#1
Aangezien er nog wel eens verwarring over bestaat heb ik in overleg met Kordie aan de openingspost toegevoegd dat het delen van recepten en locaties waar ceremonies worden gegeven valt onder forumregel 1 en dus niet is toegestaan.
Heel mooi topic verder en ik kom zeker nog eens inhoudelijk reageren!
Heel mooi topic verder en ik kom zeker nog eens inhoudelijk reageren!