Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het beste hardcore/early nummer ooit gemaakt?

Wat is het beste hardcore/early nummer ooit gemaakt?

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
sniesnasnatsieLid
01-01-2024, 00:00
#1

dit nummer is een nummer naar mijn hartโค๏ธ krijg er altijd kippenvel van, me moeder zou het alleen niet tof vinden op mijn uitvaart๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜…
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
:sunglasses:

Of

B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nummer van Ophidian vind ik misschien wel beste hardcore nummer ooit


Wat verder terug in de tijd vond ik deze wel erg dijn

S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze vind ik moeilijk, als het echt om jaren 90 gaat dan 100% Bad Dreams van DJ Isaac
Als het ook van nu mag zijn, Peckerhead - Just talk about it en uiteraard Lenny Dee - Forgotten Moments.
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
alles van deze legende is ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oeh, peckerhead kende ik niet, tnx! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dit is ook een klassieker natuurlijk ๐Ÿ˜

B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha, heerlijk die knallers allemaal. Zin in een feestje zo ๐Ÿ˜„๐ŸŽ‰๐ŸŽถ๐Ÿš€
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Be_a_voice_not_an_echo zei:
Hahaha, heerlijk die knallers allemaal. Zin in een feestje zo ๐Ÿ˜„๐ŸŽ‰๐ŸŽถ๐Ÿš€
Klik om te vergroten...

Ja me too! Echt iedereen die ik ken is gisteren naar Smashed Potatoes geweest. Wij zijn wel vorig jaar geweest, maar dit jaar niet. Dus eerste feest is pas Ground Zero eind deze maand.
Al 4 maanden niet naar een feest geweest dan, dus ook wel aan toe weer๐Ÿ˜”
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#10

Teveel ๐Ÿ˜† Maar deze vind ik altijd wel lekker
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Ja me too! Echt iedereen die ik ken is gisteren naar Smashed Potatoes geweest. Wij zijn wel vorig jaar geweest, maar dit jaar niet. Dus eerste feest is pas Ground Zero eind deze maand.
Al 4 maanden niet naar een feest geweest dan, dus ook wel aan toe weer๐Ÿ˜”
Klik om te vergroten...
Lekker hoor, Ground Zero ben ik nog nooit geweest. Staat ook nog op mโ€™n lijstje! Eerst volgende feestje voor mij is pas Qlimax weer. Ook niet eerder geweest, laatste editie en wil heel graag die shows een keer zien daar, die zien er zo vet uit! Daarna TD in Belgiรซ, denk dat we de vrijdag pakken.

OT, deze kan niet ontbreken natuurlijk
https://youtu.be/yotvXZR44io
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Be_a_voice_not_an_echo zei:
Lekker hoor, Ground Zero ben ik nog nooit geweest. Staat ook nog op mโ€™n lijstje! Eerst volgende feestje voor mij is pas Qlimax weer. Ook niet eerder geweest, laatste editie en wil heel graag die shows een keer zien daar, die zien er zo vet uit! Daarna TD in Belgiรซ, denk dat we de vrijdag pakken.

OT, deze kan niet ontbreken natuurlijk
Klik om te vergroten...

Ground Zero is voor ons een thuiswedstrijd. Alleen in 2019 een nare ervaring meegemaakt (om half 6 's ochtends is mn tasje leeggeroofd waar mijn nieuwe telefoon (met in hoesje pinpas, OV-kaart en ID-kaart) in zat en het formulier voor de pendelbus terug. Dus toen was ik echt in paniek. Gelukkig hebben 2 onbekende lieve gabbers me geld voor de taxi naar huis gegeven๐Ÿฅฐ
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
Ground Zero is voor ons een thuiswedstrijd. Alleen in 2019 een nare ervaring meegemaakt (om half 6 's ochtends is mn tasje leeggeroofd waar mijn nieuwe telefoon (met in hoesje pinpas, OV-kaart en ID-kaart) in zat en het formulier voor de pendelbus terug. Dus toen was ik echt in paniek. Gelukkig hebben 2 onbekende lieve gabbers me geld voor de taxi naar huis gegeven๐Ÿฅฐ
Klik om te vergroten...
Love uiteraard voor de twee Galliรซrs, niet voor de stelende klootviool ๐Ÿ™„
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dankzij het afgelopen weekend op PRSPCT XL weer wat nieuwe Classics erbij gevonden.
De ouwe houseparty cd's all over again!


B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#15
En ineens weet je het, de nummer die je wist dat zou komen:


Ieder gappie krijgt hiervan een smile op zโ€™n bakkes ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ˜„๐ŸŽถ๐Ÿš€๐ŸŽ‰๐Ÿฅฐ
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Be_a_voice_not_an_echo zei:
En ineens weet je het, de nummer die je wist dat zou komen:


Ieder gappie krijgt hiervan een smile op zโ€™n bakkes ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ˜„๐ŸŽถ๐Ÿš€๐ŸŽ‰๐Ÿฅฐ
Klik om te vergroten...
Ja fantastisch hรจ!
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#17
๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€
Ok, ok, nog eentje dan, excuus!

B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou, vanwege jullie tomeloos enthousiaste reacties nog maar ff twee dan



H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klassieker!
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."