#1
Ik ben van Belgie en zit niet al te ver van Brussel dus Frans wordt hier ook redelijk wat gesproken alhoewel het meeste nog Vlaams aka Nederlands is dat wordt gesprokenZou goed kunnenAlleen deed "champi chocolat" mij op de één of andere manier aan een spaans-talig land denken. Zou ook net zo goed frans kunnen zijn, ben niet zo goed thuis in die kant van de talen.