#1
Zeer mooi en persoonlijk report, bijzondere trip met beklemmende sfeer. Ben onder de indruk, dankjewel. 100% TvdM-materiaal, en de maand is pas net begonnen, de rest mag serieus zijn best gaan doen. ![:)]()
Mag ik je vragen waar dit gevoel vandaan komt? Als ik zo jouw trip reports lees kom je over als een warm, liefdevol en intelligent persoon. Dat lijken me nu net geen redenen om onzeker te zijn toch?!
@Iskra
Ik begrijp niet helemaal wat je me duidelijk wilt maken. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat het positief bedoeld is. Wat ik wilde zeggen is dat ik me verbaas over hoeveel leuke, warme, liefdevolle mensen toch onzeker over zichzelf kunnen zijn terwijl dat helemaal niet nodig is omdat ze zoveel te bieden hebben.
Als het desondanks toch verkeerd overkomt op jou of @NiandraLades dan spijt me dat!
Exact vanwege deze reden vind ik het lastig om inhoudelijk te reageren op het report. Vragen kunnen anders geïnterpreteerd worden als dat ze bedoeld zijn. Tof dat je terugkomt op je worden @Iskra, ik je eerste reactie denk ik wel. Al zijn de overige woorden van @Eik allemaal zeer lovend over het report en over @NiandraLades als persoon.het is natuurlijk mijn interpretatie wat als negatief klinkt.
Dus dat is iets van mij, mijn excuses.
it's all good.
Lief van je. Lastig te zeggen waar het precies vandaan komt. Ik ben introvert, verlegen en had vroeger een sociale fobie. Daardoor vond ik vanaf dat ik een jaar of 13 was geen aansluiting en werd ik veel afgewezen. Dat heeft mij wel gevormd. Sociale dingen vind ik nog steeds moeilijk en vaak word ik dan zo zenuwachtig dat ik niet goed kan laten zien wie ik ben, al gaat het wel een stuk beter dan vroeger. Ook heb ik faalangst, waardoor sommige dingen mij niet lukken. Zo heb ik bijvoorbeeld wel een universitair diploma, maar lukte het mij niet om de meest simpele baantjes vast te houden vanwege de faalangst. Nu kan ik niet meer werken door de chronische pijn, dus als deelnemer in de maatschappij ben ik al gefaald, maar ook thuis is het moeilijk om met zo veel pijn mijn gezin en huishouden draaiende te houden, dus dat voelt ook als tekort schieten. En die onvrede over dat alles maakt me ook niet de meest gezellige, vrolijke persoon en dat is niet leuk voor mijn man en kinderen dus daar komt dan ook nog een schuldgevoel bovenop.Mag ik je vragen waar dit gevoel vandaan komt? Als ik zo jouw trip reports lees kom je over als een warm, liefdevol en intelligent persoon. Dat lijken me nu net geen redenen om onzeker te zijn toch?!
Ja, natuurlijk, gaaf! Heb je al concrete plannen om een boek te schrijven?Als ik ooit een boek over trippen ga schrijven. Mag ik dit stukje dan gebruiken als citaat?! Dit kan zo in een gids over hoe je met een psychedelisch ervaring om moet gaan!
Hahaha. Het was ook een ontzettend emotioneel moment. Ik vond het zo mooi dat hij kwetsbaar durfde te zijn en zich veilig genoeg voelde om los te laten. Hij huilt nooit, wil zich altijd groot houden. Normaal ben ik juist degene die bij hem uithuilt...Tranentrekker dit zeg! Nu ik nuchter ben kan ik het droog houden... met 2-cb op niet...![]()
Het was ook moeilijk. Ik ben niet echt geestelijk heel sterk maar het is wel zo dat ik bij noodsituaties of heftige gebeurtenissen in eerste instantie heel rustig blijf en me niet gelijk druk maak, zodat ik juist kan handelen en niet in paniek raak (en in dit geval dus niet in een bad trip terechtkwam). In de dagen erna komt het dan wel steeds meer binnen en ik ben er toen wel even flink kapot van geweest, ook al benadrukte hij dat hij dat op dat moment in de trip zo voelde omdat álles doods voelde, en dat hij er niet werkelijk zo over denkt. Maar een lange relatie heeft natuurlijk wel ups en downs en hij heeft het ook wel eens zwaar, dus ergens vraag ik me af of er op sommige momenten wel een kern van waarheid in zit, immers komt zo'n bad trip niet zomaar uit de lucht vallen. Alleen werden die negatieve gevoelens gewoon buitenproportioneel uitvergroot.Oh my god! Wat enorm pijnlijk zeg. Als mijn vrouw dit tegen me gezegd had tijdens onze enige gezamenlijke trip dan was ik echt kapot gegaan... Volgens mij ben je geestelijk heel sterk dat je ook dit min of meer los kon laten. Ik zie mezelf zo in een bad trip wegglijden na zo'n opmerking!
Nouja het blijft wel een beetje een domme opmerking eerlijk gezegd.
Natuurlijk kan ik gaan relativeren en zeggen dat er geen domme opmerkingen bestaan.
Er zitten twee oude wijven bij de kapper te praten over een meisje die zichzelf snijdt.
"Ze is zo mooi ik begrijp echt niet waarom ze dat haarzelf aandoet." zegt de één tegen de ander.
Ik zit achter de twee oude wijven in een soort van wachtkamer en terwijl ik luister
kruist mijn blik met een oude man met een authentieke wijze uitstraling en we krijgen beide een glimlach.
Dont be that oude wijf bij de kapper
muahaha.
Help de oude vrouw @Iskra! Je metafoor heeft meer uitleg nodig.En toen deden we deur achter ons dicht van de kapperszaak en besloten de oude wijze man en ik om samen te gaan mediteren in het bos.
Ik dacht dat je een man was.Help de oude vrouw @Iskra! Je metafoor heeft meer uitleg nodig.
Ben ik ook, ik refereer aan je kappers metafoor. WTF, als jij je metafoor al niet meer snapt wordt t wel erg ingewikkeldIk dacht dat je een man was.
Je bedoelt het vast lief maar damn son.
Klinkt als: huh jij depressief? Je komt zo vrolijk over. En de rest van soortgelijke opmerkingen.
Net of ze dat niet mag zijn omdat ze warm, liefdevol en intelligent is.
Deze reacties zeggen toch echt meer over jou dan over @Eik. Je trekt zijn reactie totaal uit zijn verband, als je zijn hele reactie leest is het overduidelijk dat hij het positief bedoelt. En al zou je enkel naar dat stukje van zijn reactie kijken dan staat er nergens dat hij zegt dat ze niet onzeker mag zijn, hij vraagt alleen maar waar dat vandaan komt. Bovendien vertaal jij onzekerheid naar depressief, wederom jouw interpretatie.Nouja het blijft wel een beetje een domme opmerking eerlijk gezegd.
Natuurlijk kan ik gaan relativeren en zeggen dat er geen domme opmerkingen bestaan.
Er zitten twee oude wijven bij de kapper te praten over een meisje die zichzelf snijdt.
"Ze is zo mooi ik begrijp echt niet waarom ze dat haarzelf aandoet." zegt de één tegen de ander.
Ik zit achter de twee oude wijven in een soort van wachtkamer en terwijl ik luister
kruist mijn blik met een oude man met een authentieke wijze uitstraling en we krijgen beide een glimlach.
Dont be that oude wijf bij de kapper
muahaha.
Agree, Eik heeft het over onzekerheid. Onzekerheid is nog lang geen depressie.Maar het punt was nu net dat Eik's reactie helemaal nergens ging over depressie. Hij zegt alleen dat ze een leuk mens is en dus niet onzeker zou moeten zijn. That's it. Het onderwerp depressie is nooit ter sprake gekomen.
Anyway, wel tof dat je voor Iskra op komt en wat je verder over depressie zegt is helemaal waar natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."