zo heb je niet een smerige butaan nasmaak.
Hoe lang branden die?
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )Waarom NEP?
Voor mij was het echt wel het begin van m'n ondergang. Maar ik ben @Casrus niet.Ik denk dat dat niet ern meer een vraag is, toch?
Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.Maar ik zit nog in het lach-stadium
misschien omdat je er met bijv wat GHB erbij tering geil van wordt (ik toen anders wel )
zal wel komen door de dopamine overload
ik moet het erbij zeggen klinkt misschien wat hypocriet maar ik heb het zelf aan de lijve ondervonden
als je ooit een psychose wilt vooral doorgaan met gebruik voor als je het meerdere keren in de week doet (alsin hersenschade etc...)
De echte glazen pijp junk verbruikt meer waxinelichtjes of kaarsen dan de Xenos kan leveren 🤣
Voor mij was het echt wel het begin van m'n ondergang. Maar ik ben @Casrus niet.
Ik zag bij bepaalde gasten, dat het lachen minder wordt zodra er wat tanden missen op de voorste rij. Of ze lachen dan vooral met hun hand voor de mond. Een kerel had zelfs constant een hand voor de mond als die iets vertelde.
Laat het niet zover komen voordat je de 55 bereikt! Daarna gewoon doen wat je leuk vindt.
Ik leef ook nog hoorWat naar! Wil ook niet echt ten onder gaan.
Maar die hoor je niet!Maar dan krijg je overal roetplekken.
Dus je laat het vuur je glas raken?Afgelopen weekend was het weer met een waxine-lichtje.
Maar dan krijg je overal roetplekken.
Hoezo dat?Dus je laat het vuur je glas raken?
Dat hoor je enkel met een torch te doen, niet met klein vuur.
Dat klopt. Maar deze keer was er niet veel verbrand.Zo krijg je inderdaad roet en verbrandt je je product.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."