#1
:PIk vind het prima als je een apart topic hebt om de hardere stijlen in te posten, maar als je nummers tegelijkertijd in beiden gaat plaatsen ga ik jouw topic toch echt sluiten. Je weet zelf dat we hier niet aan dubbel posts doen, dus kies maar want anders is je feestje snel klaar.
Ik vind het prima als je een apart topic hebt om de hardere stijlen in te posten, maar als je nummers tegelijkertijd in beiden gaat plaatsen ga ik jouw topic toch echt sluiten. Je weet zelf dat we hier niet aan dubbel posts doen, dus kies maar want anders is je feestje snel klaar.
Nee hoor, dubbel posten doen we hier niet aan zoals jullie allemaal wel zouden moeten weten. Vandaar mijn opmerking dat het niet nodig is om hetzelfde nummer tegelijkertijd in 2 topics te gaan posten.Verkeerde been uit bed gestapt?
Dit is wel volgens het topic, lekkere nummers ook! <3
Niet helemaal volgens t topic maar kwaliteit is prima en,
Wie o wie kan me vertellen waar ik deze set kan vinden? Bulletproof vs Partyraiser en later f noize. Heb de zolen onder mn nikies getrapt het hele uur lang
Helaas, ja dat is klote.@Zwijgrecht Ja flink kut is dat, als een hele goede set niet opgenomen is
Denk dat dat ook gewoon bij deze het geval is. Helaas worden niet alle setjes opgenomen!
Helaas, ja dat is klote.
Maar kan me heugen van vroeger dat er een bepaalde site was speciaal voor live DJ sets waar ook heel veel hardcore op stond. Toen downloadde ik veel hardstyle muziek maar eenmaal de 18 gepasseerd heb ik het licht gezienKent iemand deze site toevallig, was gewoon direct download.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."