#1
Ik heb wel smaak, he. Ben eigenlijk veel meer van de classic hardstyle periode zelfsJa oke gelukkig. Probeerde voorzichtig te zijn in het geval je er zelf een andere mening over had![]()
Weet ik schat. We hebben alsnog allemaal onze guilty pleasures of afwijkende artiesten die we alsnog waarderen.Ik heb wel smaak, he. Ben eigenlijk veel meer van de classic hardstyle periode zelfs
Ik knal er zo wat oude SAIFAM platen in hoor. DAT is kwaliteitWeet ik schat. We hebben alsnog allemaal onze guilty pleasures of afwijkende artiesten die we alsnog waarderen.
Komt door jou en Eve genoeg kwaliteit voorbij hier.
Nou niet deze ellende ! 😜Is trouwens één van mijn favoriete nummersheerlijk hoever meningen wel niet uit elkaar kunnen liggen.
Wel benieuwd wat jij dan als een goed nummer beschouwd.
Laat horen dan.Nou niet deze ellende ! 😜
Ja tot numero tres.
Superdisco is juist waanzinnig!. Maar smaken verschillen. Zet mij maar in een hal vol oude Italiaanse classicsJa tot numero tres.
Maar 1 en 2 zijn heerlijk. Muziek die ik bij anderen nog prima op zou kunnen zetten. Nu krijg ik de hele tijd te horen waarom die k herrie opstaat (weet niet hoe gevoelig dit forum is voor het woord, dus maar even de safe route) en ik snel mij excuseert en wat vrolijkere opzet dan mijn herrie![]()
Laat horen dan.
Ik vind heel veel verschillende muziek stijlen leuk maar iets in dit soort geluid is gewoon onverdraaglijk brrrrr 😝Is trouwens één van mijn favoriete nummersheerlijk hoever meningen wel niet uit elkaar kunnen liggen.
Wel benieuwd wat jij dan als een goed nummer beschouwd.
Het is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.Ik vind heel veel verschillende muziek stijlen leuk maar iets in dit soort geluid is gewoon onverdraaglijk brrrrr 😝
Die bass ofzo
Ik snap t ook niet hoor kan er gewoon niet tegen 😵
Muziek die eronder zit kan ik wel waarderen hoor maar dat ene geluid is gewoon brrrrrHet is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.
Maar ik snap je vanuit de blik die ik in het verleden erop had helemaal.
Dit iddHet is juist daardoorheen prikken wat het voor mij waardeerbare muziek wordt. Lang verhaal om uit te leggen, maar ik functioneer al mijn hele leven beter in chaos/drukte dan in rust. En die bass of soms oorverscheurende kicks bootsen dat een beetje na voor mij.
Dit is het harde stijlen topic juffrouwMag het effe wat zachter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."