#1
(Early) Hardstyle is ouder dan millennium hardcore hoorik ben te old-school voor hardstyle, kan er niet aan wennen.
(Early) Hardstyle is ouder dan millennium hardcore hoorik ben te old-school voor hardstyle, kan er niet aan wennen.
Wat was je eerste feest?
(Early) Hardstyle is ouder dan millennium hardcore hoor![]()
Haha! Ik begreep je wel eve's. Liep ff te mierenneuken ouwe gabber😋laat ik het zo zeggen, ik hou meer van oldschool Hardcore dan hardstyle, ook al kwam het uit het stenen tijdperk haha
Haha! Ik begreep je wel eve's. Liep ff te mierenneuken ouwe gabber😋
I love them both. Early hc en hs. Millennium hc en classics hardstyle. Heerlijk!
De periode dat het net begon, tussen 2001 en 2004, was echt vet. Heel underground nog. Kleine scene met weinig artiesten, allemaal afkomstig van de hardcore die toen net doodgebloed was. Dana, Zany, Pavo, etc. Daarna kwam de classics periode waarin het echt groots is geworden en waar festivals als defqon en decibel zijn ontstaan. Duurde tot 2012 ongeveer. En daarna kwam echt die splitsing, waarin er allerlei subgenres zijn ontstaan. Toen ben ik afgehaakt.als het goed is is het goed hé!
weet zeker dat ik vollop meegeniet op zo'n hardstyle feest hoor.
De periode dat het net begon, tussen 2001 en 2004, was echt vet. Heel underground nog. Kleine scene met weinig artiesten, allemaal afkomstig van de hardcore die toen net doodgebloed was. Dana, Zany, Pavo, etc. Daarna kwam de classics periode waarin het echt groots is geworden en waar festivals als defqon en decibel zijn ontstaan. Duurde tot 2012 ongeveer. En daarna kwam echt die splitsing, waarin er allerlei subgenres zijn ontstaan. Toen ben ik afgehaakt.
Haha dit was verschrikkelijktoen nog ineens jumpstyle erachteraan.
Haha dit was verschrikkelijk
is een mix, erg lekker wel.Wie kent deze plaat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."