Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
516 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MaddMonkey zei:
Ja oke gelukkig. Probeerde voorzichtig te zijn in het geval je er zelf een andere mening over had :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik heb wel smaak, he. Ben eigenlijk veel meer van de classic hardstyle periode zelfs
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb wel smaak, he. Ben eigenlijk veel meer van de classic hardstyle periode zelfs
Klik om te vergroten...
Weet ik schat. We hebben alsnog allemaal onze guilty pleasures of afwijkende artiesten die we alsnog waarderen.

Komt door jou en Eve genoeg kwaliteit voorbij hier.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MaddMonkey zei:
Weet ik schat. We hebben alsnog allemaal onze guilty pleasures of afwijkende artiesten die we alsnog waarderen.

Komt door jou en Eve genoeg kwaliteit voorbij hier.
Klik om te vergroten...
Ik knal er zo wat oude SAIFAM platen in hoor. DAT is kwaliteit
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5


D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Is trouwens één van mijn favoriete nummers :tearsofjoy: heerlijk hoever meningen wel niet uit elkaar kunnen liggen.

Wel benieuwd wat jij dan als een goed nummer beschouwd.
Klik om te vergroten...
Nou niet deze ellende ! 😜
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zeemeerman zei:
Nou niet deze ellende ! 😜
Klik om te vergroten...
Laat horen dan.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:


Klik om te vergroten...
Ja tot numero tres.

Maar 1 en 2 zijn heerlijk. Muziek die ik bij anderen nog prima op zou kunnen zetten. Nu krijg ik de hele tijd te horen waarom die k herrie opstaat (weet niet hoe gevoelig dit forum is voor het woord, dus maar even de safe route) en ik snel mij excuseert en wat vrolijkere opzet dan mijn herrie :joycat:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Ja tot numero tres.

Maar 1 en 2 zijn heerlijk. Muziek die ik bij anderen nog prima op zou kunnen zetten. Nu krijg ik de hele tijd te horen waarom die k herrie opstaat (weet niet hoe gevoelig dit forum is voor het woord, dus maar even de safe route) en ik snel mij excuseert en wat vrolijkere opzet dan mijn herrie :joycat:
Klik om te vergroten...
Superdisco is juist waanzinnig!. Maar smaken verschillen. Zet mij maar in een hal vol oude Italiaanse classics
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Laat horen dan.
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11


D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Is trouwens één van mijn favoriete nummers :tearsofjoy: heerlijk hoever meningen wel niet uit elkaar kunnen liggen.

Wel benieuwd wat jij dan als een goed nummer beschouwd.
Klik om te vergroten...
Ik vind heel veel verschillende muziek stijlen leuk maar iets in dit soort geluid is gewoon onverdraaglijk brrrrr 😝
Die bass ofzo
Ik snap t ook niet hoor kan er gewoon niet tegen 😵
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zeemeerman zei:
Ik vind heel veel verschillende muziek stijlen leuk maar iets in dit soort geluid is gewoon onverdraaglijk brrrrr 😝
Die bass ofzo
Ik snap t ook niet hoor kan er gewoon niet tegen 😵
Klik om te vergroten...
Het is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.

Maar ik snap je vanuit de blik die ik in het verleden erop had helemaal.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Het is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.

Maar ik snap je vanuit de blik die ik in het verleden erop had helemaal.
Klik om te vergroten...
Muziek die eronder zit kan ik wel waarderen hoor maar dat ene geluid is gewoon brrrrr
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
MaddMonkey zei:
Het is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.
Klik om te vergroten...
Dit idd
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#16
🤯
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17


M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag het effe wat zachter
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Druktemaker zei:
Mag het effe wat zachter
Klik om te vergroten...
Dit is het harde stijlen topic juffrouw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...103104105106107...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."