#1
Hahaha, tja, zo zie je maar weer 😂 Echt alles kan free tekno zijn bijna. Vroeger was wel een duidelijker herkenbaar tekno geluid, maar er wordt inmiddels flink geëxperimenteerd (en dan moet ook, het is de underground tenslotte).Deze artiest draait enkel en alleen op Freetekno raves. Dit is dus wel degelijk tekno haha
Ja begrijp ik. Het is lastig plannen zo’n illegaal feestje. Je krijgt de info pas laat op een zaterdagavond en dan moet je gewoon gaan. (Of je moet naar een teknival gaan in Frankrijk, maar dat brengt zijn eigen uitdagingen met zich mee). Ik zie dat mezelf niet meer zo snel doen, hoewel ik ook graag nog een keertje naar een feestje zou willen. Ik denk wel dat ze daar openstaan en respect hebben voor mensen die nuchter willen blijven. Zo is de sfeer wel.Helaas... Zou deze graag eens live zien. Maar het is lastig om op zulke feesten te belanden. Normale raves kan ik plannen, qua energie, qua triggers. Maar illegaaltjes zijn net ff lastiger wat dat betreft.
