Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
339 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Deze artiest draait enkel en alleen op Freetekno raves. Dit is dus wel degelijk tekno haha
Klik om te vergroten...
Hahaha, tja, zo zie je maar weer 😂 Echt alles kan free tekno zijn bijna. Vroeger was wel een duidelijker herkenbaar tekno geluid, maar er wordt inmiddels flink geëxperimenteerd (en dan moet ook, het is de underground tenslotte).

LucidLucy zei:
Helaas... Zou deze graag eens live zien. Maar het is lastig om op zulke feesten te belanden. Normale raves kan ik plannen, qua energie, qua triggers. Maar illegaaltjes zijn net ff lastiger wat dat betreft.
Klik om te vergroten...
Ja begrijp ik. Het is lastig plannen zo’n illegaal feestje. Je krijgt de info pas laat op een zaterdagavond en dan moet je gewoon gaan. (Of je moet naar een teknival gaan in Frankrijk, maar dat brengt zijn eigen uitdagingen met zich mee). Ik zie dat mezelf niet meer zo snel doen, hoewel ik ook graag nog een keertje naar een feestje zou willen. Ik denk wel dat ze daar openstaan en respect hebben voor mensen die nuchter willen blijven. Zo is de sfeer wel.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
DjYella zei:
Een uitgebreide bloemlezing voor de liefhebber :hearteyes:

Klik om te vergroten...
Ik vind deze ook wel leuk:
Niet alles klopt natuurlijk, maar wel een leuk overzicht.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Ik vind deze ook wel leuk:
Niet alles klopt natuurlijk, maar wel een leuk overzicht.
Klik om te vergroten...
Ja ik zag hem en dacht achteraf, wel erg vanuit de USA invalshoek gezien maar toch grappig.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Zelf deed het nummer van @DjYella me denken aan Ekonokx. Viool melodietjes, met een heerlijke bas en acid geluiden. Ik denk dat ik die vast eerder al weleens hier gepost heb, maar zoiets dus:
Klik om te vergroten...
Ik hou daar wel van die strijkers erin. Lijkt een beetje op Le Bask lijken die niet op gang komt als ik het zo hoor.
Nu zal ik wel een veeg uit de pan krijgen van @HappyMind :sunglasses:.
Want Le Bask draait Frenchcore. French a la ook Frans toch? Cirkel weer rond!

OtherShore zei:
Ik vind deze ook wel leuk:
Klik om te vergroten...
SplitterCore??? Extrantone???
Wtf is dat.... zijn er mensen die dat luisteren?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Ik vind deze ook wel leuk:
Niet alles klopt natuurlijk, maar wel een leuk overzicht.
Klik om te vergroten...
Haha wat een held is deze man 😍
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
SplitterCore??? Extrantone???
Wtf is dat.... zijn er mensen die dat luisteren?
Klik om te vergroten...
Vast wel, maar dan zijn wel de obscuurdere genres ja. Wel interessant wat er gebeurt als je BPMs enorm omhoog gooit. Je krijgt dan bijna een soort rustige, zweverige muziek. Dit is flashcore bijvoorbeeld:

H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Ik hou daar wel van die strijkers erin. Lijkt een beetje op Le Bask lijken die niet op gang komt als ik het zo hoor.
Nu zal ik wel een veeg uit de pan krijgen van @HappyMind :sunglasses:.
Want Le Bask draait Frenchcore. French a la ook Frans toch? Cirkel weer rond!


SplitterCore??? Extrantone???
Wtf is dat.... zijn er mensen die dat luisteren?
Klik om te vergroten...
Screenshot_20240415_133501_Instagram.jpg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
SplitterCore??? Extrantone???
Wtf is dat.... zijn er mensen die dat luisteren?
Klik om te vergroten...

Ja dit soort shit gaat echt ergens meer over. BPM ranges van 1000 tot 2000 enzo. Ik snap niet zo goed wat daar nog


HappyMind zei:
Bekijk bijlage 59065
Klik om te vergroten...

Ik snap aan de andere stijlen dan juist nooit zo goed waarom er nodeloos van die breaks tussen moeten elke zoveel maten. Laat mij maar lekker rammen!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ja dit soort shit gaat echt ergens meer over. BPM ranges van 1000 tot 2000 enzo. Ik snap niet zo goed wat daar nog
Klik om te vergroten...
Dan worden het bijna binaureal beats toch?

HappyMind zei:
Bekijk bijlage 59065
Klik om te vergroten...

Rebekah draait tegenwoordig gewoon hardcore terwijl ze van origine een techno dj is. Break na break na break niet mijn ding.
Maar die minimale change is echt heerlijk, zo subtiel.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjYella zei:
Rebekah draait tegenwoordig gewoon hardcore terwijl ze van origine een techno dj is. Break na break na break niet mijn ding.
Maar die minimale change is echt heerlijk, zo subtiel.
Klik om te vergroten...
Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Ja dit soort shit gaat echt ergens meer over. BPM ranges van 1000 tot 2000 enzo. Ik snap niet zo goed wat daar nog




Ik snap aan de andere stijlen dan juist nooit zo goed waarom er nodeloos van die breaks tussen moeten elke zoveel maten. Laat mij maar lekker rammen!
Klik om te vergroten...
Geef mij maar hardcore, frenchcore en uptempo. Wie weet is de volgende stap die genres die erna komen. Op terror valt al amper te bewegen, ja ik heb een heel lelijk dansje voor op terror hahaha. Oooooit rond m'n 17e ben ik begonnen met het luisteren van hardstyle maar dat is inmiddels uit een ver verleden.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Crash theeee partayyyy
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Je vond het laatst toch juist geen goede ontwikkeling dat zij Angerfist aan het draaien was?
Klik om te vergroten...
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
DjYella zei:
Ben ik steeds van mening, maar ieder zijn ding toch?
Klik om te vergroten...
Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Absoluut maar dan heb ik je vorige berichtje over Rebekah verkeerd geïnterpreteerd. My bad!
Klik om te vergroten...
No problemo 😎
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjYella zei:
Allemachtig wat is dit lekker, ik hou zo van SNTS zijn stijl.
Die bass die hij erin gooit is niet normaal meer. @LucidLucy @Ulixes

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
Klik om te vergroten...

Heb hem nog niet gehoord. Staat (nog) niet op SoundCloud helaas haha

YT luister ik alleen vanaf m'n laptop eigenlijk. Dat gebeurt vrijwel alleen als ik thuis werk 😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...188189190191192...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."