Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
457 weergaven
18-5-2026
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Mooie setup hoor!
Ik mag nog even sparen 🀣
Klik om te vergroten...
Ik koop dat op marktplaats, daar heb ik ongeveer 1500,- voor betaaldIk heb afgelopen jaar een setje vintage speakers van Wharfedale (Linton) er naast gezet, maar die heb ik toch weer van de hand gedaan.

Die Denon van jou klinkt vast ook wel leuk.
LucidLucy zei:
Ik heb afgelopen jaar een setje vintage speakers van Wharfedale (Linton) er naast gezet, maar die heb ik toch weer van de hand gedaan.
Klik om te vergroten...

De Lintons staan goed aangeschreven en daar hebben ze onlangs ook een nieuwe serie van uitgebracht.

Ik heb wharfedale valdus 400 gehad en die klinken vooral in het laag erg goed.
Op mijn verlanglijstje staan wharfedale evo 4.4, maar 2ehands zijn die mij momenteel nog te duur.
LucidLucy zei:
De volgende upgrade wordt dus nieuwe boxen. Ik heb nu m'n ogen gefixeerd op een set tweedehands KEF Q5 of iQ7.
Klik om te vergroten...
De Q5 heb ik ook gehad maar is niks bijzonders.

Als je 2e hands koopt dan is hifishark je beste vriend https://www.hifishark.com/
Bij sold/expired kun je de prijzen van oude advertenties zien. https://www.hifishark.com/search?q=Denon+PMA900-hne

En op https://www.whathifi.com/ kun je kijken of de apparatuur goed beoordeeld word.


SoulAssassins zei:
Ze laten zelfs mijn oude Technics en Bose boxen in het stof happen,en dat is toch niet iets van het minste kwaliteit wat toen te koop was.
Klik om te vergroten...

Wat betekent in het stof happen ook al weer?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles gaat voorbij zei:
Wat betekent in het stof happen ook al weer?
Klik om te vergroten...
Dat me trouwe los componenten toren van Technics het laten afweten tegenover het geluid van de oude Jamo's en dikke sub aangesloten op de X-Fi geluisdkaart.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even niets ... vandaag bij Homeless Homies (ADE aanrader voor volgend jaar !) al zoveel voorbij horen komen.
Tot mijn verbazing ook wel 1 keer te stevig (duh ???) Wellicht door de ook zeer volle zaal.
Die overdrukke zaal had ik wellicht anders dan 0,00% nuchter (immers werkend) beter kunnen navigeren.
Wel als altijd weer een geweldig gave dag !
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
alles gaat voorbij zei:
Ik koop dat op marktplaats, daar heb ik ongeveer 1500,- voor betaald
Klik om te vergroten...
Ik ben ook marktplaats aan het afstruinen haha

Hifishark ken ik ook inderdaad. Daar kijk ik voorlopig nog wat minder op. Het heeft geen haast. Ook leuk om ΓΌberhaupt een beetje te weten wat er rondgaat in het tweedehands circuit en wat de waarde is. Zo kom je op rommelmarkten onverwachts weleens leuke dingen tegen. Ik heb die Lintons samen met een set Denton's voor €15 gekocht 🀣

alles gaat voorbij zei:
De Lintons staan goed aangeschreven en daar hebben ze onlangs ook een nieuwe serie van uitgebracht.
Klik om te vergroten...
Klopt. Qua geluid vond ik ze redelijk gelijkwaardig met de boxen die ik nu heb. Ze stonden alleen afschuwelijke in mijn interieur, dus vandaar dat ik die weer heb weggedaan.

De Denton's vond ik veel minder goed klinken.

alles gaat voorbij zei:
Ik heb wharfedale valdus 400 gehad en die klinken vooral in het laag erg goed.
Op mijn verlanglijstje staan wharfedale evo 4.4, maar 2ehands zijn die mij momenteel nog te duur.
Klik om te vergroten...
Ik was vorig jaar in een platenzaak waar ze Wharfedale e70 hadden staan. Poah dat klonk goed hè. Ik zag ze een paar maanden later op marktplaats, maar ik was net te laat.

alles gaat voorbij zei:
De Q5 heb ik ook gehad maar is niks bijzonders.
Klik om te vergroten...
Niet? 😒

Ik heb ze nog niet kunnen beluisteren, ben vooral afgegaan op reviews. Niet goed, ik know. Binnenkort maar eens ergens naar een tweedehands hifi zaak om het een en ander te horen.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Niet? 😒

Ik heb ze nog niet kunnen beluisteren, ben vooral afgegaan op reviews. Niet goed, ik know. Binnenkort maar eens ergens naar een tweedehands hifi zaak om het een en ander te horen.
Klik om te vergroten...

Ze klinken wel goed maar het is niks bijzonders en ik wil graag wel wat bijzonders want daar heb ik langer luisterplezier van. Ze zijn ook heel licht, dus er zit niet zo gek veel hardware in.
Dan heb ik liever de valdus 400

Maar misschien zegt het gewicht ook niet altijd alles want mijn Dali zensor 7 zijn ook best licht.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#6
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Luister naar F.Noize @ Decibel outdoor 2017 | Darkness4life - Uptempo van officialb2s op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/K5NQ7VfPGj5CHDD5zP
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#8

D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#9
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10

Wat een beuker
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oude beukers. Knalt lekker zo vroeg in de sportschool



M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Luister naar Masters of Hardcore - Temple of Resonance - Masters of Frenchcore - Radium vs Maissouille van Masters of Hardcore op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/lrwXIBj44y8jjh8QmA
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
Luister naar Masters of Hardcore - Temple of Resonance - Masters of Frenchcore - Radium vs Maissouille van Masters of Hardcore op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/lrwXIBj44y8jjh8QmA
Klik om te vergroten...
Gruwelijk deze 2 samen!! Op groundzero waren deze 2 ook altijd mega dik!!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
DonkeyGonz zei:
Gruwelijk deze 2 samen!! Op groundzero waren deze 2 ook altijd mega dik!!
Klik om te vergroten...

Ja net als Chrono& The Demon Dwarf, die waren ook echt dik afgelopen GZ😍
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#15
MyLittlePonyPack zei:
Ja net als Chrono& The Demon Dwarf, die waren ook echt dik afgelopen GZ😍
Klik om te vergroten...
Was er niet maar zoizo the demondwarf draaide altijd monster!!
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#16
HardHouse 😎 vind deze track lekker underground.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
XMR zei:
Klik om te vergroten...
Die laatste 5 minuten πŸ˜… holy shit
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Die laatste 5 minuten πŸ˜… holy shit
Klik om te vergroten...
Klinkt lekker in mijn auto😎

1000055000.jpg
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."