#1
Maar je bent nog clean en dat pakken ze niet van je af 💪😎
Dat bepaal ik niet al ik ga ik er als ik daadwerkelijk in een kliniek komt (ligt er maar net aan wie er eerder plek heeft , als die gebruikers bw eerder plek heeft ga ik daarheen )@MR_CHIP Als je de kliniek in gaat, zorg dan dat je door kunt stromen naar een safehouse. Als je uit de kliniek tussen de gebruikers belandt, blijf je niet clean.
Me houden aan alle afspraken als ik 1 ding niet nakomen of zonder overleg doen dan sta ik die ochtend tussen 07:30 en 22:00 op straatWat onderneem je deze dagen zelf voor een betere nuchtere toekomst?
ik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatieHeb je eerlijk verteld wat en hoeveel je hebt gebruikt?
Knap van je. Ik loog altijd alles bij elkaar. Zeker als het om frequentie en hoeveelheid van mijn gebruik ging. Dan hield ik het voor de zekerheid altijd maar bij de helft van hoe het echt zatik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatie
en de psychotische klachten die ik af en toe heb zijn door die 4 personen die ik hieronder noem niet ernstig bevonden om gelijk dan maar anti psychotica te geven
die mensen weten alles van wat ik gebruik(te) en ja ook de psychoses die ik heb gehad
complete verslagen die hun moesten maken
heb tijdens 1 ding gehad dat ik begeleiding met een mes bedreigden die aangifte is geseponeerd onlangs wegens totale ontoerekeningsvatbaarheid op dat moment , mede door verslagen rapporten vanuit fivoor psycholoog psychiater behandelaar en regiebehandelaar
Als je echt geholpen wilt worden dan heeft liegen over je gebruik weinig zin mijns inziens.ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus
Wauw! Wat een symboliek.jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal
Beroerd joh. Ik heb laatst een pijnlijke aanval gehad en op de eerste hulp eerst om niet-verslavende pijnstilling gevraagd. Uiteindelijk ook op een opiaat uitgekomen omdat NSAIDs niet werkten. Het was voor mij puur funtioneel en heb er verder geen trek van gekreken ofzo.last van hydrocele niks helpt
paracetamol
ibuprofen
naproxen
doen alle 3 helemaal niks
begeleiding gaat vandaag bellen naar huisarts om te overleggen ( na 2 verschillende merken fentanyl pleisters geprobeerd te hebben, wat een ware hel was overal jeukend en branderig/tintelend gevoel )
ben benieuwd wat ze nog meer kunnen bedenken ivm verslavingsgevoeligheid was de h.a niet happig om wat anders/sterkers voor te schrijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."