Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
303 weergaven
18-5-2026
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
robinjoo1 zei:
OOF

14-01-2023
20:29

220mg 2mmc

20:45
60mg 4fma
21:36
60mg 4fma
21:44
60mg 4fma
22:22
120mg 4fma
23:24
250mg 3cmc
15-01
01:14
250mg 3cmc
02:53
60mg 4fma
03:22
250mg 3cmc
05:42
60mg 4fma
06:42
250mg 3cmc
Klik om te vergroten...
Het is vallen en weer opstaan maatje! Je bent hartstikke goed bezig. Terugvallen kan nou eenmaal gebeuren. Het draait om hoe je het vervolgens weer oppakt.

Gr
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
robinjoo1 zei:
OOF

14-01-2023
20:29

220mg 2mmc

20:45
60mg 4fma
21:36
60mg 4fma
21:44
60mg 4fma
22:22
120mg 4fma
23:24
250mg 3cmc
15-01
01:14
250mg 3cmc
02:53
60mg 4fma
03:22
250mg 3cmc
05:42
60mg 4fma
06:42
250mg 3cmc
Klik om te vergroten...
Kan je duiden waar de pijn zat dat je bent gaan gebruiken?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Kan je duiden waar de pijn zat dat je bent gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...
Goeie. Ik vond dit zelf altijd lastig aan te wijzen. Voor mij was het makkelijker om bepaald gedrag aan te wijzen, bijv. op zoek gaan naar restjes drugs in m'n stash box. Dan wist ik dat ik dichtbij gebruik zat. Vervolgens checken of ik typerend gedrag had voor het zoeken, etc. Uiteindelijk kwam ik wel achter de functie van m'n gebruik maar dat was een hele zoektoch.

En ik vraag me nog af of er ingangen zijn die verder dichtgezet kunnen worden? Telnr blokkeren, accounts by online winkels laten verwijderen enzo.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Kan je duiden waar de pijn zat dat je bent gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...
dupont zei:
Goeie. Ik vond dit zelf altijd lastig aan te wijzen. Voor mij was het makkelijker om bepaald gedrag aan te wijzen, bijv. op zoek gaan naar restjes drugs in m'n stash box. Dan wist ik dat ik dichtbij gebruik zat. Vervolgens checken of ik typerend gedrag had voor het zoeken, etc. Uiteindelijk kwam ik wel achter de functie van m'n gebruik maar dat was een hele zoektoch.

En ik vraag me nog af of er ingangen zijn die verder dichtgezet kunnen worden? Telnr blokkeren, accounts by online winkels laten verwijderen enzo.
Klik om te vergroten...
Ik had hier ook moeite mee, elke keer de vraag waarom? Inderdaad plekjes afzoeken tot zelfs lege zakjes verder leeg maken. Ik moest bepaalde patronen doorbreken om niet (vaker) terug te vallen. Het zat zo in mij gebrand om op bepaalde momenten te gebruiken.

Het idee van @dupont in het achterhoofd nemen kan zeker geen kwaad. Hoe graag we het onszelf ook voor willen houden. Als er wat ligt gaat het 9/10 op.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Goeie. Ik vond dit zelf altijd lastig aan te wijzen. Voor mij was het makkelijker om bepaald gedrag aan te wijzen, bijv. op zoek gaan naar restjes drugs in m'n stash box. Dan wist ik dat ik dichtbij gebruik zat. Vervolgens checken of ik typerend gedrag had voor het zoeken, etc. Uiteindelijk kwam ik wel achter de functie van m'n gebruik maar dat was een hele zoektoch.

En ik vraag me nog af of er ingangen zijn die verder dichtgezet kunnen worden? Telnr blokkeren, accounts by online winkels laten verwijderen enzo.
Klik om te vergroten...

Kibo3 zei:
Ik had hier ook moeite mee, elke keer de vraag waarom?
Klik om te vergroten...
De vraag waarom ik ben gaan gebruiken is voor mij eigenlijk bij elke terugval heel simpel.

Ik ben verslaafd, daarom.

Ik ben verslaafd en nog niet voldoende hersteld om weerstand te bieden tegen die verslaving. En die verslaving is de 'makkelijke' uitweg voor situaties waarin ik niet met het leven om kan gaan. En daar wordt het interessant, want was is dat dan dat ik niet met het leven om kan gaan?

En dat is vaak een lastige vraag die een behoorlijke zoektocht vergt. En dan per terugval ook nog weleens kan wisselen is mijn ervaring. Bij mij spelen (en speelden) er meestal wat verschillende dingen.

Don't ask yourself why the relapse, ask yourself why the pain.

(Een quote uit een serie. Ik weet even niet meer welke, maar ik vind 'm wel sterk)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
kleine update

mail van curator na lange tijd
Beste Robin,



Ik ben even ziek geweest dus ik heb vorige week geen contact op kunnen nemen met Antes,



Vandaag ben ik weer aan het werk en heb met XX van Antes gesproken. Zij heeft uitgelegd dat de fout helaas bij hen ligt en dat zij jou dossier niet goed gelezen hebben.

Helaas kon zij mij niet vertellen hoe lang de wachtlijst is waar je nu op staat.

Ik heb wel aangegeven dat je al heel lang aan het wachten bent en dat de nood hoog is. Ze zou een collega die over de wachtlijsten gaat informeren hierover en dat zij met mij spoedig contact op moeten nemen.

Zodra ik hierover hoor mail ik jou weer.

We zien elkaar sowieso volgende week vrijdag!

mijn antwoord daarop heel snel
wij (ik en Begeleider X)hadden met Antes gebeld en te horen gekregen dat de wachtlijst voorlopig is opgeschort
en wij over 1 maand/2 maanden maar weer terug moesten bellen

ik zou dus graag zsm willen kijken naar andere organisaties (ook omdat het telkens fout blijft gaan )
heb ik hiervoor jouw toestemming ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed man. Blijven aandringen op snelle hulp elders. ๐Ÿ’ช
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed bezig!

Hoe was je eerste dag op je werk vandaag?๐Ÿค—
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is gelukkig werk vanuit huis maar de werkzaamheden die deed gingen me aardig af al ben in mentaal en fysiek wel echt gesloopt
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeetje, wat een strijd om hulp te krijgen! Menigeen zou de handdoek in de ring gooien, knap dat je zo doorzet man.

Ik hoop dat er nou snel iets anders voor je gaat lukken!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Ja, mijn voornaam rijmt niet voor niets op "eigenwijs" ๐Ÿ˜„

Maar langzaam maar zeker gaat dat er steeds meer af.
Klik om te vergroten...
Ik kan toch niet de enige zijn die zich afvraagt welke voornaam rijmt op eigenwijs? ๐Ÿคฏ๐Ÿ˜‚
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ik kan toch niet de enige zijn die zich afvraagt welke voornaam rijmt op eigenwijs? ๐Ÿคฏ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha echt hรจ! Ik zet in op Matthijs. Maar ik denk niet dat we er zo openbaar achter zullen komen ๐Ÿ˜„
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijmen-Gijs?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Tijmen-Gijs?
Klik om te vergroten...
Dat is typisch een NL naam vermoed ik?๐Ÿคฏ๐Ÿ˜‚
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een terugval hoort bij de afkick zegt men wel.
Wees niet te hard voor jezelf!
Alleen is het zaak om per direct weer te stoppen en eens proberen om na te gaan waarom je teruggevallen bent?
Vind je de oorzaak dan kan je er iets aan doen om verdere terugval te vermijden.
Pak jezelf op en ga weer door met clean zijn!
Sterkte toegewenst!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
We dwalen nu wel een beetje af maargoed..

Spoiler: Spoiler alert
1673959327623.png
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Dat is typisch een NL naam vermoed ik?๐Ÿคฏ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Beiden afzonderlijk wel, maar nee ik combineerde ze slechts om goed te rijmen met eigenwijs. :wink:

Al zal er vast iemand bestaan die zo heet.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
We dwalen nu wel een beetje af maargoed..

Spoiler: Spoiler alert
Bekijk bijlage 48712
Klik om te vergroten...

Pfoe! Die is pas echt verslaafd! Dan val ik nog wel mee!

Zei elke verslaafde ooit
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Pfoe! Die is pas echt verslaafd! Dan val ik nog wel mee!

Zei elke verslaafde ooit
Klik om te vergroten...
Zo die lust er wel PAP van ๐Ÿ˜‚
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes in de kliniek @MR_CHIP Vergeet niet om ook lol te hebben :wink: Ik denk aan je ๐Ÿ˜˜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."