#1
Het Detox Festival(10 days)ππ ποΈπΊ

Nice man β€οΈGa met een dame (verbannen df member π€) naar Solstice '26. Even lekker op Ruigoord in A'dam de hippies uithangen![]()
Ruigoord is een echte aanrader!Lijkt me echt tof! π₯°
De Lokerse Feesten. Misschien voor Diana Ross, anders zeker als ze een goede Metaldag samengesteld hebben. Daar is het nog verdacht stil rond vind ik.
Voor mij is OLRN een van de dikste feesten van het jaar! Elke april en november editie geweest de afgelopen jarenYes nog een paar dagen en dan mogen we weer.. Rebirth the kick-off van het festival seizoen voor mij.. Heb er veel zin in.
@BraboF hoe was " oude liefde roest niet". Staat nog op het lijstje bij mij om een keer te doen maar ben benieuwd naar jouw ervaring
hardnews.nl
Lunatics valt er helaas tussenuit28maa - Masters of Hardcore
4apr - Oude liefde roest niet
2mei - Lunatics outdoor
30mei - Lost Memories
13jun - Just Dance
27jun - Scandal Outdoor
11jul - Vroeger was alles beter
29aug - Rotterdam Rave
Dat is het tot op heden wel waar ik kaarten voor heb. Zal nog genoeg bijkomenπ
Ik zag het ook voorbij komen en mogelijk wel interessant. Ground Zero was vorig jaar echt wel een zeer relaxed en goed feestje, dus benieuwd wat dit gaat brengen. Verder valt wel op dat er aardig was hardstyle festivals gecancelled worden en ophouden te bestaan. Moet zeggen dat het niet geheel onlogisch is, want er zijn er m.i. gewoon te veel. Verder gaat de muziek de verkeerde kant op met alleen maar zaag en piep. Oldschool en hardcore lijken hier geen last van te hebben en wel standaard uit te verkopen. Wordt dus goed nadenken wat er wel of niet op lijstje gezet gaat worden de komende periode los van hetgeen er al gepland staatJaaaa eindelijk is de opvolger van Ground Zero bekend π
![]()
Exterminate Festival zet hardcore traditie voort op Bussloo
Het recreatiegebied in Bussloo ziet opnieuw een 100% hardcore festival naar haar oevers terugkeren: Exterminate Festival.hardnews.nl
Wel overdag nu, maar dat vinden wij alleen maar chill tegenwoordig hahaπ
Ben echt heel benieuwd π₯³π₯
Voor ietsje later dit jaar: Kaleidoscopic in De Fik Garden. Georganiseerd door het team van Psychedelic Rave ... waar ik dit jaar alweer niet naar toe kon .... Heb mijn eerste phase kaartje alweer op TicketSwap gezet, en voor het eerst met verlies verkocht.
Gaan er DF mensen naar Kaleidoscopic (4 juli) ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."