Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
223 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog 21 dagen, reken maar uit =]
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
ik: waar is mijn fiets?
t: laat maar staan!
Klik om te vergroten...
ba-doem-tsjh

Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
epic-quote is epic :hearteyes:
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
"Hey, als je wilt praten, hè, dan moet je dat vooral doen hè." [MDMA]
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: geweldig, die echte mdma-knusheid
(een van de) eerste keer (keren) XTC:

-terwijl we met 6 vrienden/vriendinnen elkaar omarmd 4 uur 's nachts over straat liepen-
N: Is dit niet raar?
J: Wat?
N: Zo met z'n zessen 's nachts omarmd op straat lopen?
J: Doe niet zo raar, wij zijn één.

vond 'm wel diep :P

edit:
-m.b.t. speed snuiven-
R: Zal ik nog één lijntje nemen?
N: Ergens moet je voor jezelf een lijn trekken..
R: *legt nog een lijn neer*
N: xD
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
op lsd versprak ik mezelf en zij "ik was me honden in onschuld"
Klik om te vergroten...
op lsd kan ik dooie gesprekken voeren

ik: wat gaan we doen?
t: weet ik veel.

stilte....
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand vroeg me: waarom gebruik je drugs?
ik: als je maar gelooft dat je erin gelooft
hij: daar zit godverdomme veel waarheid in
s
secondIDIOTLid
01-01-2024, 00:00
#7
"ik voel me een rups die op een boomstam ligt, echt waar! "
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
XTC

Van lief zijn val je heus niet zomaar dood neer hoor :hearteyes: :xtc:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
PIEP
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
"WOOAAAAAAAAH!!!! :openmouth: duuuudde??!!!! dude dude dude!! Woaaaaaaaaah!!!! " < gemiddelde eerste keer aan wat welke drugs dan ook xD
W
W0utLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdens een avond voor de eerste keer truffels:

Ik (starend naar R's hoofd): 'Jouw hoofd is fucking klein..'
R: 'Fuck you :)'

--

Ik (vol overtuiging): 'Dude, waarom is je muur roze?! :confused: ... Je muur is roze man!'
R: 'Huh... ik heb een bruine muur!'
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vond hem stiekem wel grappig (afgelopen vrijdag @ pep)

Vroeger was nostalgie nog vet!
Klik om te vergroten...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik een van de weinigen hier die beregeil wordt van mdma? Ik sta al te steigeren bij het minste of geringste onder invloed. :P

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Iemand kwam naar mij toe:

''Als trippen genetisch bepaald is, wil ik die gene(n) zijn.''
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
t: ik heb zin om te neuken...
ik: dat gaat hem niet worden?
t: hoezo niet?
ik: we staan met zijn 2en in een verlaten bos, het regend super hard, het is 11 uur s`avonds, we hebben geen geld, zijn fakking wazig, ik heb net gekotst en jij hebt de kleur van een pistache-nootje...
t: nog een puntje pakken dan?
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit weekend op MDMA party:
Ik kan zeg maar ruft geluiden maken met mn oogkas :P
Ik: *Maakt dat vage geluid*
M: Ah wtf, wie is hier aan het bouten??
J: No! check wat die gastet aan het doen is!
M: Wat doe jij dan?
Ik: Ik probeer mn oogbol eruit te pompen omdat ik jeuk heb aan de achterkant.
-Stilte-
M: Gast beter pakken we dan gewoon een stofzuiger, dat kost je geen moeite.

Heb ook nog echt bijna een stofzuigerslang in mn oog gekregen :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Vond hem stiekem wel grappig (afgelopen vrijdag @ pep)

Vroeger was nostalgie nog vet!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
hehehehe,die is wel mooi
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb humor van een ongelooflijk laag niveau. Ik kan lachen om de meest flauwe kutgrap. Maar dat betekent niet dat ik hier ook om lach. :wink:
B
BiatchLid
01-01-2024, 00:00
#19
# De lucht is groen, het gras is blauw. Teletubbies zijn altijd stoned, wat lul je nou?

# Rookworst zonder r is ook worst?

En op een avond toen we film aan het kijken met wat vrienden heb ik tijdens de hele fim lang(1.5 uur) een verhaal over een kip verteld die Ibbeltje heette en in het riool woonde met een negerkip. Iedereen werd boos omdat ze de film wilden volgen, en ik staarde maar voor uit en knuffelde met een teddybeer terwijl ik dat verhaal aan het vertellen was en ik kon niet meer stoppen. Voor mijn gevoel duurde het ook maar 5 min.Het was iig geweldig
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#20
woah, die diagonale zijwind van boven danst zooo chill..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."