Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgensmij is 4mmc officieel miauw, maar veel mensen noemen 3mmc ook miauw. Ik heb zelf alleen 3 mmc gebruikt, maar volgensmij is 4mmc meer euforie. Ik heb me laten vertellen, dat hoe lager het getal hoe meer de euforie verdwijnt. Ook had ik bij 3mmc erge cravings deze heb je als het goed is niet bij 4mmc"
"Hightogether zei: Okee thanks! Ja vind het altijd lastig. Vrienden van me hebben dan 1 van de 2 bij, maar weten soms zelf niet welke van de 2 het is omdat het alle 2 miauw wordt genoemd.. brand de ene erger in je neus dan de ander? Klik om te vergroten... Dat durf ik niet te zeggen aangezien ik alleen 3mmc heb gebruikt. Pas wel echt wanneer je niet zeker weet wat je gebruikt!!"
"Je kan het inderdaad met lsd combineren. Ik zal dan zelf alleen eerder 6-apb gebruiken inplaats van xtc omdat deze middelen allebij ongeveer even lang werken. In mijn ervaring duurt De lsd wel net wat langer. Ik weet alleen niet of je samen met vrienden gaat, maar zelf ben ik met deze combinatie wel wat meer afwezig. Dat kan wat minder gezellig zijn als je met een groep weg bent."
"Misschien kan ik dan inderdaad beter even een uutje of 2 uurtjes wachten tot ik de 6-APB erbij neem. Maar dacht zelf ook dat bijde best tegelijkertijd pieken, ook doordat 6-APB meestal rustig oplomt."
"RC hebben soms ook wel namen, 4mmc en 3mmc worden bijvoorbeeld vaak miauw genoemd en 6apb is ook bekent als Benzofury. Maar denk doordat er zo snel steeds nieuwe varianten komen dat ze niet alles maar een naam gaan geven. En deels denk ook omdat ze vaak toch wat minder populair zijn."
"Hallo, Over een tijdje ga ik naar Elrow Rotterdam. mij leek het leuk om hier voor het eerst een candyflip te proberen. Ik wil dit doen met 6-APB (succinate) en 1P-lsd. Ik heb alleen geen idee hoeveel ik het beste van beide kan nemen. Ik heb namelijk gehoord dat als je te veel van het ene neemt dat het een het ander kan ''overmeesteren''. Ook hoorde ik de ene keer dat je het het beste tegelijkertijd kan nemen en de anderen keer hoorde ik weer dat je het ene het beste pas na een paar uur na de ander kan nemen. Iemand ervaring met deze combinatie en advies over welke hoeveelheid het beste is voor de eerste keer?"
"Zeehond zei: Als je zoekt via de zoekfunctie vind je wat trip reports! Er is geen 1 waarheid. Staat op m’n lijstje, ken beide middelen wel los van elkaar. Jij ook? Dat zou ik wel aanraden voor je gaat combineren! Na wat ik gelezen heb zou ik voor 150ug lsd gaan en na 30-45 minuten zo’n 130-150mg 6-apb succinate nemen. Het is een beetje ontdekken… Hangt van zoveel factoren af zoals gewicht, tolerantie, metabolisme etc. Wellicht komen er nog tips van meer ervaren leden! Laat je weten hoe het was en welke dosering je dan hebt genomen? Lees ik graag. Het lijkt me heel erg gaaf. Sowieso heel veel plezier 🤩🤩 Klik om te vergroten... Yess, ik ken beide middelen ook los van elkaar. Ik hen inderdaad ook het een en ander gelezen, maar zie wel veel verschillende hoeveelheden. Misschien verschilt het inderdaad erg per persoon. Maar wat je als hoeveelheid gaf was inderdaad wel redelijk wat ik ook gevonden had, dus misschien dat dan maar proberen. Ik zal zeker laten weten hoe t was! Thankss!"
"HuisbaasBob zei: Met lsd en mdma neem je van beiden gewoon een voor jou gemiddelde dosis. Lsd kan zo 2.5 uur duren voor je echt begint te trippen, soms maar een uur dat verschilt. Daarom neem je de mdma pas wanneer je merkt dat de lsd echt begint te werken. Geen idee met jouw combi maar je wilt dat de 6apb en 1p lsd beiden pieken op het zelfde moment Klik om te vergroten... Volgensmij werken ze allebij gemiddelt na een uur wel in, dus dacht miss kan het wel tegelijkertijd. Alleen 6apb komt vaak wel rustiger op, dus weet niet zeker of dit chill is."
"Casrus zei: Kan je niet adviseren, maar een tijdje terug had ik een candyflip van 150 microgram P-LSD en 60 mg 6-APB. De P-LSD beheerste de 6-APB bijna totaal, hoewel ik zonder 6-APB misschien bad was gegaan. Deed het op de fiets terug van Amsterdam (30 km) met een helm op en een neon-geel vest en mijn fietslichten aan op een veilig en geheel stil fietspad. Dat was prima te doen en hoewel de visuals best heftig waren had ik uitstekende controle. Toen ik thuis kwam ging ik in bad. Heftige hallucinaties (al had ik het licht uit gedaan dus dat is altijd heftiger dacht ik. Was leuk, maar de P-LSD leek stukken heftiger dan de 6-APB bij deze dosis. Misschien té heftig om mee uit te gaan. Een eventuele volgende keer zou ik een halve P-LSD trip nemen en 125 mg 6-APB (een hoeveelheid die twee andere keren goed was), maar ik weet niet hoe dat uit had gepakt. Had gisteren een date waarbij wij allebei 125 mg 6-APB namen (met een beetje O-PCE erbij) . Dat duurde best lang, van wat ik me herinner van XTC is 6-APB veel subtieler en langduriger. Het zou dus kunnen dat de in het begin genoemde dosis helemaal niet zo slecht was en dat ik verkeerde verwachtingen had van 6-APB dat ik nog niet eerder had geprobeerd. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik dan het beste inderdaad wat meer 6-APB kan nemen. Want zeker op een festival lijkt het me niet chill als de P-lsd erg overheersend is. 6-APB duur inderdaad lekker lang en aangezien het best chille techno en house is, is dat subtiele denk ook wel lekker. En dan kan ik gewoon lekker genieten zonder te hoeven bijpakken enz."
"He, Ik heb ooit een de combinatie 2cb-fly(10mg) met 3fa (150mg) gedaan. Toen las ik alleen later dat 2cb-fly waarschijnlijk een MOA remmer en dat dit dus er onverstandig was. Ik vond het wel een erg fijne cominatie, alleen lijkt het me verstandig niet meer te doen. Nu vraag ik me af of de cominatie 3fa en (1p)lsd misschien wat is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is de kans groot dat het echt een flut comi is?"