#1
Verkeerd topic Tijdloos.
Is it though? 🤣🫣
Verkeerd topic Tijdloos.
Mooi, diep antwoord! Herken mij er zelf ook wel in, aangezien ik het lastig vind om 'in het moment' te leven. Naast drugs denk ik ook dat de mobiele telefoon hier een groot aandeel in heeft. Thanks voor je responsPoeh, interessante vraag. Hier zou ik uren over kunnen doorpraten. Ik denk dat het er in de kern voor heeft gezorgd dat ik op onevenwichtige wijze mijn voldoening, genoegen en vervulling op kunstmatige wijze, op afroep en instantly bevredigend van buiten naar binnen haalde, in plaats van binnen naar buiten.
Het heeft mij zeker een jaar geheelonthouding gekost voordat ik weer écht vanuit een nieuwe balans natural highs kreeg van bijvoorbeeld sporten, een lentezonnetje, het bieden van een helpende hand aan een vriend of de kleine dingen als de geur van nat asfalt door regen op een warme zomerochtend.
10mg 3-ho-pcp met 6mg bromazolam
Daar heb ik mijn twijfels over als ik mijn eigen leven moet evalueren.Gelukkig was dit van korte duur en is alles nu onder controle.
Tuurlijk, dat blijft zo. Zelf denk ik na het gebruik van speed ook "moest dit nou?", aangezien effecten als slapeloosheid zo lang aanblijven. Niemand is perfect en zolang ik het gebruik goed plan, ben ik tevreden. Waar ik voorheen nog wel eens opdrachten voor mijn studie wilde maken tijdens een pep-nacht, zijn die fratsen wel verleden tijd.Daar heb ik mijn twijfels over als ik mijn eigen leven moet evalueren.
Je leeft gewoon door en controle is een subjectief gevoel misschien, maar ik denk dat mijn leven zonder verdovende middelen er heel anders had uitgezien.
Mijn studie kwam wel af en redelijk snel, maar de rest van mijn carrière heeft nog niet echt bestaan.. 😅.
En dan krijg je die gedachtes van: "Jeetje, wat gaat het leven snel tegenwoordig".
En mij maakt het niet uit hoe je jezelf verdooft, kan alcohol zijn, wiet, simpel baantje aan het strand, harddrug ... maar het weerhoudt ons ervan echt doelgericht en positief te leven misschien.
Dat is de gevaarlijkste gedachte die er bestaat misschien. (Ik spreek over mijzelf dan). Want zolang ik verdoofd was, dacht ik tevreden te zijn. Ik nam dan laatste jaren 3 tot 5 gram wiet per dag oa.ben ik tevreden
Gaat bij mij vooral over de uppers, maar het punt blijft inderdaad hetzelfde. Toen ik nog minstens drie dagen per week pep gebruikte en vaak nachten oversloeg, was ik mentaal gezien weinig waard. Dit was 'gelukkig' tijdens corona, waardoor alle lessen digitaal werden opgenomen en ik geen wekker hoefde te zetten. Zou het niet over willen doen tho, zonde van de tijd aangezien je op feesten na niets wil doen.Dat is de gevaarlijkste gedachte die er bestaat misschien. (Ik spreek over mijzelf dan). Want zolang ik verdoofd was, dacht ik tevreden te zijn. Ik nam dan laatste jaren 3 tot 5 gram wiet per dag oa.
En mij maakt het niet uit hoe je jezelf verdooft, kan alcohol zijn, wiet, simpel baantje aan het strand, maar het weerhoudt ons ervan echt actief te leven misschien.
Hmmn, het gaat niet per sé om simpele baantjes versus ingewikkelde posities. Ook met een prestigieuze tijdvretende baan in de corporate wereld of aan de ZuidAs kun je jezelf verdoven.En mij maakt het niet uit hoe je jezelf verdooft, kan alcohol zijn, wiet, simpel baantje aan het strand, harddrug ...
Leven!Wat is nou het doel van het leven?
Welke doelen je zelf belangrijk vindt! De ene hecht veel waarde aan de wereld rond reizen, de ander maakt hun werk hun passie, en sommige streven naar een gezin oprichten.Wat is nou het doel van het leven?
Enorm herkenbaar ja. Ik ben sinds mijn 16e al een stevige drinker, maar tot mijn +-21e levensjaar was het louter alcohol (en heel veel sigaretten). Toen waren de sigaretten ingeruild voor oppeppers bij de alcoholVerschilt heel erg per middel. Alcohol heeft weinig goeds gedaan voor m'n gezondheid (gewicht, en vast ook wel ergens wat schade op mn organen), idem met coke. Zeker de combinatie van de twee is ooit vrij giftig geweest en zorgde voor domme keuzes. Speed was ook geen fantastisch idee voor mijn hart gok ik, alhoewel ik dit nooit zo veel heb gebruikt dat dit erg merkbaar was, maar goed misschien kom ik daar achter als ik 50 ben.
LSD en truffels hebben louter positieve effecten gehad, ik ben er altijd beter uitgekomen dan ik erin ben gegaan, zelfs op momenten dat ik niet lekker ging, heeft het me veel geholpen om wat meer rust te creëren en dingen in perspectief te plaatsen.
XTC heeft veel empathie voor anderen gecreërd en mijn relatie meer diepgang gegeven, maar heeft ook diepe dalen wat betreft katers, ook heb ik het idee dat het fysiek wel zijn sporen heeft getrokken op mijn lichaam, met name m'n geheugen, want dat is altijd een zeef een week na XTC gebruik.
Alle andere middelen zijn een beetje neutraal of licht positief, maar de grootste negatieve die ik kan bedenken is wel dat ik niet echt zonder drugs kan. Als ik niet af en toe iets gebruik op een feestje oid merk ik toch dat ik het leven wat minder boeiend vind. Het idee van ooit niks meer moeten gebruiken staat me ook totaal niet aan. Het is wel een verrijking, maar het maakt zo veel andere dingen zo saai.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."