#1
Goedemorgen allemaal, nu een kopje koffie met 20mg 3-ho-pcp
En fijne paasdagen!đ
Peace âïž âźïž
En pure sativa
En fijne paasdagen!đ
Peace âïž âźïž
En pure sativa
Goede morgen ,volgens mij zit je in het verkeerde topicGoedemorgen allemaal, nu een kopje koffie met 20mg 3-ho-pcp
En fijne paasdagen!đ
Peace âïž âźïž
En pure sativa
Haha shit đ€ŁGoede morgen ,volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
Dat is de gevaarlijkste gedachte die er bestaat misschien. (Ik spreek over mijzelf dan). Want zolang ik verdoofd was, dacht ik tevreden te zijn. Ik nam dan laatste jaren 3 tot 5 gram wiet per dag oa.
En mij maakt het niet uit hoe je jezelf verdooft, kan alcohol zijn, wiet, simpel baantje aan het strand, harddrug ... maar het weerhoudt ons ervan echt doelgericht en positief te leven misschien.
Misschien houdt dat simpele baantje aan het strand je af van verdere ambities/groei en is het in die zin verslavend.Hoe is een simpel baantje aan het strand verdovend? Ik begrijp die niet echt in dit lijstje.
31mg O-PCE met 60mg oxy (snelwerkende) en isotonitazene
Als je het niet begrijpt, dan zul je wel goed bezig zijn. Wees er maar blij mee.Hoe is een simpel baantje aan het strand verdovend? Ik begrijp die niet echt in dit lijstje.
Pffff gelukkig nooit een strand baantje gehad.Als je het niet begrijpt, dan zul je wel goed bezig zijn. Wees er maar blij mee.
Probleem is niet de baan, maar dat je werk gebruikt om 15 jaar niet na te denken over het verwezenlijken van je dromen. Maar ook jij blijkt het niet te begrijpen, dus wees maar tevreden!Pffff gelukkig nooit een strand baantje gehad.
Sounds rough...
Ik begrijp het wel, zit wat te dollen.Probleem is niet de baan, maar dat je werk gebruikt om 15 jaar niet na te denken over het verwezenlijken van je dromen. Maar ook jij blijkt het niet te begrijpen, dus wees maar tevreden!
Probleem is niet de baan, maar dat je werk gebruikt om 15 jaar niet na te denken over het verwezenlijken van je dromen. Maar ook jij blijkt het niet te begrijpen, dus wees maar tevreden!
Dat weet ik niet. Ligt aan je perspectief. Ik heb na twee zwaar toxische WO-banen (eerst wetenschap, toen hoger onderwijs) en twee major burn-outs nu met een PhD-achtergrond een âsimpel baantjeâ - om mezelf weer enigszins op de rails te krijgen na jaren ellende, stress, angst, depressies, therapieĂ«n, pillen.
Het UWV ziet dat liever anders en vindt dus niet dat ik goed bezig ben met dat simpele baantje.
Ikzelf? Blij? Ja, misschien een beetje âblijâ dat ik eindelijk mân gezondheid noodgedwongen voorop zet, al had/heb ik geen keuze. Maar mân droom? Ik weet inmiddels niet eens meer wat mân dromen zijn, of ik die ĂŒberhaupt nog heb, mân hele identiteit is weggevaagd door die tig grenzen die ik altijd maar over ben gegaan. En ik dacht destijds juist dat ik mijn âdroomâ (vind dat qua werk sowieso een groot woord tho) aan het najagen was op carriĂšrevlak.
Nee totaal niet. Volgens mij ben jij iemand die dol is op keihard werken.....maar dan wel met, op en in mannen.Het natuurlijk niet de bedoeling dat je geen bloedhekel krijgt aan je baan en je 'leuke' collega's en dat naarstige gedoe om te zoeken naar iemand om op neer te kijken alleen maar omdat je zelf zo laf bent om een keuze te maken om b.v. geen kantoorbediende te worden.
'Detecten' jullie ook wat issues bij mij over werken?
Als je het niet begrijpt, dan zul je wel goed bezig zijn. Wees er maar blij mee.
Genoot je niet juist van alle intriges?
Of was het desondanks nog ellendig?
In mijn ervaring is dat ze daar nog weleens achterlijk uit de hoek willen komen.
Wauw! Dromen van een bijrolletje als bediende voor een ander!
Herkenbaar dit.Dat weet ik niet. Ligt aan je perspectief. Ik heb na twee zwaar toxische WO-banen (eerst wetenschap, toen hoger onderwijs) en twee major burn-outs nu met een PhD-achtergrond een âsimpel baantjeâ - om mezelf weer enigszins op de rails te krijgen na jaren ellende, stress, angst, depressies, therapieĂ«n, pillen.
Het UWV ziet dat liever anders en vindt dus niet dat ik goed bezig ben met dat simpele baantje. Ikzelf? Blij? Ja, misschien een beetje âblijâ dat ik eindelijk mân gezondheid noodgedwongen voorop zet, al had/heb ik geen keuze. Maar mân droom? Ik weet inmiddels niet eens meer wat mân dromen zijn, of ik die ĂŒberhaupt nog heb, mân hele identiteit is weggevaagd door die tig grenzen die ik altijd maar over ben gegaan. En ik dacht destijds juist dat ik mijn âdroomâ (vind dat qua werk sowieso een groot woord tho) aan het najagen was op carriĂšrevlak.
Misschien begreep ik je gewoon verkeerd en kwam dat het daarom wat gevoeliger aan, ofzo. Ik denk dat ik best wel behoorlijk wat heb leren te begrijpen de afgelopen jaren, tot op het zeer pijnlijke af.
Ik zie niet in hoe dit nĂet ellendig zou moeten zijn. Waarom zou ik ervan genoten hebben? Ik heb mezelf helemaal kapot gemaakt. Mijn idee van genieten is toch anders.
Jep, al heb ik het nog redelijk goed getroffen tot nu toe qua hoe ik benaderd word, maar het blijft een wantrouwige organisatie waar je voor je gevoel steeds tegen moet âstrijdenâ, niet fijn als dat strijden juist is waar je zo moe van bent geworden.
Bedoel je dit sarcastisch? Ik heb mijn proefschrift geschreven over het verbeteren van communicatie rond de zorg voor terminale kankerpatiĂ«nten, op zowel internationaal als lokaal niveau. Tuurlijk is het altijd maar een heel klein stukje van het grote geheel. Maar mijn âdroomâ - ik zou eerder zeggen: ambitie - was om de zorg te helpen verbeteren, om iets te doen voor kwetsbaren. Je kunt niet in je eentje de wereld verbeteren, wel iets bijdragen. Ik heb mân best gedaan dat te doen, en ik heb het ook afgemaakt. Weliswaar teveel ten koste van mân eigen gezondheid.
Ik begrijp niet precies wat je met je opmerking wil zeggen. Als jij âmet je werk graag willen bijdragen aan het verbeteren van de zorg voor kwetsbarenâ ziet als âeen bijrolletje als bediende voor een anderâ, tja. Dat kan, al vind ik dat wel een beetje een gek statement.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."