#1
Maar reddit zijn toch veelal Amerikanen? Want die vind ik niet zo leuk.r/drugs
Maar reddit zijn toch veelal Amerikanen? Want die vind ik niet zo leuk.r/drugs
Precies, die discord van hun is ook zo toxic als wat. Maar ik heb hieruit wat leuke Nederlanders gevist om onze eigen Nederlandse server te starten.Maar reddit zijn toch veelal Amerikanen? Want die vind ik niet zo leuk.
Werkt discord ook fijn op mobiel? Dan ga ik wel overwegen het te installeren 😋Precies, die discord van hun is ook zo toxic als wat. Maar ik heb hieruit wat leuke Nederlanders gevist om onze eigen Nederlandse server te starten.
Jazeker, werkt erg goed zelfs! Tis alleen even wennen als je discord nog niet eerder hebt gebruikt.Werkt discord ook fijn op mobiel? Dan ga ik wel overwegen het te installeren 😋
Je kan me PM’en met hoe ik moet joinen 😁Jazeker, werkt erg goed zelfs! Tis alleen even wennen als je discord nog niet eerder hebt gebruikt.
Inmiddels heb je 't er al hartstikke naar je zin geloof ik?Je kan me PM’en met hoe ik moet joinen 😁
Mij ook! 😇Je kan me PM’en met hoe ik moet joinen 😁
nope (as far as I know)Is er intussen ook een Belgische variant op discord?
Ik ken het alleen van naam.Hey mensen,
Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die interesse hebben in een Nederlandse drugs discord server waar ze een beetje kunnen kletsen over van alles en nog wat. Rond kerst 2020 heb ik met wat mensen uit de discord van /r/drugs namelijk een servertje gestart, en het is er hartstikke gezellig!
Mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."