Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD trip report: laat los

LSD trip report: laat los

53 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
NiandraLades zei:
Ik ben nog altijd bang voor afkeuring, ben bang niet leuk gevonden te worden, raar te doen, en trips confronteren me daar altijd weer mee.
Klik om te vergroten...
Dat is zo herkenbaar. Zowel de angst voor afkeuring, alsook het feit dat een trip alles enorm kan uitvergroten en genadeloos blootlegt. Alles ligt onder een vergrootglas en dat kan enerzijds onprettig en angstig zijn, maar anderzijds ook een mogelijkheid bieden te ontleden waar het probleem precies vandaan komt en wat je er aan zou kunnen doen. Tijdens het dansen heb je jezelf een klein beetje bevrijd uit die angst. Ogen dicht en loslaten. Juist! Dans zoals jou dat goeddunkt. Dans omdat jij je daar goed bij voelt. Dans omdat jij de enige bent die dat op jouw manier doet, en je de wereld tekort zou doen als je het niet deed.

De beklemmende sfeer tussen jou en je man is voelbaar bij het lezen van je report. Erg sterk geschreven.

Waren deze gevoelens niet ook (deels) een uiting van een angst dát er ooit iets mis zou kunnen gaan tussen jullie? De angst om te verliezen wat er nu nog wel is? En het dus eigenlijk juist duidelijk maakt hoeveel hij van jou houdt?
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind het heel mooi beschreven! Ook prachtig dat je zo los kan laten!
Dat je niet per se je gevoel probeert te verbeteren maar het kunt zien en loslaten op dat moment.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een fantastisch geschreven report @NiandraLades. Je hebt me ontzettend meegenomen in de intensiteit van je trip. Tijdens het lezen wilde ik een paar keer om verdieping vragen bij sommige punten, ik durf echter niet te reageren omdat ik zelf bang ben voor de antwoorden.

Jij en je man hebben mij geraakt. Dank daarvoor!
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel voor het mooie kwetsbare trip report.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
. Ik reageer morgen inhoudelijk maar wilde vast bedanken voor het delen, mooi geschreven.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geweldig report en mooi verhalend geschreven! Een aantal elementen uit je trip herken ik bij mijzelf pas nu ik het van jou lees. Maar wel heftig zeg, die opmerking van je man. Bedankt voor het delen. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zaterdagavond een beetje 2-CB op had toen ik jouw tripreport las. Om er een 'eerlijker' beeld van te krijgen heb ik hem net nog eens gelezen. En ik ben nog steeds erg onder de indruk! Wat een mooi report zeg! Hopelijk vind je het niet erg als ik je wat vragen stel...

NiandraLades zei:
Ik ben nog altijd bang voor afkeuring, ben bang niet leuk gevonden te worden, raar te doen, en trips confronteren me daar altijd weer mee.
Klik om te vergroten...
Mag ik je vragen waar dit gevoel vandaan komt? Als ik zo jouw trip reports lees kom je over als een warm, liefdevol en intelligent persoon. Dat lijken me nu net geen redenen om onzeker te zijn toch?!

NiandraLades zei:
Ik probeer me te focussen op de muziek maar kom niet in een lekker ritme als ik dans. Ik besef me dat ik me te veel focus op dat het er mooi uit moet zien. Maar waarom eigenlijk? Laat los… laat alle kaders los. Ik doe mijn ogen dicht en luister naar mijn gevoel, begin te dansen zoals ik wil, en voel me voor een kort moment één worden met de muziek. Laat los… laat alle kaders los. Mmm, dit voelt goed.
Klik om te vergroten...
Als ik ooit een boek over trippen ga schrijven. Mag ik dit stukje dan gebruiken als citaat?! Dit kan zo in een gids over hoe je met een psychedelisch ervaring om moet gaan!

NiandraLades zei:
De oneindige hoeveelheid van lades van de kastjes in mijn hoofd gaan één voor één open, ik zie ze voor me in hun futuristische en kleurrijke vorm, en ze gaan ook razendsnel weer dicht. Ik ben onder de indruk van de ongelooflijke complexiteit van het universum en besef me wederom hoe klein en nietig ik ben. Mijn ziel wordt compleet blootgelegd, ik word ontleed, ik kan niets verbergen en er wordt niets van mij heel gelaten. Sommige
Klik om te vergroten...
Wat herkenbaar en wat ongelofelijk mooi verwoord!

NiandraLades zei:
Maar ook over thema’s buiten mijzelf, zoals dierenleed en vleesconsumptie (en het feit dat ik te laf ben om anderen te overtuigen goede keuzes te maken), opwarming van de aarde, religie en de vele manieren van lijden op de wereld. Het maakt me zo diep triest, maar het is zinloos, dus laat ik het los en kies ik ervoor het niet verder te verkennen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik onbewust deze thema's ook vaak vermeid tijdens het trippen. Er gaat zoveel mis in de wereld en ik maak me daar echt zorgen om. Toch ben ik te zwak om er echt veel aan te doen en daar voel ik me schuldig over. Als ik daar in een trip bij stil zou staan zou het snel duister, heel duister, kunnen worden. Sterk dat jij het kunt bekijken en los kunt laten.

NiandraLades zei:
Ik merk dat mijn man zich anders voelt dan ik, somber, maar hij probeert het te verbergen. Op mijn vraag of alles goed gaat reageert hij bevestigend, maar ik zie aan zijn houding dat het niet waar is. Hij ziet er zo intens verdrietig uit. In niets is hij meer die vrolijke, zelfverzekerde man die ik ken, en bij de gedachte aan zoiets ondraaglijks voel ik mezelf kotsmisselijk en duizelig worden.
Klik om te vergroten...
Als dit geen liefde is wat datn wel ?! :hearteyes:

NiandraLades zei:
Ik knuffel en streel hem en zoek toenadering, maar ik kom geen millimeter dichterbij. “Laat los” zeg ik zachtjes, en dan komt het eindelijk, zijn zuiverende tranen, hij huilt en huilt en huilt, alle ellende van de wereld vloeit over zijn wangen, hij laat los tot er enkel elementaire deeltjes van hem over zijn. En ik kan niets anders dan hem vasthouden en hem bewonderen om zijn kwetsbaarheid.
Klik om te vergroten...
Tranentrekker dit zeg! Nu ik nuchter ben kan ik het droog houden... met 2-cb op niet... :sweatsmile:

NiandraLades zei:
“tussen ons voelt het ook dood.” Ik probeer hier nu niet over na te denken, ik weet dat het komt door de doodse sfeer waar hij in getrokken wordt en dat het niets hoeft te zeggen over hoe hij zich werkelijk over onze relatie voelt, maar toch is het niet makkelijk om me niet mee te laten slepen. Toch kwetst het en maakt het me bang en ongerust. Mijn maag draait zich weer om. Misselijk, misselijk, misselijk.
Klik om te vergroten...
Oh my god! Wat enorm pijnlijk zeg. Als mijn vrouw dit tegen me gezegd had tijdens onze enige gezamenlijke trip dan was ik echt kapot gegaan... Volgens mij ben je geestelijk heel sterk dat je ook dit min of meer los kon laten. Ik zie mezelf zo in een bad trip wegglijden na zo'n opmerking!


NiandraLades zei:
Sorry voor het lange verhaal, mischien leest het wat saai weg allemaal maar het was dan ook een behoorlijk persoonlijke trip.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor maar mijn vermoeden dat je een wijze vrouw bent,wordt toch wel enigzins ondermijn door je excuses aan te bieden voor zo'n parelt van een tripreport! Volgens mij ben jij veel leuker en interessanter dan je zelf denkt!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
En juist dit beste kerel en het feit dat je iets wil doen aan je uitstel gedrag is hoe jij werkt aan je depressie.
Ik herhaal mijzelf: I salute you! @Fenrir
Klik om te vergroten...

Dankdankdank lieve Casaan! Ik krijg hier meteen de motivatie van om te beginnen aan mijn backlog van replies.

Iskra zei:
Misschien had ik eik dan beter op een fatsoenlijke manier erop kunnen wijzen inderdaad. Alleen als je vanuit een trigger reageert is het vaak niet zo tactisch. Helaas.

Ik weet niet wat fwiw betekend.
Toch bedankt fenrir en casaan voor het begrip.
Klik om te vergroten...

Geen punt :wink:
(Dat betekent "for what it's worth", voor wat het waard is.)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuke beschrijving.
Je tript wel heftig als je niet meer uit je woorden kan komen.
Ik kan juist de meest intelligente gesprekken aangaan. Zelfs met 400ug.
Maar zoals je beschrijft je ziet dingen in elk detail en begrijpt ze op dat moment.
Misschien was er een druppel uitgelekt op jou zegel en had je een hogere dosis dan je dacht.
Maar het mooie is dat je er weer van geleerd hebt.

Was leuk om te lezen.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Datum: oktober 2018
Wie: vrouw, 28 jaar, 1.74 m, 62 kg
Ervaren gebruiker
Setting: thuis met mijn partner
Stemming: rustig, nieuwsgierig

We komen net thuis na een dagje sauna en voelen ons helemaal ontspannen. We eten wat, ik ruim de laatste dingetjes in huis op zodat alles er perfect schoon en opgeruimd uitziet, en we hangen wat lampjes en psychedelische doeken omwille van de sfeer. Om 18:00 neem ik anderhalve zegel, wat neer zou moeten komen op ongeveer 250 microgram. Mijn man neemt twee zegels. Mijn gebruikelijke metal playlist laat ik voor wat het is, want tijdens het trippen kies ik liever voor psytrance (oa Hallucinogen, Infected Mushroom, Juno Reactor) en psychill (Ott, Entheogenic, Carbon Based Lifeforms). Ik rommel wat in huis, en na een half uur begin ik de eerste effecten te voelen: trillen, onrustig, ik neem dingen ‘anders’ waar, al kan ik nog niet plaatsen hoe precies. Ik loop rondjes door de woonkamer, vind de muren om me heen plots beklemmend en heb teveel energie, maar durf het niet aan om met zo’n hoge dosering naar buiten te gaan en het risico te lopen buren tegen te komen. Om tot rust te komen zet ik een flauwe komedie op met de muziek op de achtergrond. Het duurt niet lang voordat ik begin te bulderen van het lachen om de flauwe humor en soms ook zomaar. De tranen lopen over mijn wangen en ik rol over de bank van het lachen. Het beeld begint te vervormen, het ene moment lijkt het beeld geschilderd te zijn, het andere moment lijken de mensen gorilla’s te zijn en niet veel later vloeit het beeld over in de muren en kan ik de tv en de muur niet goed meer onderscheiden. Het visuele spektakel begint en ik merk dat de tv me nu vooral afleidt, dus ik zet hem uit.

Zodra de tv uit is wordt de trip heviger. De woonkamer begint flink te transformeren en ik zie vele flikkerende lagen over elkaar heen. De klok, mijn houvast, is niet meer zichtbaar omdat er een soort stoflagen overheen lijken te zitten en de wijzers verspringen steeds. Het geeft niet, ik had me voorgenomen de tijd los te laten. De muren, de meubels en mijn man lijken nu één te zijn, enkel als ik me concentreer kan ik ze onderscheiden. Maar wil ik dat wel? Is alles niet één? Is alles niet hetzelfde?

Communiceren wordt lastiger. Ik merk dat ik de juiste woorden niet meer kan vinden en dat er allemaal vreemde klanken in me opkomen, klanken waarvan ik niet weet wat ze betekenen, maar die vaak terugkomen in mijn trips en waarvan ik weet dat het iets heeft te maken met de oorsprong van ons bestaan. Zelfs de gedachten die in me opkomen kan ik in mijn hoofd niet meer omzetten in woorden. Maar dat hoeft ook niet. Taal is zo beperkt en zo ontoereikend, en door het trachten deze ervaring om te zetten in woorden plaats ik het in hokjes en maak ik de ervaring zo veel kleiner. Toch is er een behoefte om mijn belevenissen te delen, maar elke poging om met mijn man te praten lijkt uit te monden in miscommunicatie. Het geeft niet, hij weet wat er gaande is en we lachen erom, ik vind alles amusant en blijf giechelen.

Ik kan mijn draai niet direct vinden. Ik voel me wat geremd omdat ik te veel bezig ben met wat hoort. Het is de eerste keer in lange tijd dat ik weer eens met iemand trip in plaats van alleen, en ook al is het mijn partner bij wie ik me 100% op mijn gemak voel, ik durf me toch niet helemaal te laten gaan. Ik ben nog altijd bang voor afkeuring, ben bang niet leuk gevonden te worden, raar te doen, en trips confronteren me daar altijd weer mee. Dit is meer een algemene gedachte die losstaat van mijn partner, maar deze gedachten zorgen ervoor dat ik in het dagelijks leven behoorlijk geremd ben en nu wordt dat uitvergroot.

Ik probeer me te focussen op de muziek maar kom niet in een lekker ritme als ik dans. Ik besef me dat ik me te veel focus op dat het er mooi uit moet zien. Maar waarom eigenlijk? Laat los… laat alle kaders los. Ik doe mijn ogen dicht en luister naar mijn gevoel, begin te dansen zoals ik wil, en voel me voor een kort moment één worden met de muziek. Laat los… laat alle kaders los. Mmm, dit voelt goed. Maar door mijn rugpijn moet ik toch al snel weer stoppen. De bodyload is ook vervelend, maar kan erger. Ik tril en ben aan het klappertanden, maar erg hinderlijk is het nog niet. Wel is de rugpijn heftig, maar dat had ik ingecalculeerd. Waarom ik misselijk ben weet ik niet, maar dat zal straks wel minder worden. Ik wil alleen maar water drinken, gesuikerde drank is alleen maar bedacht om winst te maken, en zo onnatuurlijk, waarom drinken we dat eigenlijk? Ik voel een drang meer in contact te staan met mezelf en de natuur.

Ik zie honderden laagjes over elkaar, zo snel en flitsend en zo ongelooflijk complex. De muurschildering van de adelaar komt tot leven, hij vliegt en vliegt en vliegt, tientallen verschillende kleuren flitsen achter hem, omhoog en omhoog, we stijgen op naar een oneindige hoogte. De lampjesketting bestaat plots uit allemaal Egyptische mannetjes, ze dansen op de muziek en spugen in het ritme een soort stoom omhoog. Het zijn losse entiteiten maar samen zijn ze toch één, als een soort aardse, eeuwenoude rups. Door de kaarsjes waan ik me in een soort grot, met fakkels aan de muren. De sfeer is donker maar mooi, heel oud, heilig zelfs misschien. Op de wc zie ik vele patronen in de tegels, maar in de kiertjes tussen de tegels zie ik vooral gezichten uit het oude Egypte. Als ik in de spiegel kijk verandert mijn gezicht van jong naar oud, mooi en lelijk, en hoe langer ik kijk, hoe asymmetrischer mijn gezicht wordt. Mijn ene oog wordt veel groter dan het andere en kijkt bovendien vreselijk scheel. Bijzonder.

De oneindige hoeveelheid van lades van de kastjes in mijn hoofd gaan één voor één open, ik zie ze voor me in hun futuristische en kleurrijke vorm, en ze gaan ook razendsnel weer dicht. Ik ben onder de indruk van de ongelooflijke complexiteit van het universum en besef me wederom hoe klein en nietig ik ben. Mijn ziel wordt compleet blootgelegd, ik word ontleed, ik kan niets verbergen en er wordt niets van mij heel gelaten. Sommige lades roepen heftige emoties op, nee, deze kant wil ik niet op, en gelukkig kan ikhet dan ook goed een andere kant op sturen. Maar moet ik dat wel willen? Wil ik niet óók de donkere kant van mijn geest verkennen? Of durf ik dat soms niet? Even kort denk ik na over de dingen die me ongelukkig maken: mijn constante onvrede over mezelf, het gevoel te kort te schieten als mens, partner en moeder, het moeten leven met chronische pijn en alle beperkingen die dat met zich meebrengt. Maar ook over thema’s buiten mijzelf, zoals dierenleed en vleesconsumptie (en het feit dat ik te laf ben om anderen te overtuigen goede keuzes te maken), opwarming van de aarde, religie en de vele manieren van lijden op de wereld. Het maakt me zo diep triest, maar het is zinloos, dus laat ik het los en kies ik ervoor het niet verder te verkennen.

Ik merk dus dat ik toch vrij veel controle over de trip heb en dat ik in sommige opzichten heel helder ben. Ik kan ook gewoon andere muziek opzetten (iets wat me tijdens vorige trips veel moeite kostte), praten als het echt moet en drinken voor mezelf inschenken. Ook kan ik mij volledig mee laten nemen door de trip, maar kan ik mij er ook (tot op bepaalde hoogte) van losmaken. Ik heb regelmatig harder getript en daaruit concludeer ik dat de zegels lang niet zo sterk kunnen zijn als beweerd was. Jammer, maar ergens ook wel veilig.

Mijn man ligt naast me, we liggen tegen elkaar aan onder de deken. Ik voel geen telepathisch contact deze keer, maar lijk hem wel zeer goed te kunnen lezen. Elke kleine beweging, elke blik in zijn ogen, vorm van zijn mond of andere lichaamstaal vertelt mij precies en heel verfijnd hoe hij zich voelt. Met vlagen is het moeilijk zijn lichaam van de mijne te onderscheiden. “Heb jij warm?” vraag ik. “Of ik het warm heb? Nee.” zegt hij. “Oh… heb ík warm?” bedenk ik me dan, en dan besef ik inderdaad dat niet hij, maar ikzelf het warm heb. We besluiten onze kleding uit te doen en weer tegen elkaar aan te liggen. Mijn huid voelt zijdezacht en ik voel me veel puurder, veel dichter bij mezelf komen. Hij wil vrijen, maar ik ben te misselijk. Bovendien voel ik me zo moe, waar is mijn energie gebleven?

Ik sta op om te kijken of mijn energie terugkomt, sla de fluwelen deken over mijn naakte huid en voel me zo vrouwelijk terwijl ik dans, maar ik heb te weinig energie. Dansen of gitaar spelen lukt niet, tekenen of schrijven heb ik geen zin in. Ik eet een banaan, wat een hele ervaring op zichzelf is. Ik ga weer liggen, op het luchtbed dit keer om mijn rug wat te ontlasten. Ik doe wat ademhalingsoefeningen en probeer wat te mediteren, maar ik ben te zeer afgeleid door de drukke closed eyes visuals en ga weer terug in giechelstand.

Ik merk dat mijn man zich anders voelt dan ik, somber, maar hij probeert het te verbergen. Op mijn vraag of alles goed gaat reageert hij bevestigend, maar ik zie aan zijn houding dat het niet waar is. Hij ziet er zo intens verdrietig uit. In niets is hij meer die vrolijke, zelfverzekerde man die ik ken, en bij de gedachte aan zoiets ondraaglijks voel ik mezelf kotsmisselijk en duizelig worden. Ik heb het gevoel dat ik mijn hele hebben en houwen uit ga kotsen, mijn ziel en mijn emoties, maar uiteindelijk komt er toch niks uit.
Ik kom bij hem, knuffel hem en vertel hem dat ik van hem hou, maar hij lijkt het niet te geloven en wil dat ik hem even laat. Ik laat hem en focus me weer op de mooie dingen van mijn trip, maar dat voelt ook niet goed. Moet ik hem nou laten of bij hem komen? Ik kan hier toch niet gaan zitten genieten van mijn trip terwijl hij zo verdrietig is? Ik kom nog eens bij hem en laat hem vertellen. Hij zegt dat alles ineens zo leeg is, zo doods, zo nep. Na nog wat aanmoediging vertelt hij verder, maar hij vecht tegen zijn emoties. Ik weet dat dat is omdat hij me niet ongerust wil maken, mijn trip niet negatief wil beïnvloeden. Ik probeer hem gerust te stellen en hem te wijzen op de mooie kanten van de trip, maar praten gaat nog steeds moeilijk en ik merk dat ik niet goed over kan brengen wat ik bedoel. Ik klim bij hem op schoot, zijn gezicht staat nors, afstandelijk en wanhopig. Ik knuffel en streel hem en zoek toenadering, maar ik kom geen millimeter dichterbij. “Laat los” zeg ik zachtjes, en dan komt het eindelijk, zijn zuiverende tranen, hij huilt en huilt en huilt, alle ellende van de wereld vloeit over zijn wangen, hij laat los tot er enkel elementaire deeltjes van hem over zijn. En ik kan niets anders dan hem vasthouden en hem bewonderen om zijn kwetsbaarheid.

Als het ergste verdriet voorbij lijkt te zijn gaan we nog even in de tuin kijken, hij rookt een sigaret en ik kijk naar de sterrenhemel. Honderden knipperende en vliegende sterren, vuurwerk, de maan die nog nooit zo helder en groot heeft geleken. De geluiden van buiten komen zo anders binnen, een naderende trein in de verte, een zwerm vogels in vlucht. De sterren dansen mee op de geluiden. Echter door rugpijn en misselijkheid ga ik gauw weer naar binnen om te liggen.

Na zo’n vijf uur merk ik duidelijk dat ik over de piek heen ben, ik voel me met vlagen vrij helder en kan ook de klok weer lezen. Toch word ik soms nog meegezogen in gedachten en moet ik ervoor waken me niet mee te laten nemen door paniekgedachten over rugpijn. Hoewel mijn man over zijn ergste verdriet heen is merk ik dat hij nog steeds aangeslagen is en dat er nog ongemakkelijkheid is. Op mijn pogingen de prachtige dingen die ik zie te omschrijven reageert hij sarcastisch en bagatelliserend, hij blijft het gevoel hebben dat alles om hem heen nep is en een trucje is, waar ik in trap en wat mij dus dom maakt. Hierdoor gaat genieten van de trip niet echt meer en voelt het meer als uitzitten. Bovendien blijft er bij mij iets hangen wat hij eerder zei: “tussen ons voelt het ook dood.” Ik probeer hier nu niet over na te denken, ik weet dat het komt door de doodse sfeer waar hij in getrokken wordt en dat het niets hoeft te zeggen over hoe hij zich werkelijk over onze relatie voelt, maar toch is het niet makkelijk om me niet mee te laten slepen. Toch kwetst het en maakt het me bang en ongerust. Mijn maag draait zich weer om. Misselijk, misselijk, misselijk.

De trip neemt verder af in sterkte, praten gaat weer beter en in een poging de sfeer luchtig te houden beschrijven we onszelf in muziekstijlen en gebaren, wat enorm treffend is en wat ik nog nooit eerder zo duidelijk heb gezien. Elke keer als ik iets zeg heb ik het gevoel dat het op dat moment van toepassing is maar tevens geldt voor mijn hele leven. Al mijn zinnen zijn dus multi interpreteerbaar, het lukt gewoon niet om iets te zeggen wat geen meerdere betekenissen heeft.

Rond 05:00, 11 uur na inname, vind ik het genoeg geweest. Ik trip nog wel maar heb zo’n vreselijke rugpijn dat ik het niet langer kan verdragen. Eenmaal boven trip ik nog even zwaar op de badkamertegels op de grond, op elke zwarte tegel komt een 3D landschap naar boven, op één een hagedis, op de ander een eekhoorn, met allemaal kleine boompjes en alles beweegt zachtjes. Alle kleine landschappen zijn aan elkaar verbonden middels een ‘tree of life’. Het is adembenemend, maar ik kan niet meer. Ik neem mijn benzo’s en ga in bed liggen. Ondanks alles voel ik me vredig en één met alles, het bed en de stilte werken rustgevend, en het duurt niet lang voordat ik in een vredige slaap val. Twee uur later ben ik weer wakker en is het allemaal voorbij.

----------------------

Sorry voor het lange verhaal, mischien leest het wat saai weg allemaal maar het was dan ook een behoorlijk persoonlijke trip. Ik heb het wel even moeten verwerken en mijn man en ik hebben ook wel even wat gesprekken nodig gehad om alles weer helder te krijgen maar nu gaat alles weer goed. Had gehoopt op een meer positieve trip, maar deze is wel weer leerzaam geweest.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Absoluut niet saai. Ik vind het één van de mooiste reports die ik op DF heb gelezen. De manier hoe je alles in detail en met een verfijnd gevoel beschrijft laat het mij ook beleven. En je geeft met je verhaal over je man voor mij precies weer wat depressie is. Je kunt simpelweg niet meer iets goeds zien in de wereld. Ook al wil je dat het allerliefst, je kunt het gewoon niet opbrengen. En dat onvermogen laat je achter met een gevoel van leegte die je opvult met haat om nog iets te voelen. En in haat is geen plaats voor liefde, dus andere mensen die wel kunnen liefhebben moeten bespot worden om hun naïeve kijk op de wereld. Het is hartbrekend, really...

Ik snap ook het gevoel dat omdat alles op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden, niets op zichzelf absoluut waar kan zijn. Dit maakt alle gedachten uiteindelijk in strikte zin betekenisloos, in de zin van dat iets nooit alleen maar 1 betekenis kan hebben. Het kan net zo goed een andere krijgen. Dit maakt de ene na de andere gedachte irrelevant voor degene die iets waars zoekt, iets met maar 1 betekenis.

Wat vervelend van je rug trouwens. Chronische pijn is als een plaaggeest. Hopelijk gaat het beter worden. Hoe gaat het nu met je man?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh my fucking God! Wat een parel van een trip-report! Ik zit hier letterlijk met de tranen in mijn ogen!
Helemaal met mindless eens.... een van de beste reports die we hebben op dit forum. Bedankt dat je ons een blikje in jouw leven en beleven hebt gegund...
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh wauw. Bedankt voor jullie complimenten, dat had ik niet verwacht! Het voelt ook wel behoorlijk kwetsbaar, maar het scheelt dat het een anoniem forum is. :wink: Jullie mooie reacties doen me goed.

@Mindless dankjewel. Met mijn man gaat het al een stuk beter, hij was wel erg overdonderd omdat hij nog nooit eerder zo in het negatieve is gesleurd door een trip en altijd had gedacht dat hij zichzelf daar wel uit kon halen. Nu voelde hij zich machteloos en kon hij er met geen mogelijkheid meer een positieve draai aan geven. Gelukkig ging het na een paar dagen al een stuk beter en hebben we er goed over kunnen praten.

@Rebell ik denk niet dat de dosis hoger was dan ik dacht. Het hoogste wat ik heb getript was rond de 200 mics en dat was vele malen heftiger dan deze trip. Ik ben ook gevoelig voor het niet goed meer kunnen communiceren tijdens trippen (en zelfs het geen woorden meer kunnen vormen in mijn hoofd), dus dat herkende ik al en heb ik al vanaf 150 mics ongeveer. Intelligente gesprekken voeren is bij mij sowieso onmogelijk tijden LSD gebruik. :grin: Dat komt pas de dag erna.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een schitterend report!

Klinkt wel ongelooflijk heftig. Zo'n trip moet je niet te vaak hebben lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."