Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
181 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil van m’n ket klauwen af om te piano spelen! Dat is nog erger dan vroeger toen ik wel eens dronken piano speelde.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil godverdomme me eigenlijk helemaal kapot snuiven aan de dexamfetamine en alles overhoop gooien.

Maar dan verlaat me vriendin me, dus nu een sigaret :thumbsup1:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zeker de enige met cravings.

Ik zou een pam willen nemen. Maar ik ben opnieuw begonnen met tellen van de cleantijd.
En als ik t overdag neem telt de cleantijd niet. Vind ik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
^ Rustig vrouw/man/het/transgenderella ahenobarba barbalala!

Doe geen dingen waar je spijt van krijgt!
Klik om te vergroten...
Met alle respect voor hoe iemand anders aangesproken wilt worden maar man/kerel/eikel/dude etc is goed hoor.
de gender aanspraak discussie ga ik zelfs niet aan want dan worden er wel wat meerdere getriggerd als ik me daarover ga uitspreken 😊


daarom heb ik dus net men Perm aangevraagd om geen spijt te krijgen 😉 ik ga nu zeker niet relapsen , maar als ik hier langer blijf en lees over benzo’s zal dat wel het geval zijn.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik gun je je permban.
Maar ik vraag me af of dat überhaupt iets gaat schelen.
Reddit staat ook vol met benzo stories, net als 100'den andere websites.
Klik om te vergroten...
Ik zit enkel op df en zoek zelf niks meer op over drugs of benzo’s.

is echt puur door hier in de topics te scrollen (zelfs titels zijn triggers..).

ik zal heel men leven worstelen met die triggers , maar als ik al een factor weg kan nemen simpelweg door een ban is de keuze snel gemaakt…

lang geleden dat ik terug zo lekker in men vel zat dan tijdens de 6 maanden ban , nu ik terug ben voel ik gewoon terug de drang om te reageren als het over benzo’s gaat , ik probeer het niet te doen maar is sterker als mezelf.

ben ik ben geen persoon die een permanente ban aanvraagt om een nieuwe account aan te maken na enige tijd en me voor te doen als iemand anders (wat toch zou opvallen aan men dialect/typ gedrag , waar ik dan nog eens heel hard op moet letten het zo AN te laten overkomen)
Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻‍♂️.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit nu tegenwoordig alleen aan wiet, geen dwang om iets anders te doen. Ik neem 3-21 hijsen in de avond en het is genoeg. We zijn van plan om binnenkort op paddos te gaan trippen.

Life is good.
Geen frustratie, geen cravings 👌🏻💪🏻🏅

Heb trouwens vorige week salvia zitten kauwen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Met alle respect voor hoe iemand anders aangesproken wilt worden maar man/kerel/eikel/dude etc is goed hoor.
de gender aanspraak discussie ga ik zelfs niet aan want dan worden er wel wat meerdere getriggerd als ik me daarover ga uitspreken 😊


daarom heb ik dus net men Perm aangevraagd om geen spijt te krijgen 😉 ik ga nu zeker niet relapsen , maar als ik hier langer blijf en lees over benzo’s zal dat wel het geval zijn.
Klik om te vergroten...
Ik gun je je permban.
Maar ik vraag me af of dat überhaupt iets gaat schelen.
Reddit staat ook vol met benzo stories, net als 100'den andere websites.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zweevteev zei:
Ik ben heel verslavingsgevoelig, dus als ik het zou doen dan wil ik het 1x (goed) doen en het daarna echt niet in beheer hebben, want ik vertrouw mezelf er niet mee dat het dan bij 1x blijft. Heb het heel erg gemerkt toen ik diacetylmorfine gesnoven had. Eerste 5 uur stond ik strak, aangezien het waarschijnlijk versneden was met cafeïne en pas het laatste uur voelde ik pas echt de beruchte heroïnehigh. Na ongeveer 5 uur of zo had ik zoiets van "misschien moet ik hier wel iemand over inlichten eigenlijk," dus ik had tegen mijn ex gezegd dat ik heroïne gesnoven had en hij heeft me er toen van overtuigd om alles weg te gooien. Ik zeg het je eerlijk: ik had direct ontiegelijk veel spijt en ging in m'n prullenbak graaien in de hoop dat ik nog wat bruikbaars kon vinden, maar alles was verspreid en er lag ook oud eten in (anders had ik gewoon alles uit de prullenbak gehad en wat ik nog kon opvegen weer in het zakje gedaan). Ik praatte mezelf aan dat ik alleen maar zo dacht omdat ik het gewoon "verkeerd" aangepakt had door te snuiven i.p.v. het te chinezen en dat ik het gewoon nog één keertje wilde gebruiken en dan "echt" high te worden, maar verslaafden vinden altijd wel manieren om hun gebruik goed te praten natuurlijk. Ik heb dit met geen enkele andere drug buiten diacetylmorfine gehad, dat die cravings zo intens waren. Misschien een beetje met α-PCyP, maar aangezien het onvermijdelijk is voor mij om niet tenminste een beetje paranoïde te worden/zijn bij stimulanten gebruik, kon ik dat wel bij 1x houden en daarna niet meer bijgenomen (in totaal 3x gedaan, maar er zaten altijd dagen tussen). Ben namelijk bij stimulanten altijd bang dat er ineens iets mis is met mijn hart of zo en bij depressanten zoals heroïne is dat niet het geval.
Klik om te vergroten...
Hoe goed vertrouw je jezelf dat je niet bij gaat kopen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Hoe goed vertrouw je jezelf dat je niet bij gaat kopen?
Klik om te vergroten...
99%, dus nagenoeg volledig, wat grotendeels komt doordat ik momenteel geen geld heb en binnenkort onder bewind ga staan voor minstens een jaar en dus maar 20 euro per week uit te geven zal hebben. Al mijn geld uitgeven aan methamfetamine gaat hem dan echt niet worden.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻‍♂️.
Klik om te vergroten...
@Cerberus toen ik dit las hoorde ik het in jouw stem lol.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
't Is toch een ander dialect hoor :) deze ziet er regio Antwerpen uit
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zweevteev zei:
99%, dus nagenoeg volledig, wat grotendeels komt doordat ik momenteel geen geld heb en binnenkort onder bewind ga staan voor minstens een jaar en dus maar 20 euro per week uit te geven zal hebben. Al mijn geld uitgeven aan methamfetamine gaat hem dan echt niet worden.
Klik om te vergroten...
20€/ week?


Hoe kun je daar van leven?😐
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
20€/ week?


Hoe kun je daar van leven?😐
Klik om te vergroten...
Woon in een daklozenopvang (met begeleiding) waar ik 3 gratis maaltijden per dag krijg. Aangezien ik dus niet per se geld hoef uit te geven aan eten kom ik uit op €20 euro leefgeld per week uit, want de rest regelt mijn bewindvoerder allemaal, ook dingen als m'n OV-abonnement bijvoorbeeld. Dingen die ik echt nodig heb krijg ik wel, dus die €20 euro is eigenlijk gewoon een soort "bonus," ook al is dat wel gewoon geld van mijn eigen uitkering. Zodra m'n schulden afgelost zijn zal die €20 euro wel omhoog gaan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zweevteev zei:
Woon in een daklozenopvang (met begeleiding) waar ik 3 gratis maaltijden per dag krijg. Aangezien ik dus niet per se geld hoef uit te geven aan eten kom ik uit op €20 euro leefgeld per week uit, want de rest regelt mijn bewindvoerder allemaal, ook dingen als m'n OV-abonnement bijvoorbeeld. Dingen die ik echt nodig heb krijg ik wel, dus die €20 euro is eigenlijk gewoon een soort "bonus," ook al is dat wel gewoon geld van mijn eigen uitkering. Zodra m'n schulden afgelost zijn zal die €20 euro wel omhoog gaan.
Klik om te vergroten...
Maar dus geen ruimte voor festivals bijvoorbeeld?
Het klinkt misschien erger dan het is, maar ik zou het niet kunnen.
Respect alvast.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Maar dus geen ruimte voor festivals bijvoorbeeld?
Het klinkt misschien erger dan het is, maar ik zou het niet kunnen.
Respect alvast.
Klik om te vergroten...
Nope, festivals gaan 'm voorlopig niet worden vrees ik... maar maakt niet uit, ik ga er gewoon het beste van proberen te maken.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik stap nu op m'n hometrainer in de hoop voldoende dopamine aan te maken, zodat ik die 🤬🤬telefoon eens kan laten liggen. Dat "dopamine machientje" waar ik alleen maar somberder door word, door alle onzinnige info, nieuws en dierenleed wat ik m'n hersenen inkrijg. Nooit gedacht zelfs van een telefoon te moeten afkicken en weer heel sterk te moeten zijn. Maarrrr... I'll keep on trying!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Klik om te vergroten...
Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻‍♂️.
Klik om te vergroten...
Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Klik om te vergroten...
Baneet das nie noedig, kzal int vervolg neig men bijst doen veur AN te klappe 👍🏻🤣(tot zondag dan toch 😊.)
Dirkjan zei:
Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?
Klik om te vergroten...
Dat kleine houte hamertje om op je kopje te slaan bedoel je ? (Gezegde in België , weet niet of dat in Nederland ook een gezegde is 🤣).
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet te doen…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."