#1
Ik had nog even naar ZNA Gathering gekeken in Portugal, maar toch besloten om het niet te doen. Te druk met andere vakantiesOmdat Psy-fi niet doorgaat een kaartje voor het VOOV experience in Duitsland gekocht 🥳
Ik had nog even naar ZNA Gathering gekeken in Portugal, maar toch besloten om het niet te doen. Te druk met andere vakantiesOmdat Psy-fi niet doorgaat een kaartje voor het VOOV experience in Duitsland gekocht 🥳
Nachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven 😁 echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker
+1. Ik heb recentelijk erover gesproken met @HappyMind . Ik vind veel leuker solo gaan voor 1 dag ( nacht) . Geen gezeik over wcs, drinken, roken, kletsen, podiums etc. 3daagse camping festivals zoals Awakenings Summer is wat anders . Samen delen, samen spelen, samen slapenNachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven 😁 echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker
Ik wil oookAudio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Ik wil ooo
Wat houdt je tegen? 30 maart om 7amIk wil oook
Ja niks eigenlijk 🤣Wat houdt je tegen? 30 maart om 7am![]()
Oehhhh 😍Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Ga mee dan gapOehhhh 😍
NiceAudio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Even kijken of het in de agenda pastGa mee dan gap
Okay ik ga een kaartje halenGa mee dan gap
Ooo ja? Dan zie ik jou weer!Okay ik ga een kaartje halen![]()
Pssst you got a couple of stalkers 🤪Dominatorrrrrrr 👯
Ik zag de foto's van het festival terrein voorbij komen de afgelopen dagen op Reddit. Met prima weer voor de boeg kan dit anders dan een succesvolle opening worden van het festivalseizoen.. Dit jaar helaas verhinderd maar volgend jaar zeker op de planning. Heel veel plezier iig.!!!Weekend rebirth bijna van start🥳
Vorig jaar een keer overgeslagen, maar dit thuis festival 's nachts blijft bijzonder🥰
Dus hier ook maar alvast de kaartjes voor gehaald🥳
Bekijk bijlage 58733
Omdat ik een studieverlenging heb tot oktober(had ik liever niet maargoed) heb ik nu toch kaartjes gehaald!! Ben nu al hyped je wilt niet weten🥳2 jaar achter elkaar geweest, dit is echt een pracht feest!
Vanwege mijn reisplannen ga ik hem dit jaar overslaan jammer genoeg, of ik ben dan al in het buitenland of ik ga dan binnen een paar dagen weg, ik wil dan wel helemaal helder zijn en niet nog moeten bijkomen van een feest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."