Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
285 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
OlderPsyEr zei:
Omdat Psy-fi niet doorgaat een kaartje voor het VOOV experience in Duitsland gekocht 🥳
Klik om te vergroten...
Ik had nog even naar ZNA Gathering gekeken in Portugal, maar toch besloten om het niet te doen. Te druk met andere vakanties :wink:
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven 😁 echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yakamoz zei:
Nachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven 😁 echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker
Klik om te vergroten...

Wij hebben vandaag kaartjes voor Karma Outdoor gekocht🔥
Gaan ook met een groepje, lekker aan het strand, hopelijk mooi weer (maar niet zo heet als vorig jaar🥵)

Solo raven wel gedaan toen ik nog vrijgezel was. Heel toevallig mijn vriend 4 jaar geleden leren kennen in Arnhem op een feest❤️ Net 1 week voor Corona uitbrak. Nu eigenlijk altijd samen feesten. Vorig jaar zonder hem naar Megarave geweest (wel met andere ook mensen) maar dat was toch niet echt fijn zonder hem.

Verder moeten we nog even kijken. Harmony of Hardcore is uitverkocht, maar misschien nog via Ticketswap. En misschien nog Ground Zero. Vorig jaar overgeslagen maar het is vlakbij dus misschien dit jaar wel gewoon weer. Maar dat moeten we nog ff zien dus.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Can’t wait!!!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yakamoz zei:
Nachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven 😁 echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker
Klik om te vergroten...
+1. Ik heb recentelijk erover gesproken met @HappyMind . Ik vind veel leuker solo gaan voor 1 dag ( nacht) . Geen gezeik over wcs, drinken, roken, kletsen, podiums etc. 3daagse camping festivals zoals Awakenings Summer is wat anders . Samen delen, samen spelen, samen slapen
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin FGM-148F zei:
Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Klik om te vergroten...
Ik wil oook
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helpen met optreden op Wasteland (6 april)...

(Volgende morgen misschien weer koffie schenken in de kerk).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De zondag van 909 festival met een Spa Rood in m’n knuistje.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ulixes zei:
Ik wil ooo
Klik om te vergroten...

Ulixes zei:
Ik wil oook
Klik om te vergroten...
Wat houdt je tegen? 30 maart om 7am:)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Javelin FGM-148F zei:
Wat houdt je tegen? 30 maart om 7am:)
Klik om te vergroten...
Ja niks eigenlijk 🤣
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin FGM-148F zei:
Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Klik om te vergroten...
Oehhhh 😍
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Oehhhh 😍
Klik om te vergroten...
Ga mee dan gap
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Javelin FGM-148F zei:
Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Klik om te vergroten...
Nice
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ulixes zei:
Ga mee dan gap
Klik om te vergroten...
Even kijken of het in de agenda past
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ulixes zei:
Ga mee dan gap
Klik om te vergroten...
Okay ik ga een kaartje halen :relaxed:
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjYella zei:
Okay ik ga een kaartje halen :relaxed:
Klik om te vergroten...
Ooo ja? Dan zie ik jou weer!
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Dominatorrrrrrr 👯
Klik om te vergroten...
Pssst you got a couple of stalkers 🤪
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Memento zei:
Weekend rebirth bijna van start🥳
Klik om te vergroten...
Ik zag de foto's van het festival terrein voorbij komen de afgelopen dagen op Reddit. Met prima weer voor de boeg kan dit anders dan een succesvolle opening worden van het festivalseizoen.. Dit jaar helaas verhinderd maar volgend jaar zeker op de planning. Heel veel plezier iig.!!!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Vorig jaar een keer overgeslagen, maar dit thuis festival 's nachts blijft bijzonder🥰
Dus hier ook maar alvast de kaartjes voor gehaald🥳

Bekijk bijlage 58733
Klik om te vergroten...
Gelato43 zei:
2 jaar achter elkaar geweest, dit is echt een pracht feest!
Vanwege mijn reisplannen ga ik hem dit jaar overslaan jammer genoeg, of ik ben dan al in het buitenland of ik ga dan binnen een paar dagen weg, ik wil dan wel helemaal helder zijn en niet nog moeten bijkomen van een feest.
Klik om te vergroten...
Omdat ik een studieverlenging heb tot oktober(had ik liever niet maargoed) heb ik nu toch kaartjes gehaald!! Ben nu al hyped je wilt niet weten🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6667686970...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."