Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het beste hardcore/early nummer ooit gemaakt?

Wat is het beste hardcore/early nummer ooit gemaakt?

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze Herbs Mang zei:
Misschien ook wel een leuke, wat is het eerste echte hardcore nummer wat er is gemaakt?
Klik om te vergroten...
Vaak wordt gezegd dat โ€œWe Have Arrivedโ€ van Mescalinum United uit 1991 het eerste echte hardcore nummer was, voortgekomen uit de hardere techno.

d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Heerlijk! Krijg meteen kippevel en heimwee naar die tijden!

Aan deze dacht ik ook meteen toen ik het titel van deze topic zag !! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
blijft zo'n toppertje ! Kom nog steeds gelijk in de stuiterstemming als ik die track hoor haha
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze Herbs Mang zei:
Misschien ook wel een leuke, wat is het eerste echte hardcore nummer wat er is gemaakt?
Klik om te vergroten...

Dan moet je echt gaan denken aan de tijd toen hardcore nog niet echt bestond als genre, maar er wel al nummers waren die dat al waren als je begrijpt wat ik bedoel.. eind 80'er jaren.

Ik heb er 1 in mn hoofd, kan alleen niet op de naam komen.

Dus echt heel informatieve post dit. Kom er nog wel op misschien :grin:
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gabbertje? ๐ŸŽตTuut tuut poing poing....๐ŸŽต
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze moet echt op mijn crematie gedraaid worden๐Ÿ˜

g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is het beste (early) hardcore track ooit gemaakt?

Persoonlijke fav: take u back (Angerfist)

Screenshot_20240730_151916_Spotify.jpg
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#8
guap zei:
wat is het beste (early) hardcore track ooit gemaakt?

Persoonlijke fav: take u back (Angerfist)

Bekijk bijlage 61045
Klik om te vergroten...
Heel lekker nummertje! Welke jaren hebben we het over, hoe oud moet het nummer minimaal zijn?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9

Mooie herinneringen aan dit nummer, rauw hard en vol met kraak en ruis. I love it!
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#10
MyLittlePonyPack zei:
Deze moet echt op mijn crematie gedraaid worden๐Ÿ˜

Klik om te vergroten...
En op die van mij ook, zoโ€™n dijk van een plaat ๐Ÿ˜ op MoH in maart liepen we net weg bij de weet-ik-niet-meer-welke zaal, begon dit nummer en toen op het deel tussen de zalen mee staan blรจren en stampen haha!
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#11

dit nummer is een nummer naar mijn hartโค๏ธ krijg er altijd kippenvel van, me moeder zou het alleen niet tof vinden op mijn uitvaart๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜…
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
:sunglasses:

Of

B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nummer van Ophidian vind ik misschien wel beste hardcore nummer ooit


Wat verder terug in de tijd vond ik deze wel erg dijn

S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deze vind ik moeilijk, als het echt om jaren 90 gaat dan 100% Bad Dreams van DJ Isaac
Als het ook van nu mag zijn, Peckerhead - Just talk about it en uiteraard Lenny Dee - Forgotten Moments.
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
alles van deze legende is ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oeh, peckerhead kende ik niet, tnx! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
En dit is ook een klassieker natuurlijk ๐Ÿ˜

B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaha, heerlijk die knallers allemaal. Zin in een feestje zo ๐Ÿ˜„๐ŸŽ‰๐ŸŽถ๐Ÿš€
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Be_a_voice_not_an_echo zei:
Hahaha, heerlijk die knallers allemaal. Zin in een feestje zo ๐Ÿ˜„๐ŸŽ‰๐ŸŽถ๐Ÿš€
Klik om te vergroten...

Ja me too! Echt iedereen die ik ken is gisteren naar Smashed Potatoes geweest. Wij zijn wel vorig jaar geweest, maar dit jaar niet. Dus eerste feest is pas Ground Zero eind deze maand.
Al 4 maanden niet naar een feest geweest dan, dus ook wel aan toe weer๐Ÿ˜”
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#20

Teveel ๐Ÿ˜† Maar deze vind ik altijd wel lekker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."