#1
dit nummer is een nummer naar mijn hartโค๏ธ krijg er altijd kippenvel van, me moeder zou het alleen niet tof vinden op mijn uitvaart๐๐
Hahaha, heerlijk die knallers allemaal. Zin in een feestje zo ๐๐๐ถ๐
Lekker hoor, Ground Zero ben ik nog nooit geweest. Staat ook nog op mโn lijstje! Eerst volgende feestje voor mij is pas Qlimax weer. Ook niet eerder geweest, laatste editie en wil heel graag die shows een keer zien daar, die zien er zo vet uit! Daarna TD in Belgiรซ, denk dat we de vrijdag pakken.Ja me too! Echt iedereen die ik ken is gisteren naar Smashed Potatoes geweest. Wij zijn wel vorig jaar geweest, maar dit jaar niet. Dus eerste feest is pas Ground Zero eind deze maand.
Al 4 maanden niet naar een feest geweest dan, dus ook wel aan toe weer๐
Lekker hoor, Ground Zero ben ik nog nooit geweest. Staat ook nog op mโn lijstje! Eerst volgende feestje voor mij is pas Qlimax weer. Ook niet eerder geweest, laatste editie en wil heel graag die shows een keer zien daar, die zien er zo vet uit! Daarna TD in Belgiรซ, denk dat we de vrijdag pakken.
OT, deze kan niet ontbreken natuurlijk
Love uiteraard voor de twee Galliรซrs, niet voor de stelende klootviool ๐Ground Zero is voor ons een thuiswedstrijd. Alleen in 2019 een nare ervaring meegemaakt (om half 6 's ochtends is mn tasje leeggeroofd waar mijn nieuwe telefoon (met in hoesje pinpas, OV-kaart en ID-kaart) in zat en het formulier voor de pendelbus terug. Dus toen was ik echt in paniek. Gelukkig hebben 2 onbekende lieve gabbers me geld voor de taxi naar huis gegeven๐ฅฐ
Ja fantastisch hรจ!En ineens weet je het, de nummer die je wist dat zou komen:
Ieder gappie krijgt hiervan een smile op zโn bakkes ๐๐ป๐๐ถ๐๐๐ฅฐ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."