Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband

1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband

112 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja daar heb je wel een punt. Dat de binnen en buitenwereld in elkaar over lopen. Dat voegt toch iets toe.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
binnen en buitenwereld
Klik om te vergroten...
Mooi hoe je dit binnen en buitenwereld noemt.

Ik ben hier al een kwartier over aan het nadenken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casaan zei:
Mooi hoe je dit binnen en buitenwereld noemt.

Ik ben hier al een kwartier over aan het nadenken.
Klik om te vergroten...
Je kunt ze onderscheiden, maar de mindfuck is dat ze eigenlijk 1 zijn.

Ik kan er ook eindeloos over nadenken. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
@verwondering

Ik ben wat laat met reageren maar man wat was dit een mooi geschreven, sappig en interessant trip-report! Je gaat al stevige concurrentie moeten krijgen om niet zomaar het tripreport van de maand te winnen! Je neemt de lezer echt helemaal mee in je ervaring.

Als zelfverklaardpsychedelicaliefhebber kan ik me ook echt heel goed een voorstelling maken bij hoe dit voor jou gevoeld moet hebben. Het epische van de ervaring, het totaal los staan van je dagelijkse realiteit en het totaal weg-relativeren van het belang van je dagelijkse realiteit.

Toch vind ik het ergens ook wel een beetje onverwantwoord om een dergelijke hoge dosering te nemen op een feestje. Laten we wel wezen; 400 microgram LSD is geen kattenpis! Ook niet als je al veel ervaring hebt met trippen. Als ik het goed lees heb je het de hulpverleners niet makkelijk gemaakt. Ik zou me hier persoonlijk echt niet goed bij voelen. Bovendien helpt dit soort acties om het negatieve imago van psychedelica in stand te houden bij de rest van de bevolking.

Ik wil zelf komend jaar ook experimenteren met trippen op een psy-festival. Het lijkt me supergaaf om samen met andere liefhebbers in het openbaar te genieten van een trip. Ik denk eraan om dan 100-125 microgram te nemen en vind dat al best spannend. De echte hoge doseringen hou ik lekker voor een veilige thuissetting.

P.S. Ik hoop dat je nog vaak gaat trippen. Je tripreports zijn echt pareltjes. "Keep-em-coming!"
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Eik, ik zou bijna naast mijn schoenen gaan lopen van zoveel complimentjes. Ware het niet dat ik dat in Antwerpen al had gedaan... :rolleyes: Eigenlijk schrijf ik mijn tripreports vooral voor mezelf, en had ik ook verwacht dat weinig mensen het zouden lezen omdat het veel te lang is. Dat toch een hoop mensen het met veel plezier lezen vind ik erg leuk. :blush:

Wat betreft je bedenkingen ben ik het volledig met je eens. De zware dobber die ik de hulpverleners heb bezorgd en de imagoschade van psychedelica, dat vind ik het ergste. Al die extra kosten die ik mezelf met deze trip bezorgd heb neem ik graag voor lief: eigen schuld. Ik ben wel gewend om op feestjes en festivals hoog te doseren, en tot aan deze laatste ervaring was dat altijd uitstekend bevallen en probleemloos verlopen. Maar ja, de ervaring heeft me nu geleerd dat het ook zomaar ineens een keer veel heftiger kan uitpakken. Ik was in de veronderstelling dat ik de grenzen van LSD inmiddels wel zo'n beetje had verkend, en had totaal niet verwacht dat good old LSD dít met me kon doen.

Leuk dat je wilt gaan trippen op een psy-festival. Weet je al welk festival het gaat worden? :thumbsup1:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
@verwondering

Hey ho... niet zo bescheiden. Je hebt echt een leuke schrijfstijl. Dan leest zo'n lange lap tekst makkelijk weg hoor!

Ik ben van plan om komende zomer naar Psy-Fi te gaan maar ik moet wel nog even het onderhandeltraject met mijn vrouw aangaan :sweatsmile: Ben jij daar toevallig wel eens geweest?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is toch iemand die de ander idoot vind. Absoluut een polder model kenmerk
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toevallig wel ja. :wink:

Dit jaar was ik er voor het eerst. Ik wil nu geen jaar meer missen, zo enthousiast ben ik erover. De ticketverkoop voor volgend jaar is deze week gestart, het ticket is dan ook alvast binnen. Niet nadenken maar doen. Tickets zijn nu nog 20 euro goedkoper. Niks onderhandeltraject, hoppa yolo en bestel maar en @Eik weet het later wel weer uit te leggen aan moeders de vrouw. :wink: :cheerpompom:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezeer ik je tip een goed idee vind @verwondering, ik ga toch eerst even datzelfde onderhandeltraject in als @Eik. Alhoewel, ik onderhandel niet mijn zijn vrouw uiteraard.
Ik heb afgelopen jaar voor het eerst gehoord van PsyFi en ben behoorlijk enthousiast geworden.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ben ik blij single te zijn. Onderhandeltraject met mezelf gaat ongeveer zo:

"Ticket. Kopen?"

"Kopen, idioot!"

Niks poldermodel hier. :rolleyes: :upsidedown:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kunnen we geen DF-meeting organiseren op Psy-Fi? :innocent:

Mij lijkt het alleen niks om op zoiets te moeten overnachten, ik haat tenten en ranzige douches en modder en eigenlijk campings in het algemeen. Zeker na een trip. Ik wil dan gewoon chillen in luxe.

@verwondering ik was gisteren in Antwerpen en ik hoopte dat ik je ergens zag rennen op sokken, maar dat was niet zo. :wink: Waar zat je?!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
@verwondering

Zou je me iets meer kunnen vertellen over de sfeer op Psy-Fi? Wat kan ik een beetje verwachten? En heb je nog praktische tips? Hoe ga je om met al je zooi daar krijgen, neem je een tas mee voor de dag, kun je er makkelijk drinkwater vinden? Ik vind het best spannend om voor het eerst in het openbaar te gaan trippen. Al lijkt het me in de juiste setting met lieve open-minded mensen om me heen ook wel heel leuk.

Ik zat zelf te denken aan een dosis van 100-125 ug LSD. Dat is genoeg om wel echt te trippen maar niet helemaal de weg kwijt te raken. Het zal alsnog echt wel aan me te merken zijn dat ik trip op zo'n moment. Hoe reageren mensen daar in het algemeen op?

Zoals je ziet... een hoop vragen... Dus als je iets over je ervaringen kunt vertellen... graag!

P.S. Als dit teveel off-topic is maak ik wel een nieuwe draadje hoor :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dat zijn een hoop vragen. :tongueout:

Allereerst maar de sfeer. Die is duidelijk anders dan op andere festivals. Eén en al hippies en boomknuffelaars en dat merk je aan alles. De sfeer is heel relaxt, iedereen is vrolijk en vriendelijk. Op andere festivals loop je krakend over de plastic drinkbekertjes heen, op Psy-Fi gooit niemand ook maar een peuk op de grond. En dat is wel zo prettig want veel mensen lopen op blote voeten rond.

Bier is er wel te vinden, maar je geraakt nog makkelijker aan een beker chai. Alcohol wordt er niet veel gedronken. Drugs des te meer. Waar ik me echt over verbaasd heb is hoe drugstolerant dit festival is. Er staan smartshops op het terrein waar je truffels en veel meer kunt kopen, en zelfs harddrugs zijn toegestaan. LSD, MDMA, wat je ook maar wilt gebruiken: je hoeft het niet te verbergen, je wordt niet gefouilleerd, en op het terrein kun je het open en bloot gebruiken. Het was even wennen, maar je kunt onder het oog van de security je pillen doorsnijden of je postzegels tellen. En Psy-Fi laat zien dat dat werkt, want ik heb nog nooit zo'n fijn en vredelievend festival meegemaakt.

Je zooi meekrijgen naar een festival is altijd lastig. Maar op Psy-Fi scheelt het wel dat je je fiets mag meenemen. Ik heb al mijn spullen op mijn fiets gebonden: fietstassen vol, tassen aan het stuur, slaapzak, tent en partytent bovenop de bagagedrager, een tas op mijn rug, en zo de trein in. Dat scheelt een hoop sjouwen.

Op het terrein zijn meerdere punten waar je drinkwater kunt tappen.

En hoe mensen erop reageren als je aan het trippen bent? :lolol: Leven en laten leven. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten, hoe gek je ook doet. Kijk om je heen, en je ziet dat bijna niemand nuchter is.

Praktische tips?

Als je wiet wilt gebruiken kun je dat beter zelf meenemen, dat kun je namelijk niet op het terrein zelf kopen (is een beetje kromme wet: een coffeeshop moet plaatsgebonden zijn).

Zorg vooral dat je er al vanaf het begin bent: de eerste dagen op de camping, wanneer het eigenlijke festival nog niet begonnen is, zijn supergezellig. En dan heb je ook tijd om lekker creatief te zijn, zie de foto van mijn spinnenwebkunst. :spiderweb:

Bij mooi weer wordt er volop gezwommen, maar zwemkleding meenemen is nergens voor nodig.

Er zijn twee campings: Noord en Zuid. Zuid is wat meer afgelegen en rustig, Noord is meer levendig en gezellig. Het is maar net wat je eigen voorkeur heeft. (Noord! Noord! Noord! :nevergonnagiveyouup:)

Maar vooral: wees lief en aardig voor iedereen, dan is iedereen lief en aardig voor jou. :heartsuit:

@Roze olifant: tja, slapen in een tentje. Daar zul je je overheen moeten zetten. Hoort er nu eenmaal bij. Het is het offer meer dan waard.

Een DF-meeting daar lijkt me zeker gezellig. Doen!

En jammer dat je net te laat in Antwerpen was. Als ik toen ook nog een roze olifant had zien rondlopen was het avontuur helemaal compleet geweest. :elephant:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt best wel goed. Ook al ben ik niet zo van de hippie vibe. Maar ja, als mensen aardig zijn en elkaar in hun waarde laten. :)

Maar ugh campings ja... :confused: Al woon ik vrij dicht bij Psy-Fi. Ik zou evt thuis kunnen slapen, maar dan zit je dus wel met dat je weer echt nuchter moet zijn om te autorijden.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
verwondering zei:
Psy-Fi laat zien dat dat werkt, want ik heb nog nooit zo'n fijn en vredelievend festival meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt allemaal als muziek in mijn oren! Lieve mensen in een drugstolerante omgeving. Ik ben afgelopen zomer met vrouw en kinderen naar de Oregon Country Fair geweest waar alchol verboden was en mensen ook behoorlijk tolerant waren tegenover psychedelica en weed.

verwondering zei:
En hoe mensen erop reageren als je aan het trippen bent? :lolol: Leven en laten leven. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten, hoe gek je ook doet. Kijk om je heen, en je ziet dat bijna niemand nuchter is.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed maar wel een beetje gereserveerd. Ik ben zelf best wel outgoing. Hoe denk je dat mensen reageren als je al trippend een praatje met ze maakt?

verwondering zei:
Bij mooi weer wordt er volop gezwommen, maar zwemkleding meenemen is nergens voor nodig.
Klik om te vergroten...
Fijn dat naakt zijn geen probleem is :blush:

verwondering zei:
Maar vooral: wees lief en aardig voor iedereen, dan is iedereen lief en aardig voor jou. :heartsuit:
Klik om te vergroten...
Haha dat ben ik altijd! Wel fijn als mensen dan ook lief terug doen :hearteyes:

Mindless zei:
Ook al ben ik niet zo van de hippie vibe
Klik om te vergroten...
@Mindless waar komt jouw anti-hippie oordeel nou toch vandaan? Ik zie hippies als een tikkeltje chaotische, zweverige, lieve, naieve tripliefhebbers die graag hun liefde voor sex, spiritualiteit, drugs en muziek met anderen delen. Wat kan daar nou zo erg mis mee zijn?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#15
verwondering zei:
Tijdens het optreden van Vini Vici begint de spanning in de zaal op te bouwen. Er staat iets te gebeuren, dat voel ik aan alles. Iets of iemand zal in het middelpunt van de belangstelling komen te staan. De muziek zwelt steeds meer aan tot een tromgeroffel. Hoe langer de spanning opgebouwd wordt, hoe meer ik aanvoel hoe bijzonder dit gaat zijn. En meer en meer begint de beklemmende gedachte zich aan mij op te dringen dat het om mij te doen is.
Klik om te vergroten...

ZO SPANNEND DIT!

verwondering zei:
Het idee alleen al laat me bijna flauwvallen van emoties. Ik word voorzichtig richting het altaar gedirigeerd waar ik op ga liggen.
Klik om te vergroten...

Bij het herlezen verwordt deze passage van plechtig tot komisch. Hebben mensen je echt op de bar gelegd omdat je zo kneiterhard ging?

verwondering zei:
Aardse zaken schud ik van me af: ik gooi mijn oordopjes uit, schop mijn schoenen uit en ledig mijn broekzakken.
Klik om te vergroten...

Neeeee!

verwondering zei:
Na een tijdje komen er weer mensen naar mij toe en zij vragen mij of ik de kracht heb om mee te lopen. Op mijn sokken stap ik van het altaar af. Bij het afstappen besef ik me dat dit altaar aan het begin van de avond nog een bar was.
Klik om te vergroten...

:sweatsmile:

verwondering zei:
Ik word nu voortgesleept en mijn voeten slepen achterovergeknakt over de vuile vloer. Het voelt alsof ik geofferd word. Ik besef me dat mijn lichaam niet belangrijk meer is.
Klik om te vergroten...

Het is wel echt fijn dat dit je mindset was toen het voelde alsof je aardse vlees gedeconstrueerd en afgeworpen werd, want het klinkt wel heftig allemaal.

verwondering zei:
Ik ben inmiddels volledig gehavend, botten gebroken, brein overkokend van de spanning, al mijn energie volledig weggevloeid, en volledig overdonderd door de onverwachte wending van deze avond.
Klik om te vergroten...

Damn.

verwondering zei:
Atomen, energie, straling, sterrenstelsels, zwarte gaten, en de ruimte en tijd zelf. Na miljarden jaren hebben deze zelfde natuurwetten ertoe geleid dat ik besta en nu hier lig.
Klik om te vergroten...

Bestaat er ook zoiets als anti-egodood? :rolleyes:

verwondering zei:
Het dak van de zaal is verdwenen, ik zie de hemel en ook deze splijt open. Ik zie lichten. Geen lichtpuntjes als van sterren, maar zwemen van licht die recht boven mij aan de hemel staan. De grond onder mij verdwijnt maar ik val niet, ik zweef in een eindeloos niets. Ik voel krachten op mij inwerken en krachten in mijzelf ontstaan. Ik ervaar dimensies die de huidige natuurkunde niet kent. Ik word gekatapulteerd, ik word uitgerekt, ik word groter en kleiner, ik ervaar helse pijnen, voel meermaals de dood nabij komen maar klamp me vast aan mijn laatste stukje bewustzijn, want iets in me zegt dat dat mijn enige kans op overleven is.
Klik om te vergroten...

Prachtig omschreven.

verwondering zei:
Als ik de code kraak, dan kan ik deze wijzigen en daarmee het universum naar mijn hand zetten. Ik kan de natuurwetten bepalen door ze zelf te ontwerpen. Ik kan een verloop van gebeurtenissen berekenen en alzo een universum scheppen simpelweg door mijn eigen code te schrijven.
Klik om te vergroten...

... oke. Heb je achteraf enig idee waar deze overtuiging vandaan kwam en of hij enige betekenis of significantie heeft in je nuchtere wereld?

verwondering zei:
Telkens wanneer ik voel dat ik dichtbij de oplossing zit word ik in mijn zoektocht belemmerd door krachten van buitenaf. Dimensies worden uitgerekt en in elkaar gevouwen, mijn zintuigen geven conflicterende signalen door, pijn schiet door mijn hele lichaam. Ja, het meesterbrein is een goede match voor mij. Ik moet alles geven.
Klik om te vergroten...

You can do it!

verwondering zei:
Ontelbaar veel stemmen hoor ik door elkaar heen, boze stemmen, blije stemmen, met miljoenen tegelijk waardoor ik er geen woord van versta.

Tot een duidelijke stem mij vraagt: "Watvoor drugs heb je gebruikt?" Ik moet diep graven in mijn geheugen. 1p-LSD, weet ik te antwoorden. "Verder nog iets?" "Alcohol, één glas bier." "En verder?" "Verder niets." "We rijden je nu de ambulance in, we brengen je naar het ziekenhuis."
Klik om te vergroten...

Wow, plot twist. Toch bizar hoe snel je weer terug in de werkelijkheid kunt belanden door een enkele vraag, hè?

verwondering zei:
Terwijl ik geketend in de ambulance word vervoerd wordt een gevoel van melancholie mij meester. Hoe tragisch is het wel niet dat alles zinloos is geweest? Mijn leven en de levens van ieder ander zijn zinloos geweest, alles waar we hard voor hebben gewerkt zal worden vernietigd.
Klik om te vergroten...

Was je hier nog aan het trippen, of waren dit nuchtere beschouwingen op het gebeurde?

verwondering zei:
Heel langzaam komt het idee in me op dat wat er gebeurd is misschien wel... Nee, dat kan niet. Het was veel te echt. Wat ik gezien heb, wat ik meegemaakt heb, dat bestaat in de normale wereld niet. Maar toch... Zou het kunnen dat de LSD mij alles heeft laten inbeelden?
Klik om te vergroten...

Spoiler alert: ja, dat kan :tongueout:

verwondering zei:
Ik herinner me weer flarden van schoenen die ik uittrapte, en mijn broekzakken die ik ledigde. Omdat het toch allemaal niets meer uitmaakte. Maar in mijn broekzakken zaten mijn portemonnee en telefoon.
Klik om te vergroten...

Dit is wel echt superklote voor je.

verwondering zei:
Daar sta ik dan. In een t-shirt, op mijn sokken, buiten terwijl het best fris is, in een stad die ik nauwelijks ken en ik heb geen idee hoe ik terug kom op het feest. Want daar moeten mijn spullen nog ergens rondslingeren.
Klik om te vergroten...

verwondering zei:
Zonder geld of pinpas kan ik geen nieuw ticket kopen en is de enige optie met de trein zwartrijdend huiswaarts te keren. Dit levert een boete op maar tevens een leuke conversatie met de conducteur. Hij kan samen met mij wel een klein vleugje humor zien in mijn situatie.
Klik om te vergroten...

Haha, hoe open was je tegen de conducteur geweest over je avond?

verwondering zei:
Het wordt waarschijnlijk mijn duurste trip ooit. Gelukkig heb ik afgelopen week goed nieuws ontvangen over mijn portemonnee: deze is gevonden. Mijn telefoon heb ik inmiddels opgegeven. Weinig kans dat ik die nog terugzie. Er is inmiddels een nieuwe telefoon in bestelling. Een aardige kostenpost. Daarnaast de boete in de trein. Om nog maar te zwijgen over de zorgkosten op een maximaal eigen risico. En een dijk van een schuldgevoel jegens de hulpverleners die mij probeerden in bedwang te houden.
Klik om te vergroten...

Maar goed dat je vind dat deze ervaring het waard is geweest want, damn.


Wil je iets geks horen? Op een vreemde manier ben ik een beetje jaloers op deze trip. Het klinkt echt als een fascinerende en levensveranderende ervaring.

Zoals altijd geweldig geschreven, bedankt voor veel leesplezier!
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt me zolangzamerhand wel splitwaardig richting general chat, de ideeën voor een meeting...

Uiteraard zal (gokje) 1/3e van mensen die graag wil komen ook daadwerkelijk komen. Dat is doorgaans de score bij dit soort initiatieven, denk ik. Ik ga er niet vanuit dat ik kom. Kan me voorstellen dat zo'n psyfestival wel mooie ervaring is. Ik ben dan wel meer van 'camping zuid', hahaha.

Feestgedruis met luide muziek e.d icm psychedelica trekt me niet echt aan. Wie weet ooit eens met een lage dosis en hele goede set&setting en een eigen tent om eventueel in terug te trekken.

Het is voor iedereen anders, maar om het bij dit tripreport-topic te houden: ik kan 400 mics op een druk feest alleen maar onverstandig vinden.

Mooi geschreven, maar ik vind het ergens bijna te mooi geschreven als ik lees dat er mensen zijn die het een type ervaring vinden die ze zelf ook wel willen.

Tja, je kunt bungeejumpen, parachutespringen en je kunt hoge dosis lsd doen op een feest dat er niet op is ingericht.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het duurt nog 10 maanden, over een maandje of 9 zal ik wel een apart Psy-Fi-topic aanmaken. Anders raakt het toch maar in de vergetelheid. En op dit moment zijn er natuurlijk nog een hoop mensen die nog niet zeker weten of ze daadwerkelijk gaan.

Maar wel leuk dat er animo voor is, dus die meet die komt er zeker! :grin: :cheerpompom:

En @kapitein-x: op Psy-Fi kun je feestgedruis vinden maar je kunt ook wat meer de rust opzoeken. Het is in een supermooi natuurgebied compleet met bos en mooie strandjes (moet het wel mooi weer zijn natuurlijk), er is een chillout stage, er is een magic forest, er is een heel aangename sfeer met heel veel leuke mensen, en je kunt altijd even rustig op de camping zitten. Je hoeft dus niet middenin het feestgedruis te zitten wanneer je dat niet wilt. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
@verwondering weet jij of er ook dagkaarten verkocht worden? Ik heb eerder ergens gelezen dat dit ooit wel zo was, maar voor komend jaar kon ik het niet vinden.

Ik ben momenteel m'n zusje aan het overhalen om met mij mee te gaan :yum: aangezien ik te schijterig ben om er in m'n eentje of met relatief onbekenden heen te gaan. Ze is niet negatief tot nu toe, yay! Maar net als ikzelf geen campingfan.

En dan nog bedenken hoe ik jullie daar ga meeten zonder dat voor m'n zusje te duidelijk wordt dat ik op dit forum rondhang, voordat straks de hele familie olifant hier komt lurken, dank je vriendelijk :sunglasses:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
@verwondering weet jij of er ook dagkaarten verkocht worden? Ik heb eerder ergens gelezen dat dit ooit wel zo was, maar voor komend jaar kon ik het niet vinden.
Klik om te vergroten...

De afgelopen editie waren er geen dagkaarten, omdat ze een iets kleiner terrein en dus minder plek hadden. Maar volgens mij ook om irritante dagjesmensen te weren die een zaterdag komen koekeloeren naar al die maffe hippies.

Roze olifant zei:
Ik ben momenteel m'n zusje aan het overhalen om met mij mee te gaan :yum: aangezien ik te schijterig ben om er in m'n eentje of met relatief onbekenden heen te gaan. Ze is niet negatief tot nu toe, yay! Maar net als ikzelf geen campingfan.
Klik om te vergroten...

Gezellig!
Ik ga meestal naar festivals met mijn jongste broer en zijn vriendin, altijd leuk.

Roze olifant zei:
En dan nog bedenken hoe ik jullie daar ga meeten zonder dat voor m'n zusje duidelijk wordt dat ik op dit forum rondhang, voordat straks de hele familie olifant hier komt lurken, dank je vriendelijk :sunglasses:
Klik om te vergroten...

De familie Olifant :tongueout:
Maarre... weet zusjelief alleen niet van DF, of überhaupt niet van je gebruik? Lijkt me behoorlijk teleurstellend om Psy-Fi nuchter mee te moeten maken terwijl je nota bene een meeting hebt met DF'ers!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fenrir zei:
De afgelopen editie waren er geen dagkaarten, omdat ze een iets kleiner terrein en dus minder plek hadden. Maar volgens mij ook om irritante dagjesmensen te weren die een zaterdag komen koekeloeren naar al die maffe hippies.
Klik om te vergroten...

Ah oké, opzich begrijpelijk, ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen inderdaad een leuk dagje uit naar Apenheul is. :wink: Ik vind zelf twee dagen ideaal, maar ik denk dat de kans groter is dat ik le zuster mee krijg voor een dag. Ik weet ook niet wat zij van de hippiesfeer zal gaan vinden. Dat weet ik van mezelf uiteraard ook niet 100% zeker, maar ik pas me makkelijk aan en vind het sowieso wel de shit denk ik.

Fenrir zei:
De familie Olifant :tongueout:
Maarre... weet zusjelief alleen niet van DF, of überhaupt niet van je gebruik? Lijkt me behoorlijk teleurstellend om Psy-Fi nuchter mee te moeten maken terwijl je nota bene een meeting hebt met DF'ers!
Klik om te vergroten...

Haha, omg, dat zou een kleine kwelling zijn inderdaad. :neutral: Maar gelukkig kan zij er ook wat van. M'n zusje heeft een vriendengroep die deels uit nogal fanatieke drugsgebruikers bestaat. Ze heeft van nature nooit enorme interesse in drugs gehad maar is er - denk ik - een beetje door peer pressure mee in aanraking gekomen. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van mij, want ik heb de interesse altijd gehad, maar mijn vrienden staan er helaas niet voor open.

Ze heeft de laatste tijd aardig wat geprobeerd, we zijn nu een paar keer samen naar een festival geweest waar we ons goed geamuseerd hebben met MDMA, we hebben een keer samen truffels en een keer 2C-B gedaan, en ik weet dat ze wel eens coke en ketamine heeft gebruikt. Dus drugs gebruiken op Psy-Fi zal het probleem niet zijn, ik wil alleen graag anoniem blijven op het forum, omdat de familie olifant niet perse de ins en outs van mijn gebruik hoeft te weten. :wink:

Zuslief heeft trouwens weinig ervaring met psychedelica, die ene keer truffels was eigenlijk net te mild (ik had haar blijkbaar opgezadeld met een overbeschermend lage dosis) en verder dus 2C-B wat ze wel leuk vindt. Ze staat ook open voor LSD dus dat gaan we wellicht ook een keer samen doen. De kans is m.a.w. aanwezig dat een feest als Psy-Fi een nogal intense belevenis voor d'r gaat zijn. :')

Maar owell, eerst haar maar eens mee krijgen. ^^ (Sorry voor het off-topic gezwam @verwondering!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."