#1
Ik wil van m’n ket klauwen af om te piano spelen! Dat is nog erger dan vroeger toen ik wel eens dronken piano speelde.
Met alle respect voor hoe iemand anders aangesproken wilt worden maar man/kerel/eikel/dude etc is goed hoor.^ Rustig vrouw/man/het/transgenderella ahenobarba barbalala!
Doe geen dingen waar je spijt van krijgt!
Ik zit enkel op df en zoek zelf niks meer op over drugs of benzo’s.Ik gun je je permban.
Maar ik vraag me af of dat überhaupt iets gaat schelen.
Reddit staat ook vol met benzo stories, net als 100'den andere websites.
Ik gun je je permban.Met alle respect voor hoe iemand anders aangesproken wilt worden maar man/kerel/eikel/dude etc is goed hoor.
de gender aanspraak discussie ga ik zelfs niet aan want dan worden er wel wat meerdere getriggerd als ik me daarover ga uitspreken 😊
daarom heb ik dus net men Perm aangevraagd om geen spijt te krijgen 😉 ik ga nu zeker niet relapsen , maar als ik hier langer blijf en lees over benzo’s zal dat wel het geval zijn.
Hoe goed vertrouw je jezelf dat je niet bij gaat kopen?Ik ben heel verslavingsgevoelig, dus als ik het zou doen dan wil ik het 1x (goed) doen en het daarna echt niet in beheer hebben, want ik vertrouw mezelf er niet mee dat het dan bij 1x blijft. Heb het heel erg gemerkt toen ik diacetylmorfine gesnoven had. Eerste 5 uur stond ik strak, aangezien het waarschijnlijk versneden was met cafeïne en pas het laatste uur voelde ik pas echt de beruchte heroïnehigh. Na ongeveer 5 uur of zo had ik zoiets van "misschien moet ik hier wel iemand over inlichten eigenlijk," dus ik had tegen mijn ex gezegd dat ik heroïne gesnoven had en hij heeft me er toen van overtuigd om alles weg te gooien. Ik zeg het je eerlijk: ik had direct ontiegelijk veel spijt en ging in m'n prullenbak graaien in de hoop dat ik nog wat bruikbaars kon vinden, maar alles was verspreid en er lag ook oud eten in (anders had ik gewoon alles uit de prullenbak gehad en wat ik nog kon opvegen weer in het zakje gedaan). Ik praatte mezelf aan dat ik alleen maar zo dacht omdat ik het gewoon "verkeerd" aangepakt had door te snuiven i.p.v. het te chinezen en dat ik het gewoon nog één keertje wilde gebruiken en dan "echt" high te worden, maar verslaafden vinden altijd wel manieren om hun gebruik goed te praten natuurlijk. Ik heb dit met geen enkele andere drug buiten diacetylmorfine gehad, dat die cravings zo intens waren. Misschien een beetje met α-PCyP, maar aangezien het onvermijdelijk is voor mij om niet tenminste een beetje paranoïde te worden/zijn bij stimulanten gebruik, kon ik dat wel bij 1x houden en daarna niet meer bijgenomen (in totaal 3x gedaan, maar er zaten altijd dagen tussen). Ben namelijk bij stimulanten altijd bang dat er ineens iets mis is met mijn hart of zo en bij depressanten zoals heroïne is dat niet het geval.
99%, dus nagenoeg volledig, wat grotendeels komt doordat ik momenteel geen geld heb en binnenkort onder bewind ga staan voor minstens een jaar en dus maar 20 euro per week uit te geven zal hebben. Al mijn geld uitgeven aan methamfetamine gaat hem dan echt niet worden.Hoe goed vertrouw je jezelf dat je niet bij gaat kopen?
@Cerberus toen ik dit las hoorde ik het in jouw stem lol.Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻♂️.
20€/ week?99%, dus nagenoeg volledig, wat grotendeels komt doordat ik momenteel geen geld heb en binnenkort onder bewind ga staan voor minstens een jaar en dus maar 20 euro per week uit te geven zal hebben. Al mijn geld uitgeven aan methamfetamine gaat hem dan echt niet worden.
Woon in een daklozenopvang (met begeleiding) waar ik 3 gratis maaltijden per dag krijg. Aangezien ik dus niet per se geld hoef uit te geven aan eten kom ik uit op €20 euro leefgeld per week uit, want de rest regelt mijn bewindvoerder allemaal, ook dingen als m'n OV-abonnement bijvoorbeeld. Dingen die ik echt nodig heb krijg ik wel, dus die €20 euro is eigenlijk gewoon een soort "bonus," ook al is dat wel gewoon geld van mijn eigen uitkering. Zodra m'n schulden afgelost zijn zal die €20 euro wel omhoog gaan.20€/ week?
Hoe kun je daar van leven?😐
Maar dus geen ruimte voor festivals bijvoorbeeld?Woon in een daklozenopvang (met begeleiding) waar ik 3 gratis maaltijden per dag krijg. Aangezien ik dus niet per se geld hoef uit te geven aan eten kom ik uit op €20 euro leefgeld per week uit, want de rest regelt mijn bewindvoerder allemaal, ook dingen als m'n OV-abonnement bijvoorbeeld. Dingen die ik echt nodig heb krijg ik wel, dus die €20 euro is eigenlijk gewoon een soort "bonus," ook al is dat wel gewoon geld van mijn eigen uitkering. Zodra m'n schulden afgelost zijn zal die €20 euro wel omhoog gaan.
Nope, festivals gaan 'm voorlopig niet worden vrees ik... maar maakt niet uit, ik ga er gewoon het beste van proberen te maken.Maar dus geen ruimte voor festivals bijvoorbeeld?
Het klinkt misschien erger dan het is, maar ik zou het niet kunnen.
Respect alvast.
Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻♂️.
Baneet das nie noedig, kzal int vervolg neig men bijst doen veur AN te klappe 👍🏻🤣(tot zondag dan toch 😊.)Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Dat kleine houte hamertje om op je kopje te slaan bedoel je ? (Gezegde in België , weet niet of dat in Nederland ook een gezegde is 🤣).Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."