Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf ben een voorstander van snuiven. Dit omdat ik als bommetjes neem van MMC, ik standaard verschrikkelijk buikpijn krijg en dat dan vaak eindigt in een kots festijn.... als ik MMC haal, dan haal ik een bepaald aantal gram en zorg ik dat ik geen contant geld in huis heb... op = op🙂 En heel eerlijk, ik vind de handeling van een lijntje leggen en op snuiven heerlijk! Een bommetjes nemen is zo snel klaar😅 dan gooi ik liever een pil in mijn mik, en dan zijn de effecten ook vele malen leuker.. Weet je zeker dat het 4MMC is? heb je het laten testen?"
"Dirtyhuismus zei: Welkom op de afterparty! Gezellige aan gehad? Klik om te vergroten... Dankjewel! Gezellig hier nog, zie ik!😃 Ik ben ondertussen gezellig aan het video bellen met een vriend die ook lekker peppie doet, de vibe is er wel🤗 En natuurlijk ondertussen een beetje op DF kletsen, doe ik eigelijk alleen als ik zelf aan de zooi zit. En heel af en toe nuchter😊"
"Dirtyhuismus zei: Same. Ik ben eigenlijk alleen op t forum als ik alleen ben achter gebleven en nog niet kan slapen :P Klik om te vergroten... Ja precies dat😂 maar zo blijft het voor mij wel leuk😊"
"Gezellig!🤗"
"Jessiejazz zei: Wat gebruik je? Klik om te vergroten... Pep🙂"
"Jessiejazz zei: Alleen? Klik om te vergroten... Ja! Maar wel aan het videobellen, met een vriend die ook aan de pep zit🙈"
"dit nummer is een nummer naar mijn hart❤️ krijg er altijd kippenvel van, me moeder zou het alleen niet tof vinden op mijn uitvaart🙈😅"
"Goed! Heeft wel echt ruim 4 weken geduurd voordat de angsten en paranoia langzaam weggingen.. Vanavond weer voor het eerst in gebruik sinds dit incident😊"
"Dag Forum leden, Ik heb even een poosje zitten twijfelen of ik dit wel of niet ging delen, maar ik wil het graag kwijt... Op de nacht van 14 op 15 juli Heb ik een badtrip gehad? Ik had al de gehele dag en die dag daarvoor drugs, pep gebruikt en eigelijk was ik klaar en moe en wilde ik naar huis, maar mijn vrienden haalde me toch over naar een feestje te gaan, ik ben daar heen gegaan en heb daar omdat ik al moe was een soundcloud xtc 280mg pilletje gebruikt, ik heb maar 1 kwartje op maar blijkbaar was dat kwartje genoeg in combinatie met geen slaap en pep (domme combi, iknow) mij heel erg paranoia te maken, volgens mijn eigen waarneming dan, keek iedereen op dat feest mij aan! Omdat ik grote pupillen had? Iedereen praten over mij, ik heb meermaals mijn vrienden gevraagd of iedereen naar mij keek? Of ze over mij praten, hun verzekerde mij dat, dat niet klopte.. ik bleef zien en voelen dat iedereen keek, en iedereen op dat feest tegen mij was? Ja klinkt allemaal heel raar, maar het zo moeilijk te omschrijven wat er aan de hand was.. ik kon om 6 uur sochtends eindelijk naar huis en ben daar direct in slaap gevallen, maar tot de dag van vandaag ben ik angstig en heb ik nog steeds het idee dat iedereen naar mij kijkt en over mij praat, ik ben altijd een zelfverzekerd persoon geweest maar dat is nu gewoon compleet verdwenen, met boodschappen doen staat het zweet op mijn voorhoofd en ben ik paniekerig ! Eigelijk overal in het openbaar ben in angstig, dit verstoord op dit moment gigantische mijn leven, ik sta al op een wachtlijst voor een psycholoog maar de verwachting is dat ik daar pas over 1,5 jaar terecht kan.. gaat dit nog weg? Herkennen mensen dit? Ik heb daarna nog 1x pep gebruikt maar nu echt klaar met de zooi want als dit nog ooit weg gaat wil ik dit nooit meer ervaren.. De drugs was trouwens niet getest, ook dat is een beetje stom geweest.. Hopelijk snappen jullie mijn verhaal? Ik ben al heel erg blij dat ik het even kon delen met iemand!❤️🩹"
"Hier ook nog wakker😅 bedoeling was 1 peppie. Dat werden er 2.. en nu zitten we op 5...😬 blijft gevaarlijk spul! Maar ik vind de vibe altijd wel nice!"