#1
Ik ben een keer goed slecht gegaan op ayahuasca. Heb 11uur lang in een bad trip gezeten waarbij ik doodsangsten uitstond. Heb ook in mijn broek gepoept. Was toen 18 jaar oud. Heb hier een anderhalf jaar lang last van gehad. Had klachten zoals heel angstig wakker worden in zweet of flashbacks krijgen als ik een joint zat te roken. Dit was bij askawan in amsterdam. Pas een beetje op met dit middel. Omgeving waarin je tript maakt heel veel uit. Askawan was geen fijne plek om te trippen. Met 20 man in een tipi tent, met daarin een kampvuur waar wij om heen liggen op van die matjes.. niks voor mij. Ik moet vrij kunnen bewegen en gaan en staan wanneer ik wil. Zo ging ik na de eerste beker op de wc zitten, diarree.. maar deed dat te lang en moest weer terug naar de groep van de sjamaan. "Dood" ging ik pas na de tweede beker. Heb toen een hele nare trip gehad, waarbij ik mijn vingers eraf probeerde te bijten. Ik kreeg toen piepschuim in mijn mond gestopt.