Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
507 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MaddMonkey zei:
Vertel nou eerlijk, dit is toch zoveel intenser dan van die handjeklap nummers. Bijna een boek in muziekvorm gegoten
Klik om te vergroten...
Amen en helemaal mee eens. Dat is ook het grote probleem van de hardstyle in de laatste 10-15 jaar. Dertien in dozijn. Was vruuger wel anders. Oké: zuuralarm weer uit ghehe
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2

Niet teveel met die stijffie rondhuppelen hé Zanza, daar komen ongelukken van.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Hardstyle, maar ook de hardcore. Je moet je nu imo nogal snel naar obscure stijlen wenden voor verfrissing.

Of gewoon terug in de tijd gaan en bij de early blijven hangen. Muziek is gelukkig tijdloos.
Klik om te vergroten...
Ja helemaal mee eens hoor. Kan wel genieten van de huidige uptempo. Maar da's vooral vanwege de waanzinnig goed geproduceerde sound. De muziek an sich is vrij saai, maar overweldigd wel, mede mogelijk gemaakt door de huidige technologie
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4

Ik merk bij mijzelf wel erg veel behoefte aan drugs, dus dan maar weer even oude nummers opzetten. Is nog gezonder ook!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5

En het hoeft natuurlijk niet altijd 1500 bpm te zijn.

Jammer dat zoveel mensen nooit de moeite zullen nemen die oude echte goede elektronische muzieksound te waarderen.

En ergens ook jammer dat ik die tijd niet wat meer heb kunnen meemaken. Mja niet mekkeren. Dat doen we maar op de geitenboerderij
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6

Speciaal voor @BraboF :kissingheart:
April is wellicht een beetje snel alleen al, maar droom en hoop vooral.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vooruit, plakken we er nog eentje achteraan.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8

:kissingsmiling:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:

:kissingsmiling:
Klik om te vergroten...
Lekkerrrrr aapje
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja even de frustratie/spanning eruit knallen toch

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11

Monkey leeft weer hoor.

Gisteren liep ik ook een nachtelijk rondje om weer even mijzelf te mogen zijn en keihard hardcore door mijn oorschelpen te laten galmen. Missed it.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZIING zei:
de laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.

Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.

The god van terror.. er is geen betere <3

Klik om te vergroten...
Ey. Daar was ik ook. Thuis feestje 😍
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13

The waaaaay is shut

It was made by those that are dead


Volgens mij moet ik gewoon vrouwloos blijven. Ben gelijk weer opgeladen tot niveautje slap lullen, ipv een slappe lul.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ey. Daar was ik ook. Thuis feestje 😍
Klik om te vergroten...
Hahahaha Nice, ik ga elke terrordrang, maar pkhs is echt bagger locatie
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17


Beetje wel hoor jongons

Wanneer mogen we weer. Heb nu een week lang Spanjaarden geknuffeld. Wordt weer eens tijd dat we gewoon elkaar mogen knuffelen op een zweetfestijn
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
MaddMonkey zei:
Ja even de frustratie/spanning eruit knallen toch

Klik om te vergroten...

IS YOUR'E HEART BLACK,

AND FULL OF HATE!!!!


Ik kan deze wel dromen! Wat een plaaaaat
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Ahoy
Klik om te vergroten...

mooi he haha de rai in rotterdam 😂😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...106107108109110...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."