Heb me nog niet in ketamine verdiept omwille van gewenning/comedown, dosering, dus zoals je zegt verslavingsrisico waar ik wel gevoelig aan ben (dat bleek zelfs uit zo een uitgebreide DNA speekseltest, online te bestellen)
Imo:Bij mijn vriendin, mezelf en vele online reports, merk ik dat er vaak iets goeds meegenomen wordt uit een trip. Zelfs wanneer de intentie puur recreatief of experimenteel was, of er wel een bepaalde spirituele/therapeutische intentie was, maar niet goed wetende hoe dat nou net te verwezenlijken.
Hoe kan je dit aspect versterken en gerichter te werk gaan?
Liefs.🫠❤️
Mediteren, lezen over spiritualiteit, praten met gelijkgestemden.Bij mijn vriendin, mezelf en vele online reports, merk ik dat er vaak iets goeds meegenomen wordt uit een trip. Zelfs wanneer de intentie puur recreatief of experimenteel was, of er wel een bepaalde spirituele/therapeutische intentie was, maar niet goed wetende hoe dat nou net te verwezenlijken.
Liefs.🫠❤️
Ik ben met paddo's begonnen om uit mijn vast geslagen loops te komen.Bij mijn vriendin, mezelf en vele online reports, merk ik dat er vaak iets goeds meegenomen wordt uit een trip. Zelfs wanneer de intentie puur recreatief of experimenteel was, of er wel een bepaalde spirituele/therapeutische intentie was, maar niet goed wetende hoe dat nou net te verwezenlijken.
Liefs.🫠❤️
‘Hoe kan je dit aspect versterken en gerichter te werk gaan?’Ik ben met paddo's begonnen om uit mijn vast geslagen loops te komen.
Ben autisch en adher en ik wou eindelijk van mij negatieve gedachten af.
Is gelukt maar ben wel in een burnout geraakt.
Denk met een fijne partner je heel veel kan bereiken en je ook met een doel moet starten.
Ik kreeg er een helikopter view van en kom dingen plaatsen.
Maar op een dag was de magie voorbij .. heel raar . nu doe ik af en toe MDMA .
Ook weeral om de band met mijn partner te versterken.
Om zat vol traumatische ervaringen en ptss.
misschien dat over een jaartje terug ❤️ de magie kom of dat ik het ontgroeid bent.
ben helemaal gestopt met alcohol en buiten de love drugs wil ik absoluut niets anders.
have fun
Tja, das waarschijnlijk het autisme.‘Hoe kan je dit aspect versterken en gerichter te werk gaan?’
Dit was de vraag van @Shango.
Jouw antwoord is alleen maar in de ‘ik’ vorm, inmiddels weet ik wel hoe jij naar dingen kijkt gezien je reacties hier op DF.
Helemaal prima, maar dit is geen antwoord waar Shango iets mee kan…
je hebt gelijk ... zit in zelfreflectie wat 😘‘Hoe kan je dit aspect versterken en gerichter te werk gaan?’
Dit was de vraag van @Shango.
Jouw antwoord is alleen maar in de ‘ik’ vorm, inmiddels weet ik wel hoe jij naar dingen kijkt gezien je reacties hier op DF.
Helemaal prima, maar dit is geen antwoord waar Shango iets mee kan…
mijn tip .. gaat constant uit je comfortzone... doe iets wat juist over de grens is en dat bedoel ik niet met drugs ...Bij mijn vriendin, mezelf en vele online reports, merk ik dat er vaak iets goeds meegenomen wordt uit een trip. Zelfs wanneer de intentie puur recreatief of experimenteel was, of er wel een bepaalde spirituele/therapeutische intentie was, maar niet goed wetende hoe dat nou net te verwezenlijken.
Liefs.🫠❤️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."