#1
Techno zoals het hoort te zijn:
Was ik live bij volgens mij. Ik vond Q feestjes altijd de mooiste, goede muziek om de beentjes van de vloer te houden
Als de dag van gisteren en toch alweer een eeuwigheid geleden. Heerlijke tijd🥹🤩
Same! Heel wat Q-nachten gesleten. Met name in de HMH. Wat een geluidWas ik live bij volgens mij. Ik vond Q feestjes altijd de mooiste, goede muziek om de beentjes van de vloer te houden
T kent allebei zn plaats en tijd. Maar ik neig nu ook steeds minder naar hard techno. Zo weinig creativiteit tegenwoordig alles klinkt hetzelfde
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."