#1
Dolle Dinsdag, helemaal uit je stekkâh!!!!![]()
Dit had ik meerdere malen in de SilverDome in Zoetermeer. Betonnen trappen met metalen strips op de randen wat er dus voor zorgt dat je direct op je bek gaat. Leuk om snel naar beneden te gaan, maar t geeft wel een flinke opdonder. :PIk vind de sporthallen zuid veelste gevaarlijk, ben een keer halverwege de tribune naar beneden gesodemieterd omdat alles zo spekglad was op de trap:P Was geen pretje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."