Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst naar een festival, alleen

Voor het eerst naar een festival, alleen

68 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#1
volgens mij wordt het tijd voor het topic: ik wil naar festival blabla, wie wil er mee? :laughing:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Hoor ik graag, werkt mega-motiverend voor een 38jarige :sunglasses:.En ach... wat is oud:shrugman:
Klik om te vergroten...
Echt oud? 80 plus?
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ik bedoel @Stratora
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
DjYella zei:
Echt oud? 80 plus?
Klik om te vergroten...
Ik heb de indruk naar wat je beschouwd als ´oud´ steeds mee opschuift naarmate je zelf ouder word.
Als ik vroeger 12 was vond ik 40 oud...
Nu denk ik daar heel anders over
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Net 38 geworden, te jong om oud te zijn en te oud om jong te zijn.
Dus gewoon ´zijn´ is genoeg :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inderdaad “zijn” is meer dan genoeg ..dat is mooi gezegd. Zijn….
Het enige nadeel of voordeel van ouder van leeftijd zijn is de kennis die je op de weg naar een groter getal hebt opgedaan en dat kan soms hinderlijk zijn maar meestal een grote verrijking.
Zit ik hier in Echternach waar dit weekend een gratis festival is en er op de zaterdag een dance avond gepland staat en omdat mijn vrouw daar niets om geeft gaat deze baas van 64 daar op zeker alleen heen. Wel jammer dat de goeie sets pas vanaf 00.00 draaien zoals daar is Ferry Corsten…
Zin in …ff los…..in deze fucked up world….
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thread zei:
Zeker weten! Kijk er enorm naar uit!! Ik probeer alvast wat te connecten met anderen, hahaha. Misschien voor een after. 😉

Heb jij er zin in? 😁
Klik om te vergroten...
Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miraculeus zei:
Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed!
Klik om te vergroten...
Als ik het doe, doe ik het meteen goed, haha.

Ben benieuwd! We horen elkaar na het weekend wel 😄
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thread zei:
Misschien voor een after. 😉
Klik om te vergroten...
Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?

Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling.

Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ?

Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling.

Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica.
Klik om te vergroten...
Ik kom daar natuurlijk om te genieten van het festival!

Connecten met anderen over een after opent meerdere deuren; die van een eventuele after, maar ook tijdens het festival. Dus de focus ligt ‘m niet op de after, maar op het connecten. Geen zorgen! 😁

Ik weet überhaupt niet of ik iets ga nemen, laat staan dat ik naar een after ga, alleen als de mogelijkheid er is dan is dat altijd mooi meegenomen. 😄
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Day after. Ontzettend leuke, nieuwe ervaring! Veel mensen ontmoet en ondanks het alleen gaan, vloog de tijd voorbij.

In het begin meer gesprekken dan later op de avond. Tijden gehad dat ik gewoon lekker in het midden alleen stond te genieten op de muziek en tijden dat ik met anderen stond te viben.

Volgende keer probeer ik op z’n minst met iemand anders naar zo’n festival te gaan. Ondanks dat ik best wel interactie had, had ik momenten dat het alleen zijn behoorlijk kut is. Maar ja, part of the process, of zo iets.

Uiteindelijk geen drugs gebruikt en ook geen after gepakt. Volgende keer weer eens kijken 😁

Thanks voor iedere reactie.
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thread zei:
@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩
Klik om te vergroten...
Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ♥️ Hoe was 't bij jou?
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miraculeus zei:
Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ♥️ Hoe was 't bij jou?
Klik om te vergroten...
Ah, super!! Erg fijn om te horen! 😄 Weer was inderdaad geweldig en dat in combinatie met de locatie. Ik vond het een super evenement.

Alleen gaan naar een festival vond ik nog best wel lastig. Mijn eerste festival, maar zeker niet de laatste! 🤩
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thread zei:
Alleen gaan naar een festival vond ik nog best wel lastig.
Klik om te vergroten...
Wat vond je er lastig aan? Kon je ergens aansluiting vinden? En ben je nuchter gebleven of niet?
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miraculeus zei:
Wat vond je er lastig aan? Kon je ergens aansluiting vinden? En ben je nuchter gebleven of niet?
Klik om te vergroten...
Nou, op zich heb ik best wel veel interactie gehad, alleen ik had het gevoel dat ik te afwachtend was. Misschien omdat het mijn eerste keer festival was? Ik durf het niet te zeggen.

Nuchter qua drugsgebruik wel. Wel genoeg alcohol gehad, hahaha.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thread zei:
Nou, op zich heb ik best wel veel interactie gehad, alleen ik had het gevoel dat ik te afwachtend was. Misschien omdat het mijn eerste keer festival was? Ik durf het niet te zeggen.

Nuchter qua drugsgebruik wel. Wel genoeg alcohol gehad, hahaha.
Klik om te vergroten...
Begrijp ik wel ja.. Ik vind dat nuchter ook best lastig, al zou dat geen reden moeten zijn om drugs te gebruiken natuurlijk, maar het (vooral entactogenen) zorgt er wel voor dat je net wat opener bent en de drempel om iemand aan te kijken of aan te spreken lager is. Maar alcohol zou ook al moeten helpen, al is dat een heel andere vibe (;
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjYella zei:
Echt oud? 80 plus?
Klik om te vergroten...
Binnenkort ga ik naar een festival voor 45 +gemiddelde leeftijd is dus echt 50-60 en dat is geen jaren 70 muziek. Gewoon super chille techno,een mini vrijplaats voor 300 man😉. Inc camping. Ik geloof dat “ ouderen “ steeds meer behoefte hebben aan party’s. Gelukkig maar,ik ben ook heel blij dat ik dit heb ontdekt sinds een jaar of 7. Ik hoop @Satori dat hij nog wat medestanders vindt want dat maakt het allemaal nog leuker !
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou het toch best lastig vinden, alleen naar een festival.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thread zei:
zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know.
Klik om te vergroten...
Juist dan moet je gewoon gaan! Er zijn ontzettend veel mensen die alleen gaan! Ik ben ook weleens alleen gegaan, helemaal prima!
En wat maakt de ervaring uit? Na Corona is er een hele generatie die vorig jaar voor het eerst op een festival stonden.
mijn ervaring met Hardstyle en hardcore festivals is juist dat iedereen lekker zijn ding doet zonder op anderen te letten. Ga gewoon je zal het super vinden!
T
ThreadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miraculeus zei:
Begrijp ik wel ja.. Ik vind dat nuchter ook best lastig, al zou dat geen reden moeten zijn om drugs te gebruiken natuurlijk, maar het (vooral entactogenen) zorgt er wel voor dat je net wat opener bent en de drempel om iemand aan te kijken of aan te spreken lager is. Maar alcohol zou ook al moeten helpen, al is dat een heel andere vibe (;
Klik om te vergroten...
Hahaha, inderdaad. Ach, het was een leuk festival! Ik heb erg genoten en toch met genoeg mensen gesproken, alleen had gehoopt om wat connecties te maken.

Maar ik ga binnenkort zeker weer naar een festival!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."