Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoningsdag 2025

Koningsdag 2025

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stimfappen op fotos van willem
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thuis, relaxed geen prikkels. :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Feestjes zijn vaak overrated op die dag vind ik tegenwoordig.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijken of mijn overbodige spullen nog wat opleveren - als er plek is om te staan. Als het me te druk is blijf ik binnen tot er weer loopruimte is op straat.
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met Koningsdag blijf ik tegenwoordig hier in het dorp. Op diverse plekken muziek en bandjes en kom dan veel oude en nieuwe bekenden tegen. Zie wel veel leuke festivals voorbij komen, maar op zoโ€™n dag is het hier gewoon gezellig. Festival pak ik wel in het weekend.

Haha je hebt dus echt niets aan mijn inbreng. Tenzij je ook in Katwijk je Kingsday wil doorbrengen ๐Ÿคฃ
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat zijn jullie plannen aankomende Koningsdag? Waar gaan jullie heen en hebben jullie nog aanraders wat te gebruiken op een festival?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kiikiin zei:
Wat zijn jullie plannen aankomende Koningsdag? Waar gaan jullie heen en hebben jullie nog aanraders wat te gebruiken op een festival?
Klik om te vergroten...
Op een festival gebruik ik (wat licht aan de muziek ) MDMA of LSD of disso's etc...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een plan voor een atjes bierkraam maar nog niet hoe ik het ga volhouden
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Werken ๐Ÿ‘Œ feestdag % dus dat is altijd lekker.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kinderbraderie met de kids denk ik :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thuis, nuchter. Hopelijk in het zonnetje op m'n balkonnetje.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik koop een Suzuki swift
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dit jaar niet echt wat bijzonders. Vorig jaar naar Supersized Kingsday geweest en het festival was leuk maar de terugreis met OV was echt drama. Dus we gaan liever niet op dit soort nationale feestdagen naar een festival.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."